Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نازایی
با سلام،بنده ١ماهه پريودم عقب افتاده با ٢تا آمپول پروژسترون هم ١١روزه كه پريود نشدم،من هيچ وقت سابقه تاخير در پريود نداشتم هميشه منظم بوده،فقط ٣دوره كلوميفن مصرف كردم ،اين ماه استراحت داده بودن دكتر و عكس رنگي با نتيجه نرمال گرفتم كه اين ماه اين تاخير پيش اومد .روز ٤٢ هم آزمايش بارداريم منفي بود ،چند ماه قبل هم آزمايشااي هورمونيم نرمال بود پس چرا پريود نميشم خيلي نگرانم
- بی میلی جنسی
من قرص آسنترا میخورم وکلرودیازپوکساید آیا این قرص ها باعث بی میلی جنسی میشن آیا اگه بخوام قرص xovit بخورم با این قرص ها تداخل دارویی داره ؟
- تعیین جنسیت
سلام خانم دکتر عزیز من بچه اولم دختر هست میخوام برای بارداری دوم اقدام کنم میخوام دومی پسر بشه داروهای باید مصرف کرد ؟ آیا روش مطمئنی برای اینکه حتما پسر بشه وجود داره ؟ هزینه این کار چقدر میشه ؟
- فیفول پلاس
سلام آیا قرص فیفول پلاس برای پیش از بارداری و ماه های اول بارداری ضرری برای جنین داره سپاس
- سلام خانم دکتر من درهفته ۱۲بارداری هستم گوش درد گرفتم رفتم دکترسفکسین بهم دادایابخورم یان
سلام خانم دکتر من توهفته ۱۱بارداری هستم گوش درد گرفتم دکتربهم سفکسین ۴۰۰داده ایااین قرص خطری برای جنین نداره
- پاتولوژی بقایای جنین
سلام لطفا بفرمایید یعنی چه Tissue origin:endometrial curettage Macroscopy:specimen received in formalin and consists of multiple pieces of creamy brownish tissue measu ×2.5×1.5×2.1cm in aggregate Block-summary:2blocks totally submitted Diagnosis:Endometrial curettage:decidualized tissue یعنی چه؟
- جلوگیری از بارداری
سلام وقت بخیر ۴۳ ساله هستم روز سوم قاعدگیم نزدیکی داشتم گفتم چون پریودهستم منی داخل واژن ریخته شد ولی زود شستم ومتاسفانه قرص اورژانس رو بخاطر استرس روزی نزدیکی خوردم دوتا باهم حالا خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید احتمال خطر بارداری هست؟۴ روز بعد پاک شدم چون دوران سیکل بنده ۷ روز هستش وقتی قرص رو مصرف کردم تغریبا ۳ روز یا ۴ روز پاک شده بودم حالا باید چیکار گنم
- خونریزی بعد از عمل میوم رحمی
باسلام و خسته نباشید من ۳هفته پیش عمل هیستروسکوپی میومکتومی انجام دادم ۱۰ روز لکه بینی خفیف داشتم پاک شدم اما سرتاریخ پریودیم خونریزی افتادم من مشغول پروسه ای وی اف هستم رفتم پیش دکترم سونو واژینال شدم گفتن دیواره رحمت نشست نکرده و این خونریزی پریودی نیست مربوط به عملته.خواستم ببینم خطرناک نیست؟
- پنج سقط
سلام و روزتون بخیر
من ۴٣ ساله هستم و تا بهحال متاسفانه پنج سقط داشتم. قبل از سه ماهلگی سقط شدن. علت چیه؟ - اینترنال مثانه
سلام خسته نباشید در سونو من نوشته اینترنال اکو مثانه متوسط دیده شده آیا چیز مهمی هست
- بارداری
سلام وقت بخیر من هفته سی و یک بارداری هستم یک مدتی میشه جنین حرکاتش کم شده ولی بعد از غذا سه تا چهار بار حرکت میکنه خیلی ترسیدم ایا دلیلش چیه مثلا دو ساعت یا سه ساعت یک بارم تکان میخوره خیلی می ترسم
- سلام هفته ۱۳ بارداری هستم دچاره خونریزی شدم در سونوگرافی تصویر ناحیه هیپواکو با ابعاد ۲۲×۴۲م.م در زیر لبه تحتانی جفت به نفع هموراژی ساب کوریونیک دیده شده آیا نگران کننده است لطفا راهنمایی کنید ممنون
- ازمایشcbc
سلام وقت بخیر Wbc:7.23 Rbc:4.90 Hgb:10.6پایین Hct:33.3پایین Mch:21.7پایین Mcv:67.8پایین Mchc:32.0 Platelets388 Rdw_cv:17.5بالا Pdw:16.0 Mpv:8.4 Plcr:19.9 سن ۴۸بخاطرفقرآهن قرص مصرف میکردم پریودم خونریزیم زیاده حدود۶ماه قرص آهن رامصرف نکردم جواب ازمایش این است لطفاراهنمایی کنید
- ناباروری
فاطیما هستم شما فرمو ده اید که سنم بالاست. برا همین تخمک گذاری ندارم شما چکار پیشنهاد میدید چون وقتی ندارم برا اینکه سنم داره میزه بالا و همین که اسپرم ایام فریز شده اصفهان.
- اقدام به بارداری
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر باشه من تنبلی تخمدان وکیست کوچکی درتخمدان وپریدهای نامنظم دارم که دکتر به من مدروکسی پروژسترون داده که شش ماه ازشب 14 پریدی به مدت 10شب دوعدد میخورم وگفت بایدادامه بدی تامنظم بشی ومتفورمین 500هم داده برای تنبلی تخمدان حالا اون ماه که رفتم پیشش گفت عفونت داری شیاف مترونیدازول واژینال داده بهم تا10شب استفاده کردم وفلوکونازول هرسه روز یک عدد مفنامیک اسیدهم داده برای درد اگه داشتم بخورم آخه اگه یادتون باشه شما اون سری گفتم دردزیرشکم دارم شماگفتین عفونت بایدبرسی بشه که عفونت شدیدبود به خاطر کم خونیم قرص اهن هم نوشت که به خاطررفلاکس معده ایرانی نمیتونم بخورم امریکاشو گرفتم که بخورم ویدوفولیک هم نوشته شبی یک عدد لاکتوفم هم نوشته روزی یک عدد ولتراکس لتروزول هم نوشته ازروز 3قاعدگی تا5روز روزی 2عدد بخورم این قرص هارو برای ماه قبل استفاده کردم فقط قرص لتروزول رونخوردم شماگفتین عفونتم خوب بشه بعداقدام به بارداری کنم حالا خانوم دکتر من فرداپریدمیشم ومیخوام بعدازپرید اقدام به بارداری کنم حالا خانوم دکتر ببخشید این دردزیرشکم من برای چیه موقع نزدیکی خیلی درد دارم میشه بگین چه قرصی برای عفونت بخورم ؟؟؟؟چون ب بعدازپریدی میخوام حامله بشم مرسی ازشما که جواب میدین
- درد پریودی
تخمدان راست داری حجم بزرگ تر از نرمال فولیکولهای ریز متعدد بوده همچنین استرومای اکوژن در تخمدان راست مشاهده می شود ینی چی؟
- سقط جنین
سلام خانم دکتر من ده تا قرص مصرف کردم دیروز هفته ششمم اما سقط نشد اگه باز قرص سایتوتک بخورم امکان داره سقط نشه بازم ؟ ولی ازینور میترسم سقط نشه بچه ناقص ب دنیا بیاد
- آی وی اف
باسلام اگر در زمینه تخمک اهدایی رحم جایگزین و جنین اهدایی اطلاعات میخواهید و به پیج ما سر بزنید@ivf-.Iran یا با شماره ۰۹۱۹۱۶۹۳۷۲۶ تماس بگیرید پذیرش از سراسر کشور
- رشد سینه
سلام من 20 ساله و سینه هام خیلی کوچیکه به حدی که نوک سینه هام کاملا داخل و رشد نکرده البته لاغرم هستم و فکر میکنم پرکاری تیرویید دارم. ایا پرکاری تیرویید میتونه دلیل رشد نکردن سینه هام باشه؟ دارویی هست که مصرف کنم تا سینه هام رشد کنه؟
- آمپول واریو پپتیل0.1
سلام من تو روز ۱۵پریودیم دکتر دوتا آمپول0.1واریوپپتیل برام نوشت گفت جفتشو امشب بزن ۳تا فولی سایز۲۷_۲۲_۲۴ داشتم الان ۶روزه که پریودیم عقب افتاده بی بی چک استفاده کردم ولی خطی ننداخت ۲بارم استفاده کردم حالا اتفاقی خوندم تو اینترنت که این دارو باعث عقب افتادن پریودی میشه میخاستم بدونم یعنی من عقب انداختم بخاطر عوارض این آمپوله؟


