Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سوزش زیر شکم در بارداری
سلام من ۲۱ هفته هستم دیروز عطسه و سرفه کردم از دیروز زیر دلم میسوزه و سروس بهداشتی میرم میام یکم انگار ادرار موقع خم شدن ازم میاد در حالت عادی نمیاد مشکلی هس
- توده ایپواکو در سینه
- بارداری
سلام این ماه من از روز سوم تا هفتم شبی دوتا لتروزول خوردم و روز نهم و یازدهم هم قرص سینال اف زدم و همزمان قرص اووبوست و اوزیل هم خوردم و روز پونزدهم هم hcg زدم و روز دهم ک سونو رفتم فولیکول ۱۴ داشتم الان روز ۲۹ هستم و بی بیچک زدم منفی شد یعنی قراره پریود بشم؟
- بارداری
سلام خانوم دکتر ببخشید من توی اقدام بارداریم ماه قبل از سوم قاعدگی 2 عدد لتریزیوم استفاده کردم از شب هفتم تا یازدهم هم امپول سینال اف تزریق کردم روز 15 قاعدگی امپول واریوپپتیل تجویز کردن دکترم، الان 10 روز از موعد پریودیم گذشته ایا امکان داره از عوارض امپول باشه؟ 4 روز بعد از موعد پریودیم تست دادم منفی بود.
- آندومترضخیم وهتروژن
ضخامت اندومتر 30 میلیمتر و هتروژن میباشد یعنی چه ؟
- شکل لابیا در هنگام زایمان طبیعی
سلام خانم دکتر عزیز ببخشید خواستم بپرسم کسی که زایمان طبیعی می کند در آخر زایمان آن دوتا لابیا های آن توسط دکتر دوخته می شوند وبه هم وصل میشود یا خیر یا دوتا لابیا به هم دوخته نمی شوند و به هم وصل نمیشود و کلا دوتا لابیا های آن ازهم جدا و کلا باز باز هستن؟
- سلام من پریودم بهم ریخته پریود نمیشم
باسلام من پریودم بهم ریخته پریود نمیشم پریود قبلی ام با دوماه تاخیر شروع شد درحالی که قبلا خیلی دقیق بودم ۱۸ به ۱۸ام مهر ماه یه انتقال منفی ام داشتم بداز اون پریودهام بهم ریخت
- قهوه ای شدن قسمت کوچکی از نوک سینه
سلام خسته نباشید.پنج ماه و ۱۷ روزه که زایمان کردم.و شیر میدم.قبل بارداری به خاطر درد سینه پیش دکتر رفتم و معاینه شدم و گفتن که یه مقدار کیست سینه دارم.اونم موقع هم بیشتر سینه چپم درد میکرد.الان حدود دو ماهه قسمت کوچیکی از نوک سینه چپم،قهوه ای رنگ شده.کم و بیش گاهی هر دو سینم درد میکنه.ولی بیشتر چپی.میخواستم بدونم این قهوه ای شدن یه قسمت کوچولو از نوک سینم دلیل خاصی داره و ممکنه خطرناک باشه؟
- زنان
بتا خیلی بالا بعد سقط نشانه ی چیست سرطانی هست اگر خیلی بالا بره
- قرص جلوگیری
باسلام من قرص روکین دوماه دارم میخورم ماه اول که قطع کردم پریودم خوب نبود درحد خیلی کم واین ماه که پریود شدم فقط یه لکه دیدم وپاک شدم ممکن باشه حامله باشم بامصرف قرص ضد بارداری روکین
- اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید من تنبلی تخمدان دارم دکترم برام دوفاستون و لتروزول ویتامین EوD3داده، قبلا قرص دوفاستون استفاده می کردم بعداز قطش پریود میشدم ولی این دفعه نشدم 10روز گذشته تست بی بی چک زدم اول یه خط بود بعد چند ساعت نگاه کردم یه خط خیلی کم رنگ ظاهر شد، از چند روز پیش کمردرد ونوک سينه هام وگاهی کل سينه هام درد میکنه احتمال داره باردارباشم
- با سلام حدود هفتاد روز هست که سزاربن سدم الاک پریود شدم قبل پریودی کار سنگین انجام دادم بعدش پریود شدم الان میزان خون ریزی نیبت به دوره های قبل قاعدگی زیاد تر است آبا احتمال باز شدن جای بخیه وجود دا د ؟ لخیه هام درد نمز کنخه فقط خونریزی زیاد هست در مقایسه با قبل
- بهبودی جراحی سزارین
- سلام من سونوگرافی انجام دادم نوشته شده مایع درکاویته در آن متر مشهود است سن 48پریود نمیشم ممنونم پاسخ
- کیست اکوفری
سلام من۱۵سالمه کیست اکوفری به ابعاد۶۳میلی کاردارم بایدچیکارکنم
- استفاده قرص ال دی و اورژانسی
سلام وقتتون بخیر
ببخشید سوال داشتم من بعد از سقط بقایای کمی حدود یک و نیم سانتی با علائم چسبندگی دارم یک ماهی میگذره پریودم بهم ریخته گفتن با پریود احتمالا رفع میشه شروع کردم قرص ال دی برای خونریزی هر روز بخورم روز دومه قرص رابطه محافظت نشده داشتم از ترسم یه دونه اورژانسی خوردم میتونم ال دی رو بمدت ۲ هفته همچنان ادامه بدم که با قطعش خونریزی داشته باشم؟ و بعد از خونریزی میتونم دوباره مصرف ال دی برای تنظیم ادامه بدم؟ خیلی ممنون میشم راهنمایی بفرمایید - درباره بارداری
سقط داشتم در 5ماهگی به دلیل زیاد شدن اب به دور سر بچه
- واژن
سلام من دچار زگیل تناسلی هستم و الان یک مدتی شده در قسمت لبه های بزرگ واژنم در قسمت خارجی یک برجستگی های ریز ، زیر پوستی و خب سفت حس میکنم اینا چیه و آیا خطرداره؟
- سلام من عادت ماهیانه خیلی زود به زود میشه آیا با قرص مدروکسی پروژسترون منظم میشه مرسی
سلام ۲سال قرص مارولین برای پریود شدن خوردم حدود۴۰سالمه الان دکتر قرصمو عوض کرده مدروکسی پروژسترون داده از روز ۱۲پریود روز ۱۳پریود لکه بینی کردم علت چیه در ضمن تا ماه پیش مارولین میخوردم
- پریودی….
سلام ببخشید من پرسیدم آیا بعد از رفع کیست تخمدان پریودی دوباره منظم میشه یا نه گفتید به سن و نوع کیستم بستگی داره راستش من ۱۸ سالمه و کیست تخمدان راست داشتم با ابعاد ۳۶*۴۱ میلی متر با حدود شارپ و بدون اکوی داخلی بعد به مدت یک ماه که قرص روکین و پودر اینوفولیک خوردم رفع شد الان میشه جواب سوالم رو بدید خیلی ممنونم میشم


