Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- دردپریودی
سلام خسته نباشین خانم دکتر من الان نزدیک به ۳۵روزه که خوریزی شدید دارم دکتر هم رفتم ولی شدید ترشده به نطرتون چیکار کنم خونریزیم قطع بشه
- سقط جنین
سلام.من فقط دو روز از رابطه ام گذشته و مقدارکمی منی داخل ریخته شده .من دو عدد قرص روکین خوردم واینکه امکان ازبین بردن جنین با دارو هست؟میشه راهکار برای ازبین بردنش به صورت طبیعی بگید
- پرده بکارت و بارداری
سلام دکتر زنان به من گفت پردم از نوع حلقوی هست و در سایت هم خوندنم که از طریق پیشاب هم احتمال بارداری وجود داره میخواستم ببینم این احتمال در نوع پرده حلقوی بیشتر میشه؟ اگر مرد به ارگاسم نرسه و منی خارج نشه، مایع شفاف خارج شده به هنگام ملاعبه باز ممکن است حاوی اسپرم باشد ؟
- امکان سقط جنین در 2 ماهگی
سلام. میخاستم بدونم استفاده از کورتاژبرای سقط جنین تا 2ماهگی ممکنه برای مادر خطری داشته باشه ؟؟ باتشکر
- لکه بینی قبل از پریودی
شلام خانم دکتر وقتتون بخیر،من مشکل تخمدان پلی کیستیک دارم و دکتر قرص مدروکسی پروژسترون تجویز کردم ،الان برگه دوم هست مصرف میکنم ،اما هنوز ۲ تا از قرص ها مونده و لکه بینی شروع شده،البته دیروز لکه های سیاه تار مانند بود اما امروز بیشتر شده ،ایا این طبیعی است،رابطه جنسی هم ندارم
- امپول سینال اف وقرص لتروزل
سلام خانم دکترعزیز من وهمسرم سالمیم فقطمن یه کیست فولیکولار کوچیک دارم این ماه لتروزل گرفتم بعد روزدهم سونوفولیکول ۲۰ ۱۳ نشون داد دکتر سینال اف ۳تا داد ایابعدش اچ سی جی لازمه وروزچندم تخمک ازاد میشه اقدام کنم ممنونم از لطفتون
- خارش در بارداری
سلام هفته بیست و پنجم بارداری هستم.دخارش واژن دارم. دکتر برام ان ان تجویز کردن ولی شنیدم خطر داره؟
- پریود
سلام تورو خدا پاسخ بدین ۱۸سالمه ۳۱ ام مرداد انشا ءالله کنکور دارم حساب کردم ۱ شهریور پریود میشم میترسم یکم جلو عقب بشه روز کنکور یا قبلش بشم چه قرصی و چه زمانی بخورم تا سه چهار روز عقب بیوفته ؟؟؟؟
- هیستروکتومی
با سلام. ۴۹ساله دارای اندومتریوز تقریبا زیاد با بزرگ شدن رحم هستم.پریودی ام در حدود دو هفته هست ولی شدت خونریزی زیاد نیست. زیاد درد ندارم ولی اخیرا کمی احساس سنگینی را مقعد دارم. مدتی دوپامد خوردم بهتر نشدم. چند متخصص رفته ام یکی میگوید آمپول دکاپتیل. یکی وروجست، یکی عمل. واقعا چکار کنم؟ آیا میتوان با دارو، عمل را به تاخیر انداخت و یا اگر یائسه شدم از عمل صرفنظر کرد؟ با سپاس
- مایع به صورت ایزواکو با تشکیل سطح به عمق ۱۵ میم میم درکانال اندازه سرویکس رویت شد
- سوال
چرا انقدر دیر جواب میدید؟؟؟؟؟
- مایه در کاویته آندومتر
سلام من رفتم سونوگرافی نوشتن مایه آزاد در کاویته آندومتر رویت شده یعنی چی؟
- بارداری
سلام خانم دکترخسته نباشیدقرص معده رانیتیدین وشربت معده ادی ژل اسیدتوهفته اول بارداری بخوری ضررداره چون معدم بهم میرزه .سپاس ازشما
- واریکوسل نرمال وجهش اسپرم کم
سلام خانم دکتر اقام واریکوسل نداره فقط اسپرمش جهش وحرکت کند داره ایا شما دارو میتوانید مینوسید براش.برای ویزیت بیام..
- کیست
با سلام.آیا شیاف و آمپول پروژسترون باعث کیست تخمدان میشود؟
- بارداری
سلام خسته نباشید من ۵ مهر زایمان زود راس داشتم الان ۲ روزه خون ریزیم قط شده میخواستم بدون چند وقت دیگه پریود میشم و بت برای زود تر پریود شدن میتونم از امپول پروژسترون استفاده کنم؟؟
- هیپراکو به همراه ذرات اکوژن در سینه
سلام و خسته نباشید سینه های من هر دو تا دارای فیبرو کیست های زیادیه که من هرسال با سونو چکشون می کنم ... چند ماهه دپیش من متوجه شدم که به توده نرم و گرد و دردناک روی دندم نزدیک بافت سینم دقیقا در موقعیت ساعت ده یا ۱۱ شدم البته تمام این مدت احساس می کنم که درد داشتم و علتش این توده بوده ولی این ماه اخیر درد روی دندم خیلیییییی تیز وو کشنده بود که وقتی رفتم سونو گفتن که توده نیست و بافتش از چربی ولی حاوی ورقه هاییی اسد که ذرات کلوژنی دارن. که در واقع از همین مدل بافت در قسمت های مختلف هر دو تا سینم هست ولی اندازشون کوچکتره اندازه این توده طول ۱۸ و ضخامت ۱۰ ممنون میشم راهنماییم کنید ایا این توده بدیه!؟ این دردش که به دندم میزنه دلیل بر خطرناک بودنشه!؟ ممنون🙏
- رحم
سلام خانم دکتر من 6ماه پیش سقط 20هفته با وجود سرکلاژواژینال شدم الان میخواستم دوباره باردار بشم رفتم پیش یه ماما معاینه ام کرد گفت هنوز دهانه رحم شله چطور خانم دکتر بعد از 6ماه هنوز سفت نشد دهانه رحم بعد من چکار بکنم تا سفت بشه آخه خیلی بچه دوس دارم میخام زود باردار بشم در ضمن طول سرویکسم 25میلی خیلی هم ناامیده شدم از وقتی بهم گفته هنوز دهانه رحم شله خانم دکتر امکان داره اصلا سفت نشه راه حلش چیه ترا خدا کمکم بکن کار شد گریه فقط
- ز گیل تناسلی
ز گیل مقعد ی دار م و از ما یشا ت پا پ اسمیر و اچ پی منفی هستش و لی اطر ا ف مقعد ز گیل هست و دا ر ه زیا د میشه با و جو د اینکه د کتر یه کر م دست ساز داد ه و مصر ف کر د م ر امنا ی میکنین
- سلام خانوم دکتر من 23سالمه و بچه کی بودم 11سالم بود ک یکی از پشت ایستاده التشو لای پاهام فرستاد و نوک التش به پرینم خورد و سریع خودمو عقب کشیدم وقتی رفتم دستشوی دست که گذاشتم اون پایبن یکم خون شد قددستم میخام بدونم بکارتم اسیب ندیده خیلی نگرانم
سلام خانوم دکتر


