Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص جلوگیری بعد زایمان
سلام ببخشید قرص سیبل رو میشه در دوران شیردهی ب عنوان قرص جلوگیری استفاده کرد؟؟
- زخم شدید و عفونت. کمک
سلام. داخل واژنم زخم شدید داره و این زخم عفونت کرده و این عفونت و زخم مربوط به رابطه نیست. رفتم متخصص زنان ولی گفت عفونت داخل زیاد و چیزی معلوم نیست. ایا میتونم به متخصص عفونی مراجعه کنم؟ مدام درد دارم مثل درد پریودی و حالت هایی مثل بی حسی و سردی و تب بهم دست میده و ضربان قلبم میاد پایین. خطرناک؟ دوسال اینطورم
- نامنظم بودن قاعدگی
- قرص سیپترون کامپاند
با سلام.دکتر، برای کیست تخمدان و بی نظمی قاعدگی، برای من قرص سیپترون کامپاند تجویز کردن که گفتن که از روز ۵پریود شروع کنم تا اتمام قرص. مرتب قرص رومصرف کردم ولی به 12 قرص که رسیدم لکه بینی دارم. ایا قرص رو ادامه بدم؟ با تشکر
- رحم
سلام خانم دکتر آیا داروی هست ک استفاده بکنیم تا دهانه رحمم از شلی در بیاد یا درمونش فقط سرکلاژ هست
- سونو آنومالی
سلام . اکوژن فوکوس در قلب جنین دیده شد یعنی چه ؟
- سلام من ۱۲ هفته و باردارم یه کیست در تخمدان چپ دارم به اندازه 127*78mm ابا لاپارسکچوپی واسه کیست من جوابگو هست
- لطفا کمکم کنید آیا دیدن لخته خون در داخل رحم قبل از انتقال جنین با آی وی اف برای بارداری خطرناک است
من سه روز قبل آنتقالم دکترم یک لخته کوچک در داخل رحم من دید مناسفانه جنینها را انتقال داد آیا این لخته خون خطرناک برای حاملگی است
- تنگ کردن واژن
سلام خانم دکتر، آیا شما تنگ کردن واژن با نخ انجام میدید؟
- سوال
سلام وقت بخیر، یک برآمدگی پوستی درقسمت باسن چندسالی هست وجودداره و خودپوست برآمده هست وهیچ علائمی نداره مثل درد وسوزش وخارش نداره وانگارپوست آن قسمت بادکرده سفتیش هم شبیه جوشه آیانیازبه بررسی داره؟
- بارداری
ماه قبل دکتر پنج تا سینال اف داد مصرف کرم سنو هم دادم تخمک هام آزاد شده بود من 4خرداد پریود شدم این ماه هم 1تیر ولی روز اول پریودم خون ریزی داشتم روز دوم کمتر شد و از روز سوم فقط لکه اونم کم الانم روز هشتم هست خیلی کم ترشح کش دار ک یه بار شفافه یه بار لکه الانم دارم سینال اف مصرف میکنم خیلی نگرانم باردار باشم
- انومتریوز
خانم دکتر عزیز.خسته نباشی .آیا شما اندومتریوز رو درمان می کنید
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر بنده به دلیل نارسایی دهانه رحم دوبار در هفته های ۲۸ و ۲۲ زایمان زودرس داشتم.الان میخوام سرکلاژ شکمی بشم میخواستم بدونم قبلش نیاز به ازمایش انعقادی و تست پاپ اسمیر هست؟ البته یکسال پیش تست پاپ اسمیر انجام دادم
- اچ پی وی
سلام انتقال اچ پی وی از طریق رابطه دهانی ممکنه؟یعنی زگیل دهانی میشه؟زگیل دهانینادر یا شایع؟
- باردارشدن
با سلام و خسته نباشید خانم دکتر من قصد باردار شدن دارم به نظر شما چه عواملی به سریع باردار شدنم کمک می کند با تشکر
- عفونت قارچی
چه پمادهایی بایداستفاده کنم
- سونوگرافی رحم و تخمدان
میوم ساب موکوز کوچک در خلفی فوقانی اندومتر به قطر۸ م م دیده شد در سونوگرافی وازینال چیست؟آیاخطرناک است وچگونه رفع میشود
- پریودشدن
سلام ۱۳دی باید پریود میشدم چهارم شدم اشکالی داره؟اولین باره که اینقد زود شدم،۳۷سال سنم هستش بچه هم ندارم
- کیست
سلام خانم دکتر توروخدا جوابمو بدین.من از وقتی ازدواج کردم همیشه جلوگیری میکنم چون سنم کمه نمیخام بچه دار شم.ولی وقتی جلوگیری نمیکنیم بعدش شکمم درد میکنه سوزش ادار میگیرم بعد قرص.میترونیدازول میخورم یکم خوب میشم.الانم زیر شکمم درد میکنه انگار ی چیز بزرگی هست دست میزنم درد میکنه خواهش میکنم بگین دلیلشو
- جراحی پستان
سلام خانم دکتر .سوالی داشتم ممنون میشم لطف کنید پاسخ بدید. چند وقتی هست دچار درد پستان بودم سو نو انجام دادن .لطفا با توجه به سو نو لطف بفرمائید که نیاره دوباره تکرار کنم .ممنون breast composition :heterogeneous fat-fibroglandular.no cystic or solid mass is seen.skin and areas are normal.no sign of duct Eurasia is seen.no abnormal ancillary lymphadenopathy is seen.bid ads assessment:l negative finding. از فیبروگلاندولار ترسیدم .نیازه تکرار کنم یا پیگیری کنم .ممنون


