Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سوال اورژانسی لطفا زودتر پاسخ دهید
سلام خانم دکتر (قرص ایتراکونازول ۱۰۰ هر ۱۲ ساعت / کرم دالاواگ سی هر شب ) همزمان میشه مصرف کرد؟ دکتر تجویز کرده سوالم این است که آیا این دوتا رو باهم باید مصرف کنم یا اول کرم رو مصرف کنم تموم بشه بعد قرص رو شروع کنم؟ ممنون از پاسخگویی شما
- واسه حاملگی
ایا قرص لتروفم واسه حاملگی هستش
- توصیه جراحی به خاطر تصویر اکوژن دیده شده در داخل حفره چپ رحم
سلااااام خانم دکتر مهربون در تصویر سونو گرافی رحم من در ۱۲ اردیبهشت همین سال یک تصویر اکوژن به ابعاد ۱۰ در ۴ میلیمتر در داخل حفره چپ اندومتر دیده شد ودکتر توصیه کردن که در اتاق عمل نمونه برداری کنن بخاطر ترس از کرونا نرفتم والان چهار ماه گذشته ضخامت اندومتر هم ۴در ۷ بود و سن ام ۵۰ هست خونریزی های نامنظم داشتم ولی الان نه فقط لکه خونریزی خیلی خفیف دارم چکار کنم الان ؟
- بارداری…
سلام خانم دکتر وقتی آمپول آزاد سازی تخمک رو زدم پنج شش روز بعد حالت تهوع و خستگی و...شروع شد بعد بی بی چک گرفتم تستم مثبت شد ...سوالم اینه که آیا باردارم یا عوارض آمپوله که حالت تهوع و...اینا رو داشتم و تستم مثبت کاذبه یا نه واقعا پنج شش روز بعد از آمپول واقعا باردار شدم ...و سوال دیگه اینکه عوارض آمپول آزاد سازی از روز چندم شروع میشه تا چند روز عوارضش هستش ...چون الان که حدود ده روز هستش میگذره از امپولم دیگه اون حالت تهوع رو ندارم فقط چند شب استفراغ کردم ،ممنون میشم واضح توضیح بدید چون فعلا در شرایطی نیستم که آزمایش خون بگیرم خواهش میکنم راهنماییم کنید ...
- شستن لباس زیر با صابون
سلام ۲۴سالمه و مجردم من لباس ریزم (شورت)رو با صابون حمام گلنار میشورم و همیشه ام تو فضای اتاق میذارم تا خشک بشه یه مدته دچار خارش واژن شدم بدون ترشح یا بو ممکنه بخاطر صابون باشه؟
- تخمک گذاری
من می خوام بدونم زمان تخمک گذاری دقیقا چه موقعی و باید هر شب پشت سرهم نزدیکی کنیم در زمان تخمک گذاری؟ یا همون چند روز؟
- کیست تخمدان یونی لوکولار
سلام من ماه پیش کلومیفن خوردم و آمپول منوترون دو تا تزریق داشتم این ماه هم ۸ تا لتروزول خوردم بعدش قاعدگیم ۱۳ روز طول کشید و سونو که کردم فهمیدم کیست یونی لوکولار به ابعاد ۲۱×۳۰دارم کیست خطرناکی آیا و چ جور دفع میشه؟
- سلام
خانوم دکتر من زخم دارم اومدم مشهد میتونم برم پارک ابی یا ضرر داره برام؟
- بارداری خارج رحمی یاپوچ
سلام من پریودم نامنظم مثلا۶شهریور۳۰مهر۲۹آبان ۲۵آذر۲۸دی شدم که از۲۸دی تاالان که۶اسفندهنوزنشدم البته سابقه نداشته یه ماه یااینقدرنشم۱۷بهمن نزدیکی بدون مراقب داشتم ۱اسفندبی بی زدممنفی بودچندروزکمی شکم دردداشتم رفتم سونوشکم ولگن دادم همه چی نرمال بودفقط تصویریک ناحیه اکوژن به ابعاد12*15 mm درتخمدان چپ دیده میشودکه بیشتربه نفع کیست درموئید میباشد.همون شب اومدم به خاطرفشارزیادی که دستگاه سونوگرافی به شکمم آوردلکه قهوای روشن دیدم دیگه ندیدم.فرداش هم سونوروبردم پیش دکترزنان شرایط گفتم آزمایش بارداری اورژانسی نوشت بتا۲۸بودآزمایشگاه گفت دوسه روزدیگه بیاتکراربردم پیش دکترم گفت بارداری امااحتمال خارج رحم داد.دوروزدیگه گفت تکرارکن.به نظرشماخارج رحمی؟واینکه بتادومم بایدچندباشه که خرج رحمی یامشکل دیگه نباشه؟
- قرص اورژانسی و فلوکونازول
سلام خانم دکتر من همزمان قرص اورژانسی و فلوکونازول مصرف کردم آیا اثر اورژانسیو از بین میبره راهکار چیه
- سلام من ی دختر۲۴ُساله هستم ک ۱۰ساله بادست خودارضایی میکنم.فقط واژنمو میمالم لی چیزی داخلش واردنکردم میخواستم بدونم اینگونه خودارضاییم ضررداره وپرده بکارتم آسیب میبینه
- بارداری
سلام خانم دکتر من دوقلوی همسان باردارم ۱۲ هفته هستم.خواستم بدونم مولتی ویتامین pregnacare orginal مکمل خوبی هست ؟
- کرم واژینال با اپلیکاتور
سلام خانوم دکتر من عفونت قارچی دارم کرم واژینال کلوتریمازول ۱ درصد گرفتم زدم شب میزنم دو روزه ولی فرداش کمی از کرم از واژنم میزنه بیرون و شبیه لوبیا گرد میشه ایا باید اینجوری بشه یا من خوب نزدم اپلیکاتور را پر از کرم کردم طرز زدنشو چجوری بزنم اگه اشتباهه اپلیکاتورم سوزنش باید چجوری بره داخلش؟
- مشکلات زنانه
باسلام من ۱۸ بهمن تزریق وایروپپتیل به خاطر فیبروم و اندومتریوز ۱۶داشتم بعد از چند روز پریود شدم که به مدت دو هفته طول کشید تقریبا ۵ روز پاک شده بودم که تزریق تتراکوزاید ال آ به علت دیسک گردن داشتم چند ساعت بعد از تزریق تا به امروز سه روز که لکه بینی دارم در صورتی که قرار بود به مدت سه ماه یائسه موقت شوم به علت فیبرومی که دارم ایا امپولی که مربوط به دیسک هستش میتونه علت لکه بینی باشه؟
- پریود نشدن بعد از سقط
سلام خسته نباشید من حدود یک ماهه پیش سقط جنین داشتم ولی الان نمیدونم چرا پریود نمیشم رابطه بدون جلوگیری هم داشتم ولی بی بی چک انجام دادم منفی بود ...میشه باردار باشم یا ی مشکلی دیگه دارم لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم
- نازایی
سلام خانم دکتر برای تنبلی تخمدان مصرف اووژن و گلوکوفاژ و لتروزول با هم تداخل و مشکلی ندارند؟؟؟
- سلام من هفته یازدهم رفتم سونو غربالگری همه چی نرماله فقط گفتن مایع آمونیاک کاهش یافته .ولی دکتر خودم گفت الان خیلی زوده که بگن مایع کمه من نگرانم میشه راهنماییم کنیدممنون
- یائسگی
خانمی ۵۰ ساله هستم به علت مقدار کمی بالا بودن پرولاکتین برام قرص کابرلین تجویز شده در هفته نصف یکشنبه و نصف چهارشنبه ها باید مصرف کنم ایا خطرناک هست ؟ یا ضرری دارد؟
- عصبی بودن در بارداری خطر دارد
سلام خانم دکتر وقت بخیر من در ماه سه بارداری هستم خیلی عصبی میشم نمیدونم چکار کنم .
- تفسیر تست پاپ اسمیر


