Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من برای عفونت رحم از کدوم قرص استفاده کنم بهتر زیر شکمم خیلی در داره از قرص مترونیدازول هر ۸ساعت بخورم بهتره یا کوتریموکسازول هر ۱۲ ساعت بخورم خوبه لطفا راهنمایی کنید
- سوال علائم عفونت ادرار
سلام خانوم دکتر من از شما سوال کردم گفتین علائم عفونت ادرار دارم گفتین انتی بیوتیک مصرف کنیم چه انتی بیوتیکی مصرف کنم ؟
- پیگیری سوال
سلام وقت بخیر دیروز این سوال رو از شما پرسیدم میخواستم بپرسم حالا باید منتظر بمونم پریود بشم یا اقدام خاصی کنم؟ " دوماهه که نزدیکی نداشتم .ماه قبل پریود شدم ولی این ماه ۴ روز از موعدم گذشته پریود نشدم.قبل از این دوماه هم به مدت ۶ ماه قرص مارولین به همراه کاندوم برای پیشگیری استفاده میکردم.علت پریود نشدنم چیه.؟ روز ۲۰ سیکل ترشحات تخمک گذاری داشتم.نزدیکی هم نداشتمبا اینکه مطمئن بودم ولی باز هم .بی بی چک هم دوبار گذاشتم منفی بود .علت چیه؟،"
- مصرف کپسول فلوکونازول
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر ببخشید من چند روز بود ک خارش خفیف داشتم ناحیه بیرون واژنم مجرد هستم امروز رفتم دکتر برای عفونت کپسول فلو کونازول بهم دادن امروز ک یکیش خوردم دچار لکه بینی شدم ایا علت میتونه قرص باشه راستی من فردا روز تخمک گزاریم بوده ممنون میشم راهنماییم کنید
- لکه بینی
سلام من 18 سالمه مجردم یه هفته قبل پریودیم نگاه فیلم تحریک کننده کردم درح د چند دقیقه بعددوساعت لباسم عوض کردم به یه پیاده روی طوالانی رفتم 5 ساعت بعدش در لباس زیر خون تیره دیدم بعد از پد بهداشتی استفاده کردم در حد دو قطره خون به رنگ سیاه بود تازه نبوداز فرداش قطع شد و به مدت یه هفته لکه های قهوه ای میدیدم یه روز از همی یه هفته یه لکه خون کوچک بازدوباره در لباس زیرم بود بعد قرص میترنیتازول خوردم گفتم شاید عفونی دارم بعد که یه روز خوردم پریود شدم یعنی پریودیم به موقع اومدولی نمیدونم علت این خون ریزی چیه تا به الان اینطوری نشدم برای دفعه بعد هم که پریود شدم همچین اتفاقی نیافتاد میترسم خون برای پرده باشم چون غیر طبیعی بوده من حتتی خود ارضایی هم نکردم و چیزی هم تا الان وارد واژنم نکردم میشه بهم بگید علت این خون ریزی چی بوده ؟؟؟ ممنون
- عادت
دیدن تکه گوشت خونی در پریودی برای اولین بار دیدم و وقتی دیدم درد پریودیم خیلی کمتر شد و تک کلیه ای هستم مشکلی نیست ؟
- دوفامد
سلام خانم دکتر خسته نباشید دخترم ۱۳ ساله هست و از بهمن ماه تا فروردین پریود بود کامل بردم دکتر سونوگرافی کردن pco بود و دکتر دوفامد تجویز کردن به مدت ۲۵ شب بخوره وقتی پاک شد از روز ۱۴ پریودی ۱۰ شب بخوره ..حالا سوال من اینه دختر من که از روز ۱۴ پریودی میخوره به مدت ۱۰ شب ،دقیقا شب دهم قرص لکه میبینه و فرداش پریود میشه اینجوری که ۱۷ روزه پریود اتفاق میفته و من هر جا خوندم ۳تا ۷ روز بعد باید پریودی اتفاق بیفته ولی دختر من همون شب دهمی که قرص میخوره پریود میشه دوباره نیاز به پیگیری هست
- اصلیت شما
سلام با تشکر از زحمات شما می خواستم بدونم شما اصلیت ساروی هستید یا رشتی؟ با تشکر
- واژن
سلام من وقتی لبه های داخلی واژنم (لابیا مینور) رو میکشم برآمدگی های ریز و زیر پوستی و سفید رنگ به تعداد زیاد میبینم البته وقتی خیلی این ناحیه رو می کشم دیده میشه و در حالت عادی اصلا معلوم نیست حتی بین لبه ی داخلی و لایه بیرونی واژن هم اینا دیده میشن میخواستم بدونم اینا چیه و آیا خطرناکه (البته من حضوری به دکتر مراجعه کردم و ایشون معاینه کردن و گفتن شاید زگیل باشه ولی من نمیدونم که خانوم دکتر اون برآمدگی ها رو دیدن و اونا رو گفتن یا چیز دیگری رو دیدن و این حرف رو زدن آخه اگه این برآمدگی ها واقعا زگیل باشه کاملا مشخصه دیگه آخه وقتی پوست اون ناحیه رو میکشی کاملا مشخص هستن )
- سونوگرافی
سلام خانم دکتر من سونوگرافی گرفتم نوشته دردیواره خلفی تنه رحم دوتوده اکوژن به ابعاد 91×130و58x60mm دارای تغییراتCystic متعددمشهود است یعنی چی لطفا جواب من رابدهید؟
- سلام من کیست اندومتریوما دارم قرص دورسبلا مصرف میکنم و دکترم بهم گفته نباید اصلا پریود شم ولی الان پریود شدم و نمیدونم مصرف قرصمو قطع کنم یا نه؟
- سلام سلام سلام خسته نباشی سلام خسته نباشید سلام من رفتم سونو دادم و بعد به من و بعد به من گفتن همین مشکلی که میگن سمت چپ قلب جنین یه چیزای سفیدی معلوم میشه یلی ترسیدم نمیدونم باید چیکار کنم دو تا سق داشتم الان خیلی میترسم نمیدونم باید چیکار کنم میشه راهنماییم کنی امروزم رفتم بهداشت ضربان قلبشو دیر شنیدم خیلی نگرانم میشه یه کاری بکنید رفتم دکتر میگه باید آزمایش بدی آزمایش ژنتیک با اکوی قلب همه چیزش نرماله سمت راست قلب جنینه نه سمت چپش
- پریودی
سلام ببخشید من تو رابطه هیچ دخولی نداشتم ، حتی شک داشتم پیشاب به به سوراخ واژن خورده باشه اما چون شک داشتم قرص اورژانسی خوردم یکشنبه قرص خوردم و چهارشنبه عصر بی بی چک دادم منفی بود ، بازم نیازه تست بدم؟ الان نزدیک تاریخ پریودیم هست یعنی دوره pms زیر دلم درد میکنه ، طبیعیه؟
- هتروژن در حدود 14mm یعنی چی
اندومتر درسگمان فوقانی ضخیم وهتروژن درحدود14mmاندازه گیری شد
- پریود با سیبل
من الان چند حدود ۱۵ روزکه قرص سیبل میخورم چون لک بینی قبل پریود دارم ولی باخوردن قرص باز امروز لک شدم ادامه بدم قرص رو یا نه
- مثانه
جواب سونوام وجودمختصراینترنال اکو درمثانه بود یعنی چی بایدچکارکنم ودرضمن آزمایش عفونت ادراری قبلش داده بودم مشکلی نبوده ۲۳سالمه باتشکر.
- دلشوره و اضطراب در بارداری
سلام وقت بخیر خانم دکتر گرامی 38 ساله هستم و قصد بارداری دارم دکتر جان میخواستم بدونم برای رفع دلشوره و اضطراب توی بارداری آیا دارویی هست که به جنین آسیب نرسونه و مصرفش در بارداری مجاز باشه؟ یا راهکاری برا رفع این مشکل بدون دارو سراغ دارید؟ دوسال قبل هفته چهارم بارداری به علت شدت دلشوره و اضطرابی که داشتم متاسفانه سقط جنین اتفاق افتاد چیکار کنم که دوباره این موضوع تکرار نشه تو شهر غریب هستم و کسی پیشم نیست
- رابطه ی جنسی
من باکره هستم و با نامزدم رابطه لاپایی داشتیم وقتی اسپرمشون اومد اصلا سمت واژنم نبود و با دستمال تمیز کرد و بعد مالید به ردی واژنم ولی اسپرمشون اصلا سمت واژنم نبود بعد اینکه اومد با دستمال پاک کرد روی واژنم مالید ولی اینکه پیشاب یا قطره های اخرش مالیده باشه یا نه نمیدونم قر۱ اورژانسی مصرف کروم ولی یکی دد روز هست درد تو شکنم دارم دلم می پیچه میخواستم بدونم از چیا و اینکه خیلی نگرانم باید چیکار کنم مطمئن شم حامله نبستم وگر پریود شم یعنی حامله نیستم درسته؟
- پریود نامنظم
سلام خانم دکترنه ماه از زایمان سزارینم میگذرد هر ماه پریود نامنظم دارم و خونریزی نسبتا شدید و بوی عرق بدنم به کلی بوی بدی گرفته چکار باید انجام دهم
- لکه بینی در زمان قاعدگی
سلام من چند روز بعد ازاتمام پریودی رابطه جنسی داشتم مشکوک به پارگی کاندوم بعداز۷ ساعت قرص اورژانسی مصرف کردم الان دوهفته از زمانی که باید پریود میشدم گذشته بود که دوتا بی بی چک استفاده کردم منفی بود الان دچار لکه بینی هستم به نظرتون باردارم؟


