Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اقدام برای بارداری
سلام خانم دکتر.سال نو مبارک
من از بیماراتون هستم و برای تنبلی تخمدان بهم قرص لتروزول دادین که این ماه خوردم الان ۱۵امین روزه بعد پریودیمه یه شب درمیونم نزدیکی دارم ولی هیچ علامتی مبنی بر تخمک گذاری ندارم تا الان،فقط همون روز آخری که قرصو خوردم تخمدانام درد میکردن.میخواستم بدونم این طبیعیه؟چرا علامتی ندارم برای تخمک گذاری؟با خوردن لتروزول تخمک گذاری کی انجام میشه؟ - کیسن واجد سپتا
باسلام سی ساله هستم یه پسرچهارساله دارم زایمانم طبیعی بوده و سابقه کیست تخمدان اصلا نداشتم.بعد چهارسال که از زایمانم میگذره برای سونو چکاپ رحم تخمدان مراجعه کردم یه کیست واجدسپتا سی پنج میلی تو تخمدان راستم مشاهده شده دکتر بهم دیان به مدت سه ماه داده.سوالم اینه برطرف میشه با این قرص؟خطرناکه خیلی استرس دارم
- نحوه ی مصرف قرص سیبل
سلام خانم دكتر وقتتون بخير اگر قرص سيبل رو از روز ٤ پريودي مصرف كنم اما بصورت مرتب و سر ساعت ميتونم رابطه ي محافظت نشده داشته باشم؟
- وجود توده اکوژن
وجود توده اكوژن در سمت چپ كليه
- امپول هیدروکسی پروژسترون
سلام خسته نباشید من هفته ۱۰بارداری هستم خون پشت جفت دارم روزی ۳تا شیاف استفاده میکنم و دو عدد قرص بعد چون لکه دارم بهم گفتن هفته ای یک عدد امپول هیدروکسی پروژسترون تزریق کنم یه دونه هم زدم ولی الان ترسیدم زیر ۱۶هفته ضرر نداره؟
- لک ببینی قبل از پریود
سلام من نزدیک ی ماه فریز انجام دادم باید سی ام پریود میشدم نشد و فقط لک دیدم و رابطه ای هم تو این یک ماه نداشتم علت نشدن پریودم و این لک چی هست
- بارداری
سلام من دیشب نزدیکی داشتم صب ساعت ۱۰ سه تا ال دی خوردم باز باید بخورم؟ احتمال بارداری با این سه تا قرص بازم هست؟؟؟
- عمومی
سلام دکتر چند هفته بعد از سزارین میشه نزدیکی داشت؟
- بارداری
ایا پماد دالاواگسی در جواب تست بارداری بی بی چک تاثیر دارد بله یا خیر؟
- دلیل نبض زیر شکم
سلام خسته نباشید من ۱۷ سالمه و زیر شکمم دو روزه که چند دقیقه یک بار یا کمتر نبض میزنه رحممه احساس میکنم دلیلش چیه؟ خطر ناکه؟؟
- درد
سلام خسته نباشین خانم دکترعزیزعلت تیرکشیدن تخمدان ومقعدهمزمان نشانه چیه.چون این دردگاهی وقتاسراغم میادممنون
- بیماری میاستین کراویس
سلام. در بيماري.مياستين كراويس. مي توان باردارشد
- به تاخیر انداختن پریود
با سلام پريود من حدود سه هفته ديگه آغاز مشيه و قصد به تاخير انداختن با قرص دارم. از چه زماني و به چه شكلي بايد خوردن قرص رو شروع كنم؟
- مشکلات زنانه
سلام ۶ ماه عفونت قارچی دارم هفته ای ۱ عدد کپسول فلوکونازول مصرف کردم عفونت کمتر شده اما خیلی درد زیر شکم دارم ازمایش هم دادم دیابت ندارم فیبروم ۳ سانتی اینترامورال هم دارم مدتی هم هست دهانه رحم حین معاینه دیده نمیشه دکتر زنان فرمودن باید با بیهوشی در اتاق عمل بیمارستان کولپوسکوپی بشم و نمونه برداری از دهانه رحم انجام شود ایا اینکار رو باید انجام بدم خیلی میترسم
- قاعدگی
سلام من قرص دوفامد 10دکتر بهم داده بوده روزی یک عدد تا ده روز الان بعداز. خوردن شش عدد آن خونریزی ودرد دل پیدا کردم آیا قرص رو ادامه بدم یا نه؟
- درد در زیر ناف
سنو دادم حجم تخمدان هاطبیعی است اما استرومای اکوژن در هر دو تخمدان افزایش یافته اخرشم ک گفته مجموع یافته های اول مطرح کننده PCOsدیده شده
- عمومی
سلام... دختر ۱۹ ساله و مجرد هستم... چند روزی میشه تو ناحیه بین واژن و مقعدم ی مقدار کمی قرمز شده و دردی شبیه درد جوش صورت داره... میخواستم ببینم چیز جدی هست؟
- بارداری
سلام خسته نباشید من ۱۸سالنه ۴ماهه ازدواج کردم یک ماه پشت هم رابطه بدون جلوگیری داشتم و رفتم دکتر بهم قرص دوفامد داد گفت روزی ۲تا تا ۱۰شب بخورم به نظرتون باردار هستم الان روز ۱۱ هست و پریود نشدم
- سلام می خواهم بروم حج به مدت یک ماه وآمپول پریوپپتیل تجویز کردند که این یک ماه پریود نشدم ،آیا پریود نمیشم،ویا لکه بینی پیدا نمی کنم،
سلام می خواهم یک سفر یک ماهه بروم وآمپول پریوپپتیل راتجویز کردد،آیا با زدن این آمپول این یک ماه پریود نمیشم؟ویا لکه بینی پیدا نمی کنم؟ویا عوارض دیگری ندارد؟ باتشکر
- بارداری ناخواسته
سلام دو روز از پریودم گذشته میترسم حامله باشم آیا قرص خاصی هست که جلوگیری کنه از بارداری یا با قرص اورژانسی میتونم پریود بشم


