Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اندومتر
سلام من ضخامت با دولایه ۱۳ میلیمتر در فاز خونریزی ضخم رویت شده ومشکل زگیل تناسلی با تیپ ۳۹ دارم آیا الان ضخامت من خطر ناک است
- سونوگرافی جنین
سلام من تو سونوگراعی ۱۸هفتگی ام نوشته در مغز جنین یک کوروئید پلاکسوس کیست دو طرفه۵/۱و۶/۲میلیمتری مشاهده شده از چند متخصص پرسیم میگن تا یک ماه دیگه تحلیل میرود نظر شما چیسن
- هامارتوماپستان چیست
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشيد من هفته ٢٧هستم براي گلودرد و ترشحات چركي پزشك عمومي بهم آزيترومايسين دادن ضرري نداره؟ ميتونم استفاده كنم يا اينكه بهتره صبر كنم دوره سرماخوردگي بگذره؟ من ديابت بارداري هم دارم انسولين استفاده ميكنم ممنون
- مایع مختصری با محتوای اکوفری در فضای آندومتر رویت شد
- سلام . خانم دکتر شما معاینه سینه هم انجام میدین.ماموگرافی
- پریودی
سلام خانم دکتر دختری مجردو۲۰ساله هستم میخواستم بپرسم ایا خوردن دمنوش پونه یا پنیرک در دوران پریودی مضره و ایا باعث نازایی میشه؟ ممنون
- مصرف داروهای ناباروری
سلام. ممنون که جواب سوالامونو با حوصله میدین من ای وی اف کردم. الان هفته پانزدهمم. قرص استرادیول و دوفاستون روزی یکی میخورم. شیاف پروژسترون رو قطع کردم. میخوام قرصا رو هم قطع کنم. میخواستم بدونم مشکلی واسم پیش نمیاد واسه قطع داروها؟؟؟
- بارداری باشرایط خاص
سلام خسته نباشید من 31 ساله هستم بعداز 3بار انتقال جنین باردار شدم الان ساک حاملگی با سونو واژینال دیده شده حدود6هفته ام هست ولکه بینی داشتم وکم کم بهخونریزی تبدیل شده به نظرتون جای نگرانی هست؟
- سقط
باسلام من تو 5 ماهگی سقط داشتم به دلیل ورم شدید کلیه جنین هردو کلیه یا همون بیماری هیدرو نفرز آیا تو بارداری بعدی ممکنه همچین مشکلی پیش بیاد ودلیل چی بوده و برای بارداری بعد کی میتونم اقدام کنم
- سلام وقتتون بخیر باشه برای سونوگرافی بارداری هفته چهارم میشه رفت قبلا یه سقط داشتم دوماهش بود الان هفته چهارم بارداری هستم لازمه سونو بدم برم دکتر
- عمومی
سلام وقت بخیر میخواستم بپرسم برای پیشگیری حاملگی که خطا نداشته باشه و کاملا مطمئن باشه کاندوم اوکیه؟یا روش دیگه ای رو پیشنهاد میکنین؟ و اینکه لیزر بدن برای حاملگی ضرر نداره؟
- تخلیه کیست بارتولن باسرنگ
باسلام خواهش میکنم جوابم روبدین. آیا میشه کیست بارتولن رو با سرنگ تخلیه کرد؟ چون فعلا نمیخوام جراحی شم. دراینصورت شما انجام میدین؟ ممنون میشم پاسخ بدین.
- وازایی
تنبلی تخمدان دارم وتخمک کذری ندارم من 45سالدارم
- مصرفکننده
ببخشید من قرص اورژانسی فروردین خریدم الان که دی هست میشه استفاده يخچال هم نذاشتم
- بارداری چیست درمویید
سلام من 41ساله هستم وبارداری نداشتم الان کیست درمویید 6سانتی متری دارم این کیست رو باید جراحی کنم یا با وجود آن میتوانم باردار شوم تخمک گذاری من هم پایین هست پریود ها نامنظم ممنون میشم جواب بدید
- نامنظمی پریود وحامله شدن
من حدوو چهار پیش به دکت مراجعه کردم برای اینکه پرویدم نامنظمه ومیخواهم انشالله چند ماهه دیگه باردار بشم خانم دکتر برام سه دوره قرص پرژسترون نوشتن وگفتن بعد از سه دوره اقدام کن این ماه یک شب اقدام داشتیم ولی حامله نشدم پرویدم نشدم حالا می خواستم بدونم الان دوباره به دکت مراجعه کنم یا خودم امپول پرژسترون بگیرم بزنم تا پریوددبشم ودوباره اقدام کنم اینم اضافه کنم که من دوتا بچه دارم که باامپول باردار شدم دوتاشونو والان برای سومی اقدام کردم
- ضایعه اکوژن چیست
- عمل سرکلاژ
من از کجا بدونم که رحم نیاز به سرکلاژ داره؟دربارداری قبلی بچم سقط شده میگن رحمت ضعیف بوده چه ازمایشی انجام بدم بفهمم نیاز به عمل هس یانع از سرکلاژ خیلی میترسم😭😭😭
- سلام خسته نباشید.درهفته ۶بارداری هستم لکه بینی قهوه ای رنگ داشتم مامابرام سونوگرافی ترانس واژینال نوشت.درسونوگرافیضربان قلب جنین نرمال بودفقط یک ناحیه هیپواکوبه ابعاد۴*۱۱دراطراف ساک بارداری به نفع هماتوم دیده شد.الان بیدچه کارکنم .ممنون میشم راهنمایی کنید؟
در هفته سیزده بارداری هستم هماتوم به ابعاد ۳۸ در ۲۳ و به حجم تقریبی ۱۹ سی سی دارم دو سه روز است که خونریزی دارم به رنگ قهوه ای تیره ،شیاف هم هر ۸ساعت استفاده میکنم بنظرتون باید استراحت مطلق داشته باشم و این تا کی ادامه دارد و ایا برای جنین خطرناک است در ضمن سونو ان تی هم انجام دادم همه چیزش خوب بود و ضربان قلب جنین هم خوب بود


