Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
با سلام،من در هفته بیست و دو بارداری هستم،در هفته 18 طول سرویکس 38 و در هفته 22، 33 شده ایا این خطرناکه ؟دو روزه که همه شکمم بعضی وقتها خیلی سفت میشه ولی دردی ندارم،اینها انقباضه؟ممنون
- اقدام به بارداری
سلام خسته نباشید من سه ساله جلوگیری طبیعی داشتم الان میخوام بارداربشم ولی تخمدان من صعیفه دکتر برام قرص کلومیفن تجویز کرده ایا من حامله میشم
- درد زیر شکم
سلام خانوم دکتر خسته نباشید خانوم دکتر مامان من د در حال انجام پرتودرمانیه درد زیر شکم داره به سمت راست تمایل داره اما نمیدونم دلیلش چیه یبوست هم چند بار گرفت
- غربالگری دوم
درغربالگری دوم prior risks دودرجه بالای۱:۲۵۱ زده نشانه چیست؟
- سلام خسته نباشید من ۸ ماه ازاین قرص جلوگیری درزسپتو میخورم میخام جراهی فیستول واژن برم آیا قبلش چند هفته قط کنم ؟که دچار آمبولی نشم ؟
- نازایی
سلام خانم دکتر من بدون دارو پریود نمیشم،اقدام به بارداری کردم یه سال و نیمه،دکتر هم رفتم با دارو هر ماه تخمک هم دارم ولی باردار نمیشم،به نظرتون اینکه من تخمک دارم باید باردار میشدم و به پریودی با دارو ربط نداره؟؟؟یا اینکه ممکنه مشکل از جایی دیگه باشه؟؟
- من دارم از ترس و درد سرم میمیرم. صداس هوا با هر حرکت سرم رو میشنوم گرفتگی و حتی بو رو حس میکنم. حتی پشت چشمم میاد و صدای قیچ قیچ میده و اطراف سرمم همین صدارو میده خانوم دکتر توروخدا بگین این هوای مقعد که از سوراخ وارو بدنم شد و بعد سرمـو بعد دو سال هنوزم هوا تو سرمه و تو ام ار ام سرم گرفتگی نشون داده شده، خطرناک؟ هوا که نیست یه گاز خطرناک
- ایا قرص دوفاستون برای درمان پولیپ موثراست؟
ایا قرص دوفاستون برای درمان پولیپ رحمی مفیداست
- پرده بکارت
اگه با مسح کردن با دستمال محکم پاره نميشه پرده خون که از شما پرسیدم مگه خون که دیدم ماله چیه؟ممکن چی باشه
- درد پا بعد از پریودی
سلام خانم دکتر ۲۳ساله و مجرد هستم خانم دکتر من دو دوره هست که بعد از تموم شدن پریودم دچار پادرد میشم یعنی از فردای روزی که پریودم تموم میشه تا چند روز پادرد میگیرم علتش چیه؟ ممنون
- بارداری۲
سلام وقت بخیر ۱۳ مرداد امسال پریود شدم بعد ۱۸ ماه نزدیکی داشتم موقع انزال کمی مایع منی ریخت روی واژن نه داخل سریع شستشو دادم احتمال بارداری هست سیکل های پریودم ۲۸ روزه هست الان ۷ شهریور هست زیر دلم درد میکنه با کمر درد ولی هنوز پریود نشدم
- قرص مدروکسی و اقدام به بارداری
سلام خسته نباشید ۲۶ سالمه ۷ ماه اقدام بدون نتیجه داشتم تنبلی تخمدان دارم دوماه قرص لتروزول میخورم این هم قرص لتروزول خوردم و برای تنظیم پریودی قرص پروژسترون دارم میخوردم همش حالتای پریودی دارم دلدرد دارم حتی موقع تخمکذاری الان روز نودهم و بیستم پریودیم ترشحاتم صورتی فقط روز بیستم یه لک خیلی کوچیک موقع ادرار دیدم میخواستم بدونم ممکنه بخاطر قرص باش یا ممکنه برای لانه گزینی باشه و باردار باشم ممنون میشم جواب بدید
- درد قبل از پریودی
سلام، من چند روز قبل از پریودی روی ران پای راستم درد میگیره و زیر شکمم سمت راست هم بعضی وقتا درد میگیره علت این درد روی ران پا ، و گاهی کامل ران پا چیست؟
- پروژسترون قبل از انتقال
سلام وقت بخیر. از حدود ۵ روزه قبل انتقال پروژسترون تزریق میکنم و محل تزریق کمی دردناک و برجسته شده . ایا میتونم از اتروپات کوچک ب عنوان کمپرس بعد از عمل انتقال هم استفاده کنم یا گرم کردن ناحیه پایین تنه مضره برای انتقال ؟
- دردپریودی
سلام حدود 8 ماه است که زایمان کرده ام از4 ماه پیش هنگام پریودی دردشدیدمقعدهنگام دفع مدفوع دارم به دکترمراجعه کردم بعدازسونوگرافی تشخیص بزرگ شدن رحم دادن وگفتن مشکل دیگه ای ندارین وفقط قرص ldتجویزکردن ولی هنوزموقعه پریودی دردپشت رادارم لطفاراهنمایی کنیدممنون
- ابنترنال اکو با قطر ۸ونیم سانتیمتر در لگن
در سونوگرافی من یه توده اینترنال اکو باقطر ۸۵میل دیده شده که چون تخمدان سمت چپم دیده نشده پزشک سونوگرافی تشخیص دادن که ممکنه منشا تخمدان چپ باشه وچسبندگی لگن.این توده چی هست و چه خطری داره
- یایسگی
من یک دوز دکاپیتل زدم ۴۶سالمه وخونریریهای نامرتب وریاد داشتم حالا قطع شده ولی لکه بینی کم وزیاد دارم قرص مجسترولم شبی بک عدد استفاده میکنم
- سیپروترون کامپاند
با سلام و عرض ادب ایا خوردن ده عدد قرص سیپروترون کامپاند در هفته دهم بارداری( بدون اطلاع از بارداری بعلت نامنظم بودن پریودی خوردم چون میخواستم پریود بشم و نمیدونستم که حامله هستم) موجب نقص جنین میشود؟
- درمان سیست نوبوتین حداکثر ۷ میلی
- مایع مختصری با محتوای اکوفری در فضای آندومتر رویت شد


