Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ازمایشاپکا
سلاماگردرازمایشاپکاپایینباشهنشانهچیست؟یعنیزنمشکلخودایمنیدارهیازنومردخونهاشونبهمنمیخوره؟بنده۴تاسقطمکررزیردوماهگیداشتم ازمایشاپکادادمخیلیپایینبود
- سلام وقت بخیر من امروز ۲۷ روز پریود سوم خونریزم قطع نشده وقرص مفنامیک اسید وترانگزامیک اسید ودوفاستون خوردم ولی بازم قطع نشده
- پارگی کیسه اب
سلام خانم دکتر خسته نباشید من زایمان قبلیم 36هفته و۴ روز بود الان باردارم دقیقا ۳۶ هفته ممکنه که تو این چند روز زایمان کنم یا امکانش هست تا نزدیکای زمان تقریبی زایمانم اتفاقی بیوفته خواستم ببیم چون زایمان زودرس به علت پارگی کیسه اب داشتم حتما بازم این اتفاق میوفته
- کیست تخمدان
سلام خسته نباشید. من الان 22 سالمه و سه ساله که کیست ریز دارم الان دکتر بهم قرص دوفاستون داده گفت که احتمال داره تخمدونام ضعیف شده باشه و نازا باشم گفتن هرچه سریعتر اقدام کنم برا بارداری تا الان اقدام نکردم میخواستم بدون احتمال اینکه نازا باشم وجود داره؟ من تیروئید دارم و تا الان قرصی برا تیروئید مصرف نکردم بخوام باردارشم مشکلی به وجود میاد؟
- پریود میخوام بشم
نه روز پیش با دوست پسرم رابطه داشتم بعدش سه تا قرص ال دی خورم امروز فردا پریود باید شم چیکار کنم خون ریزی داشته باشم دارچین و زنجببل ویتامین سی و قهوه خوردم چی بخورم برای تسریعش همینارو تکرار کنم
- سوال من پایین است یا سنوگرافی نسج نرم برای من مناسب است؟ من زخم واژن در حد پارگی و عفونت این زخم و عفونت به دلیل وارد شدن جسم غیر بهداشتی هم دارم
- اختلال در عادت ماهیانه
سلام روزتون بخیر من ۲۴ سالمه و مجرد هستم و برای اولین بار دوره پریود من طولانی شده حدود و نزدیک به ۱۰ روزه بعد از اتمام پریودم همچنان لک و خونریزی خفیف دارم، اینم خدمتتون بگم ک من نزدیک ب ۵ کیلو ماه گذشته کم کردم
- قرص استرادیول
سلام معمولاچن زوزبعدازقطع استرادیول پریودی رخ میدهد
- پریود
سلام خانم دکتر من دو باره که پریود میشم اصلا طول نمیکشه پریودیم در حد 2روز هست بعد قطع میشه این دفعه کلا خیلی کم ازم خون میاد یعنی در حدی که حتی نوار بهداشتی خیلی کم خون افتاده روش علتش چیه ممنون میشم توضیح بدید
- سلام،زن باردارهفته24هستم سونوگرافی غربالگری نشان داده سه فوکوس اکوژن 5,4,6میلیمتری درسال دیافراگماتیک رایت و چپ رویت شده میخواهم بدونم یعنی بچه چه مشکلی داره
- بخیه. سزارین
سلام. من 18.سالم.هست. زایمانم سزارین. بوده از 7 ماه که از زایمانم. میگذره من چند روز خیلی. درد دارم جای بخیه هام. و رحمم درد میکنه. حتا نمی تونم. بشینم فقط دراز میکشم. از دردش دولا. راه میرم کمک کنین
- بارداری
سلام من9فروردین نزدیکی داشتیم که منی داخل واژنم بودامروز16تخمدانام تیرمیکشه کمردردویه خورده ای سرگیجه دارم عایاایناعلاعمه بارداریه?
- امپول دکاپپتیل
سلام .من دو هفته پریود بودم و قطع نمیشد بعد شروع کردم دوفاستون خوردم و باز قطع نشد و روزی دو تا دوفاستون خوردم و الان بعد دو هفته قطع شد ولی باز لکه بینی دارم و دکتر گفت امپول دکاپپتیل بزنم اگر پریودیم قطع نشد . ولی الان که لکه بینی دارم مشکلی برام پیش نمیاد بزنم .در ضمن کرونا داشتم و الان دو سه روزه خوب شدم.
- کیست
سلام دختری ۲۱ ساله هستم که از ابتدا دوره های منظم نداشتم از اولین پریودم ۱۰ سال میگذر و نتایج ازمایشم خوب بود و لی در سونوگرافی در تخمدان کیستی با ابعاد ۴۰ در ۲۵ بود که بعد از سه ماه خوردن قرص ضد بارداری و یونوگرافی اندازه ان به ۴۴۶ در ۳۶ رسیده چیکار کنم؟
- نازایی
سلام خسته نباشین من ۳۱ سالمه ۶ساله ازدواج کردم اصلا سابقه بارداری نداشتم پریودیم نامنظمه دیر به دی عادت میشم رفتم مشهد پیش متخصص بهم دارو وآمپول دادن یه دوره مصرف کردم ولی نتیجه ای ندیدم الانم ازموقع مصرفش ۴۰ روزه میگذره باردارم نیستم پریودم نمیشم چیکار کنم راهنماییم کنین ممنون میشم
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر من تنبلی تخمدان دارم دکتر برم 2 تا آمپول تجویز کرد که بعد از زدن آن 2 هفته گذشت که پریود شدم و قرص سیبل و قرص اسپیرونولاکتون.را تجویز کرد زمانی که قرص سیبل را مصرف میکنم باید مصرف قرص اسپیرونولاکتون راقطع کنم؟؟؟؟
- سلام مختصرمایه درون کاویته آندومتر در سونو بدون بارداری نشانه چیست؟؟
- کیست درمحل نیچ اسکار سکشن
سونو رنگی واژینال دادم تصویردوکیست به سایز۲و۳میلی داده شده ولی من هیچ مشکلی ندارم سال ۹۶سزارین ودو سال بعد زایمان طبیعی انجام دادم وهیچ مشکلی برام پیش نیامد وشش ماه پیش یک سقط داشتم که خودش دفع شد به خاطر یک وسیله سنگین بلند کردم والان میخاستم برای بارداری اقدام کنم آیا خطرناک است؟سونوگراف گفت این طرز قرارگرفتن بخیه هاتون هست ونگران نباشید .
- حاملگی
آزمایش حاملگی دادم بتا۳۰ بوده ۴۸بعدتکرارکردم بتاخونم شده ۳۵ میتونه حامله باشم
- نازایی
سلام خانم دکتر .خانمی من شکم درد شده چی وقت به شما تماس بیگرم


