Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سوال داشتم درباره کیست تخمدان وشیراومدن ازسینه
سلام خانوم دکتر.خسته نباشید.ببخشید من یدختر ۲۰ساله ام حدودبهمن ماه سال ۹۸ بخاطر دردشکم رفتم دکترنوشتن سونوگرافی بعدگفتن کیستای ریزداری منم دیگ اهمیت ندادم ولی بعددوماه ایناتقریبادیدم پریودام نامنظم شده وازسینه سمت چپم وقتی فشارمیدادم شیرمیاد چون قبلنم اینطور شده بودم دکترگفته بودکیست داری برداشتم خودسرانه دوفاستون مصرف کردم س ماه ازروز۱۶ پریودتا۲۵ زمانیک مصرف میکردم ازسینم شیرنمیومد.بعدک قطع کردم یکماه پریودنشدم فقط توتایمم دوروزاینا لک بینی داشتم وهمچنان ازسینم شیرمیاد الانم خیلی نگرانم نمیدونم چیکار کنم مامانم میگ تو حساسی چیزی نیست وبخاطرکرونانمیرم دکتر.ببخشیداگ طولانی شداگ جواب بدین خیلی ممنون میشم.
- سزارین چهارم
- بعد از پریودی خونریزی کردن
سلام من هفت روز پریود بودم بعد هفت روز پاک شدم بعد از سه روز که پاک شدم اندازه یه بند انگشت خونریزی کردم بعدش مثل ترشح کم شد دوباره فرداش یه کم بیشتر خونریزی کردم ولی میرم دستشویی قشنگ خون میاد زیر شکمم هم درد میکنه خون که میاد یه کم تیره بو هم خیلی میده یعنی قبل پریودیم عفونت کرده بودم ترشحم زیاد شده بود بوی خیلی بد هم میداد ۲۰سالمه دوسال که زایمان کردم کلا دفعه اولم که هم عفونت میکنم هم بعد پریودی خونریزی دارم همیشه پریودی هامم منظم بوده
- آمپول دیفرلین
سلام من ۱۵ سالمه شیمی میشم دکتر برای اینکه پریود نشم برام امپول دیفرلین ۳ ماهه نوشت الان ۷ روز از تزریقش گزشته پریود شدم چرا؟
- قرص اورژانسی
- مهم
سلام وقت بخیر با قرص ال دی پریودم بهم خورده فاصله بین پریودم ۱۵ روزه هس چیکار کنم فاصله پریودم بیشتر بشه؟؟؟؟ اگع میگید ال دی بخورم تا چند وقت بخورم ؟؟
- اندومتر
اندومتر دو لایه تریپل لاین یعنی چی و آیا خوبه یا نه؟
- تاخیر در پریود
سلام وقت بخیر قرص جلوگیری میخورم و اون ماه ۳۰ فروردین پریود شدم اما الان با وجود اینکه ۳ تا قرص سفید دارونما باقی مونده پریود نشدم آیا مورد خاصی هست؟ تیرویید هم دارم
- آزمایش اسپرم
سلام خسته نباشید، همسر من امروز نوبت ازمایش اسپرم داشت ایشون توخواب ارضا شدن ایا نمونه دادن توهمچین مواقعی اشتباه؟یاتاثیری توکیفیت نداره
- جلوگیری از عفونت
سلام برای جلوگیری از عفونت چه اقداماتی میشه انجام داد؟
- قطعی پریودی
سلام خانم دکتر.به خاطر لکه بینی طولانی حدود ۴۰ روز دکتر برام ۱۵ عدد جستیران تجویز کردن وخونریزی قطع شد دکتر گفتند پریدی بعدی اگر تا دهم آن پاک نشدی برای کورتاژ تشخیصی مراجعه کنم.در پریدی که ۱۸ آذر بود بعد از ۱۳ روز پاک شدم ولی تا امروز که ۸ بهمن هست هنوز پریود نشدم ۵۱ ساله هستم.ممکنه یائسه شده باشم یا دلیل دیگه ای داره لطفا راهنمایی بفرمایید
- عادت ماهیانه
سلام من پریودم خیلی طولانیه و از موقعی که پریود میشم تا هفت روز تموم میشه و بعدش لکه مبینی دارم تا روز هجدهم و بعد پاک میشم میشه یه قرصی یا کپسولی برام بنویسین
- بیماری زنانه
کلیه راست تصویر یک سنگ 5.5mm درکالیس میانی کلیه چپ تصویر دو سنگ یکی 4mm و دیگری3mm ابعاد رحم افزایش یافته 51*44*132میلیمتر تصویر چند میوم اینترامورال به بزرگی 6mm در دیواره فوندوس رحم مشاهده شدند تصویر یک Massهتروژن به ابعاد 70*100 میلیمتر دارای وسکولاریتی با منشا دیواره پوستروالترالچپ تنه رحم مشاهده شد که می تواندمطرح کننده میوم ساب سروزال باشد در هر حال با توجه به بزرگی ضایعه مزکور ام آر آی لگن با تزریق کنتراست وسونوگرافیفلو آپ توصیه میشود. این خلاصه نتیجه سونوگرافی همسر من هست،لطفا بفرمایید وضعیت همسر من در چه درجه ای از وخامت بیماری قرار گرفته و ما باید چه کاری انجام دهیم. با تشکر
- تنبلی تخمدان
سلام من قرص سیبل برام تجوریز شده اما پریودم هنوز بعداز سه ماه استفاده منظم نشده ایا قرص های رنگ سفید هورمون خاصی داره نباید استفاده کنم؟ یا نباید تا بسته تموم شد بسته ی بعد رو شروع کنم؟ دکترم گفتن پشت سر هم استفاده کن اما منظم ندده بعداز اتمام بسته قطع کنم تا روز پنجم پریود دوباره شروع کنم؟)اگع بله قرص های سفید رو استفاده کنم یا زرد؟)
- پرده بکارت
سلام تورو به این ماه مبارک جوابمو بدید ترو خدا آیا کبودی پرده بکارت از بین می رود . ؟ آیا از اهمیت برخوردار است؟
- قرص ترنسید
سلام خانوم دکتر،من پریودی های نامنظمی دارم چندهفته پیش با خوردن چند دونه قرص ال دی پریود شدم و الان بعد از ۱۲ روز هنوز پریود هستم و دکتر برام قرص ترنسید نوشت و با خوردن قرص خونریزیم کمتر شد و تقریبا قطع شده سوالم اینه دوباره قرص خوردنو ادامه بدم یا قطع کنم؟؟ اگه قطع کنم دوباره پریود میشم؟
- اولین عادت ماهیانه
با سلام ، در مورد اولين عادت ماهيانه در دخترها،آيا رژيم غذايي و يا ويتامين خاصي توصيه مي شود؟ اولين بار معمولا چند روز ادامه پيدا مي كند و آيا در ماههاي اول اي پريود منظم است يا خير؟ ممنون از راهنمايي شما
- Nt 2.3 mm
سلام
آیا Nt 2.3 mm مشکلی دارد؟
با تشکر
- انجام پی آر پی
سلام من امروز پی آر پی انجام دادم لکه بینی دارم عین پریودی و پا درد دارم فردا هم انتقال دارم عادی هست یا دارم پریود میشم
- عفونت
با سلام . ببخشید من چند وقت پیشب پزشک مراجعه کردم برای درد شدید هنگام نزدیکی ، گفتن که التهاب شدید دهانه واژن دارم و برام قرص و کرم واژینال نوشت و گفت سه هفته دیگه بازهم بیا برای معاینه من ۴ روز استفاده کردم و روز پنجم پریود شدم و چون نمیدونستم با وجود پریودی باز استفاده کردم ولی وقتی از بهداشت محلمون پرسیدم گفتن نه استفاده نکن و اندازه دوبار دیگه پماد داشتم که گفت بعد از پریودی هم استفاده نکن حالا پریودم تموم شده و سوالم اینه که چیکار کنم حالا این دو میل رو هم استفاده کنم یا خیر ؟؟؟ یه هفته دیگه هم باید برم برای معاینه


