Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سینه
باسلام وعرض ادب من چند وقت پیش احساس تودهای درسینه چپم داشتم که سینه چپم چندین ساله با فشار ترشح داره خودبخودی نیست با فشار که سونو دادم چندتا کیست کوچک داشتم مجاری شیریم باز بود که یکسالو نیم بچمو از شیر گرفتم حالا با این تفاسیر و ترشح با فشار دادن میشه مشکلی باشه سونو تشخیص نده البته من مادرم سرطان سینه داشته بخاطر اون نگرانم وگرنه دکتر سونو بهم گفت چندتا کیست کوچیکه که مشکلی نداره
- قرص ناباروری
با سلام، من pco هستم سابقه هیپرپلازی آندومتر کمپلکس آتی پی داشتم و هر ماه با مدروکسی پروژسترون پریود میشم دو بار هم میکروم منفی شد تا حالا متفورمین مصرف نکردم. آیا میتونم بجای پروژسترون برای منظم شدن سیکلم متفورمین بخورم طریقه مصرفش چگونه است؟
- نازایی
سلام من یک کیست یونی لوکولار در سمت چپ با ابعاد ۳۲*۴۴داشتم باید دارو مصرف کنم؟قبلش داروی درمان نازایی استفاده کردم
- استراحت بعد از انتقال جنین
روز دوم و سوم بعد از انتقال با ماشین بیرون رفتم و برگشتم برای تزریق.روز سوم مسافرت کوتاه .کار سنگین نکردم و نشستن و برخاستن بود حالا نگرانم ...امروز روز چهارم هست ..به نظر شما جای نگرانی هست؟
- بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید یک سوال دارم اگر دو نفر لباس تنشون باشه و و منی روی پشت همسر ریخته شده باشه و یکم هم وازن رو خیس کرده باشه باعث حاملگی میشه یعنی منی از روی دو لباس باز نفوذ میکند فقط نامزدم لباس زیر تنش نبود ولی ساپورت داشت
- کیست رحم
مایع لوکوله درکولدوساک چیست میشه کمکم کنید
- تاخیر در پریودی
سلام وقتتون بخیر ببخشید من چندین ماهه پریود نشدم چیکار باید بکنم دکترم رفتم ولی تاثیر خاصی نداشت
- بارداری با وجود دیسک کمر
با سلام خدمت خانم دکتر عزیز من نزدیک به ۴ساله که برای فرزند آوری اقدام میکنم ، اما حالا دچار بیرون زدگی دیسک شدم، دکتر تنظیم کننده ستون فقرات گفته که نباید تا مدت زیاد فکر بچه باشم والا اگه باردار شم مجبورم خدای نکرده سقط کنم، میخواستم نظر شمارو بدونم، من بچه خیلی دوست دارم ، از حرفای مردمم خسته شدم ، اگرم بخوام جلسات کاردیوپرکتیک رو برم نزدیک ۱سال تا ۱.۵سال طول میکشه ، این زمان زیادیه برای من،میخوام با همین وضعیت باردار شم ، میخواستم نظر شمارو بدوونم که آیا با همین وضعیت میشه باردار شد یا نه؟
- نازایی
سلان ایا مکمل ویتا تیکس وآرزو میکس برا نا باروری ی مفیده
- سونوگرافی رحم و تخمدان
سلام اکوی غیرهموژن دررحم چیست
- فتق نافی
سلام. من دوسال پیش دربارداری فتق ناف داشتم که یک سال بعدعمل کردم ودکترمش گذاشت. ایامیشه یباردیگه بارداربشم
- کیست
باااااا
- پریود نشدن
سلام من ۴۰سالم هستش الان سه ماه بود که عادت ماهانه نشدم و دکتر برام آمپول پروژسترون داد زدم درست شدم الان به من قرص نیزوپرد ۵داده دکتر بهم گفته تبلی تخمدان و یائسگی زودرس پیدا کردم،دو بچه دارم ،مادرم هم ۴۰ سالگی یائسه شدن
- قرص سیبل
سلام وقت بخیر. من قرص سیبل استفاده میکنم برای منظم شدن پریود،البته دوبار فراموش کردم، و امروز رابطه داشتم شب قبل و چندشب قبل هم قرص مصرف کردم آیا احتمال بارداری هست؟اگه هست چه قرصی مصرف کنم؟
- افزایش سایز سینه
سلام خسته نباشید قرصی برای افزایش سایزسینه معرفی میکنید وچه دوره ای باید مصرف بشه من ۲۲سالمه سایز سینه ام خیلی کوچیکه
- مشکلات سقط
سلام خانم دکتر من 26سالمه واولین بارداریمه توی اولین سونو قطر ساک بارداریم 13اعلام شد و لکه بینی دارم احتمال سقط بالاست ولی میخواستم بدوم به جز روش کورتاژ ایا روش دیگه ای هست برای سقط و اگه کسی کورتاژ انجام بده چقد شانس بارداری بعدیش کم میشه؟
- نحوه مصرف قرص سیبل
سلام وقت بخیر دو بسته قرص سیبل دارم بسته اول رو از روز سوم قاعدگی شروع کردم و هنوز سه تا از قرص های سفید آخریش مونده و من پریود شدم الان باید سفیدارو ادامه بدم یا ن بسته دوم رو از روز سوم دوباره شروع کنم ؟ممنون میشم کمکم کنید
- خونریزی ودرد بعد از سقط با قرص
باسلام وخسته نباشید.من با قرص میزو جنین یک ماهه سقط کردم.سه هفته شده خونریزی ودرد شکم دارم.بهتر نشدم.لطفا راهنمایی بفرمایین.باتشکر
- پریودی
باسلام من الان ۱۰روز پریودم عقب افتاده و دوتا امپول پروژسترون باهم زدم (۲۶ام امپولو زدم)اما هنوز پریود نشدم و هیچ علاعمی ندارم .میخاستم بدونم چه دلیلی دارع و اینکه واقعا امپوله اثرمیکنه ؟چقدباید صبرکنم تا امپول تاثیرشو بزاره منپریود شم؟
- سلام من تو رابطع سکس انال داشتم بعد مدت ا و چن وقت تنوجع این شدم ک مث ی خط گوشت اضافع از بیرون دیدع میشع و دهانع مرقداز داخل شبیع ب دونع گوشتی و تقریبن بزرگ مشخص میشع لطفن جواب بدین من کسی نمیتونسم راهنمایی و کمک بگیرم الان باس چیکا کنم سنم کمع و مجردم . خاعش میکنم جواب بدین 🙏🙏🙏🙏


