Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- it
با عرض سلام خدمت خانوم دکتر مهربون در سونو گرافی غربالگری اول در سن ۱۲+۱،ضخامت nt ۲/۳ و it دیده شده اما حرفی از nb آورده نشده. it چیه؟
- ماه
سلامد۳۰هفته چندماهه هستیم
- خونریزی در هفته ۶
سلام . ببخشید در هفته ۶ بارداری هستم ولی خونریزی دارم . باید چی کار کنم خطرناک هست جواب سونو گفت قلب هست فقط ضربان نداره
- امپول
سلام امپول پرولوتون ایرانیش خوب یاخارجی
- سوال درمورد سقط
سلام خسته نباشید دو سوال؟ ما سقط جنین با استفاده از قرص داشتیم مقداری خون بعد سقط دیده شد و تا یکی دو روز خونریزی داشت ولی کم .بنظر شما سقط انجام شده؟ وبعد تقریبا دو هفته ازسقط لکه بینی خون دیده شده بنظر شما دلیلش چی میتونه باشه؟
- درد معده
مشکل معده دارم ولی الان نمیتونم داروهاش استفاده کنم دومپریدون امی تریپلیپین و رابزول ،،،حالا درد در معده امونم بریده انقد رفتم زیر سرم خسته شدم از امروز صبح معده درد داشتم تا غروب بزور اروم شده ولی زده سمت چپ پشت وزیردنده ها توروخدا کمکم کنید خسته شدم هفته ی ۲۷ بارداری و بارداری دومم هستش ممنون از راهنماییتون
- قرص مولتی ویتامین
سلام وقت بخیر با توجه به داشتن تیروئید کم کار میتونم در ماه ۷ بارداری مکمل ای ویتا بخورم که ید داره؟ دکتر تجویز کرده
- خارش در بارداری
سلام خانوم دکتر . من تو هفته۳۵ هستم کف دستو پام کمی میخاره شدید نیس . بنظرتون برای چی هست؟ ۲۰ مهر نوبت دارم پیش شما
- تاخیر در پریودی
سلام خسته نباشیدممنون میشم سریع جواب بدین من پریودم هفت روزعقب افتاده بی بی جک زدم منفی بودیعنی باردارنیستم؟
- هفته شانزدهم
با سلام خانم دکتر بزرگوار... من سونوگرافی هفته شانزدهم رو انجام دادم که گزارش به این ترتیب هست: جفت در دیواره قدامی لترال چپ و گرید صفر است. فاصله لبه تحتانی جفت با Int.Os ۱۹میلیمتر می باشد. قرار طولی و پرزانتاسیونبریچ است. Int.Os بسته است و طول سرویکس ۳۱ میلیمتر می باشد. حقیقتش ۲ تا امپول پروژسترون و ۱۵ تا شیاف پروژسترون هم استفاده کرده بودم ممنون میشم راهنماییم کنین ...
- رشد جنبن
با سلام من طبق تاریخ پریودی ۲۹هفته تمام و طبق ان تی ۲۹هفته و ۴روز هستم.امروز که سونو برای رشد جنین دادم سن جنین براساسbpdحدود۳۲هفته براساسhcحدود۳۱هفته براساس flحدود۳۰هفته وبراساسacحدود ۳۸هفته بود .سن میانگین رو هم ۳۰هفته و ۵روز زده باوزن ۱۴۵۷گرم.خیلی میترسم این همه اختلاف برای چیه؟من غربالگری هامو انجام دادم مشکلی نداشتم چرا سر بچم بزرگتر از سنش هست؟چرا رشد بچه دو هفته بیشتره؟توروخدا راهنماییم کنین
- ایاباامپ.ل واریوتپییل ۳،۷۵ احتمال بارداری هست یاچون از۶فروردین پریودنشدم
من ازشش فروردین پریودنشدم.وامپول واریوتپییل هم ۱۷ فروردین آخریش بودزدم
- بارداری
سلام .ببخشید من بانامزدم رابطه بدون دخول داشتم ولی مایع منی نامزدم روی واژنم ریخته شود ولی بلافاصله شستم الان ۲۷ ساعت میگذره ب نظرتون قرص اورژانسی مصرف کنم یانه خواهشا جواب بدید
- عدد بتا در آی وی اف
سلام روز نهم انتقال جنین بتام رو 9 بود روز 14 123 ای میتونه یه بارداری موفق به دنبال داشته باشد؟؟
- جنین بریچ
سلام من بارداری اول را میگذرانم قبل از اون سقط نداشته ام الان در هفته 36 ام بارداری هستم سونوگرافی که انجام شد وضعیت بچه بریچ بود سوال من این است آیا از این هفته به بعد احتمال چرخش جنین هست؟ چقدر احتمال داره به از بریچ به سفالیک تبدیل بشه؟
- آزمایش afp
در آزمایش آلفا فیتو پروتئین اگر سن بارداری ۶روز عقب تر از سن واقعی ذکر شود. در جواب آزمایش و عدد مام تاثیر میگذارد؟
- بارداری سالم
باسلام من ۳۰مردادتاریخ آخرین پریودم هست وطبق آزمایش بتا که عددش ۶۰۰بودباردارهستم وفکرمیکنم الان توهفته۷باشم سال پیش باردارشدم وازهفته ۵لکه بینی داشتم هفته۸سقط کردم.الان خیلی نگرانم نمیخوام زودبرم سونوگرافی میخوام حداقل ۸هفته بشه ایرادنداره؟ میشه نشانه های یه بارداری ناسالم روبفرماییدهمش نگرانم میگم نکنه پوچ باشه یاخارج رحم یاقلبش تشکلیل نشده باشه یاهزارتافکر...میشه بفرمایید چه علامت هایی باشه یعنی ایرادی وجودداره وآیامن تاهفته۸بمونم بعدبرم سونوایرادنداره میشه علامت های نقص ووجودخطرروبفرماییدتشکر
- بارداری
سلام خسته نباشید من یک ماه و نیمه ک باردارم امروز ترشح بی رنگ همراه با رگه های خونی دیدم میخواستم بدونم دلیلش چیه تو رو خدا جواب بدین خیلی نگرانم ممنونم ازتون
- پریناتال
با عرض سلام و خسته نباشید آیا ویتامین آ موجود در پریناتال که 4000lu می باشد در سه ماه اول بارداری برای جنین مضر نیست؟
- قرص کنکور
با عرض سلام .بنده به علت مشکل pvc قلب قرص کنکور 2/5 مصرف میکنم-آیا میتونم برای بارداری اقدام کنم و قرص بروی جنین تاثیری نداره ؟


