Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام سقط جنین داشتم و برای ۲ هفته خونریزی داشتم الان سونو انجام دادم و گفته اکوژن هتروژن ۵*۱۰*۱۲ هستش ایا نیاز به ساکشن دارم!؟؟
- IVF
امروز روز دوازدهم انتقالم هست ول چک بی بی منفی نشون داده نگرانم ممنون میشم راهنمایی بفرمایین شنبه باید آزمایش بدم
- بارداری
هفته هفتم بارداری هستم لکه بینی دارم برام شیافت فرنوژست ۲۰۰ نوشته نمیدونم چقدراستفاده کنم روش هیچی ننوشته
- برداشتن رحم و تخمدانها
سلام خانم دکتر،میخواستم بدونم عمل برداشت رحم از طریق لاپاراسکوپی انجام میشه یا باید جراحی باز بشه؟؟؟ مادرم یه کیست ۸سانت هم داره و میوم
- بارداری
سلام خسته نباشید اگه کسی یبار سزارین کرده باشه برای بارداری دوم بخواد که طبیعی زایمان کنه اگه مشکلی نداشته باشه میتونه تحت نظر شما باشه؟برای زایمان حتما خودتون قبول میکنین یا ارجاع میدین جای دیگه؟
- ببخشید من سنو کردم کیست حاوی اینترنال اکو 20/24دررتخمدان راست مطرح کننده کیست هموراژیک ،اندومتریوما رویت شد بعد من همسرم عمل واکزوتمی انجام داده من هم دو ماه پریود نشدم آیا امکان حاملگی هست
ببخشید من سنو کردم کیست حاوی اینترنال اکو 20/24م،م در تخمدان راست مطرح کننده کیست هموراژیک ،اندومتریوما رویت شد یعنی چی بعد من همسرم 15سال پیش عمل واکزوتمی انجام داد منم الان دو ماه پریود نشدم آیا امکان حاملگی هست
- عفونت قارچی مداوم
من چند ساله مرتب عفونت قارچی دارم داروهم استفاده میکنم خوب نمیشم الان شدت عفونت خیلی زیاد شده پنیرکای بسیارزیادی هستش و به شذت بدبو ممنون میشم راهنمایی کنید واقعا خسته شدم
- علت تشکیل نشدن قلب جنین من توماه دوم دکتر گفت رشدنکرد سقط باید بشه قرص داد سقط شد
- ناباروری
خانم ۴۲ سالم هم خودم وهمسرش سالمم وای ۱۳ سال بردار نشدم دلیل
- تلقین کردن درد
سلام من ناحیه تناسلیم بعضی اوقات تیر میکشه اما دردش ثابت نیست و گاهی به دهانه رحمم منتقل میشه و بعضی وقتا همه ی قسمتارو درگیر میکنه.تا الان عفونت نداشتم و الان هم علائمی ندارم ممکنه تلقینی باشه؟
- HPV.
سلام خسته نباشید من متوجه شدم دچار زگیل تناسلی شدم و فقط فقط با همسرم رابطه جنسی داشتم و از وسایل مشترک با دیگران ید استخر و... استفاده نمیکنم الان من زگیل تناسلی رو از همسرم گرفتم؟
- آزمایش بارداری بتا تیتر
سلام ببخشید من ۶روزازپریودم گذشته واقدام بارداری داشتم اماآزمایش بتا ۱بوده وهنوزهم پریودنشدم دلیلش چی میتونه باشه
- سلام من میوم هیدروژن دردیواره قدامی رحم به قطرتقریبی 135م م دارم ایا دارویی هست که استفاده کنم یاحتما باید جراحی کنم البته خون
سلا
- سرماخوردگی در بارداری
سلام .۲.۵ماه باردارم.علایم خفیف بارداری عفونت گلو و ابریزش بینی داشتم..دکتر فقط دیفن هیدرامین..نوشتند..و ویتامین سی آیا انتی بیوتیک یا قرص سرماخوردگی ضرردارده؟ مصرف شلغم و امپول ویتامین cمشکلی نداره؟
- رحم اکوژن
سلام خانم دکتر برای آ وی آف به دکتر مراجعه کردم تو سونوگرافی رحمم اکوژن بود منظور از اکوژن چیست؟ ایا با وجود اکوژن بودن جین رو میشه انتقال داد؟
- مصرف اسید فولیک قبل از بارداری
سلام خانم دکتر۰من برای قبل از بارداری اسید فولیک یک میلی گرم استفاده میکنم روزی یک عدد ۰آیا همین میزان کافیه؟
- ختم استیجاری قران
سلام خانمها من به نیابت از اموات و حاجات شما یه دوره کامل قران ختم میکنم هزینشم۱۵۰۰۰۰تومنه هرکی خواست زیرپستم پیغام بزاره به پپلش احتیاج دارم التماس دعا😢
- سینه
سلام من سینه هام خیلی کوچیکه چیکار کنم بزرگ شه فک کنم مادر زادیه که الان ۲۰ سالمه ولی رشد نکرده! چیکار کنم؟؟؟
- کیت وحاملگی
با سلام ...خسته نباشید خانم دکتر..خانم دکتر میشه بجای بی بی چک از کیت تخمک گذاری استفاده کرد برای تست حاملگی ..ایا نشون میده جوابو ..چون من الان به بی بی چک دسرسی ندارم و فقط کیت دارم ومشکوکم به حاملگی
- اقدام کردیم برای باردارشدن
یکسال جلوگیری طبیعی داشتیم الان هشت ماهه که جلوگیری نداریم اما هنوز باردارنشدم همه آزمایشات قبل بارداری رو دادم هیچ مشکلی ندارم چندماه قرص لتروفم لتروزول مصرف کردم امابی فایده بودچیکارباید بکنم


