Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عفونت ادرارى
باسلام خدمت دکترعزيز: بنده 3ساله که ازعفونت ادرار رنج ميبرم و الان چندروزى ميشه که دردوسوزش شديددرناحيه واژن رااحساس ميکنم جورى که ديگر تحملش برايم دردناک شده. قبلا ازپماد کلوتريمازول وتريپل سولفابراى تسکين درداستفاده ميکردم ولى درحال حاضربخاطرشرايطى که دارم درترکيه به سرميبرم. مى خواستم خدمتتون عرض کنم که آيا ميتونم کوتريموکسازول 400 راازداروخانه تهيه وآنرا براى درمان عفونتم استفاده کنم؟ اين دردوسوزش خواب راهم ازم گرفته لطفاراهنماييم کنيد
- سلام حالتون خوبه ده روز زایمان کردم عرق میزنم خیلی بی حوصله هستم چکار کنم خواهش میکنم کمکم کنید
- سلام من آمپول ضد بارداری سه ماه زدم الان لکه های سیاه زیاد دارم
الان زیاد خونریزی بعد آمپول مریضی زیادم چ قرصی بخورم
- ناباروری
با سلام من تخمدان پلی کیست دارم ۷ سال مشکل نام باروری دارم پریودهام منظم آخرش با ۳ روز تاخیر. این ماه ۵روز تاخیر داره چیکار کنم چند روز دیگه به پزشک مراجعه کنم؟ گاها زیر شکمم درد میکشه و تمام میشه
- Septation
سلام خسته نباشید سونو گرافی رحم و تخمدان من نوشته یک کیست به ابعاد ۲۹در۲۷میلی متر بدون Septation وبدون دبری دیده شدس
- عفونت
سلام چنتا سوال داشتم ازتون 1:من همیشه ترشح زیاد به رنگ شیری داشتم ولی الان یکهفته هست که ترشح بدون رنگ دارم ایا طبیعی هست ؟ 2:تا چه اندازه ترشح طبیعی است ؟ 3: و برای اینکه ترشح من کمتر بشه چیکار کنم ؟ به دکتر مراجعه کنم؟
- عدد بتا
سلام من ١٤ روز بعد انتقال جنين عدد بتام ٢ بود آيا ممكنه تكرار بشه بالا بره؟چه دستورالعملي بهتره انجام بشه؟
- قطع خونریزی پریودی
در دوران شیردهی واسه کم شدن خونریزی میشه از مفنامیک اسید استفاده کرد؟
- مقعد
من یکم مقعدم درد میکنه چیکار کنم خوب بشه
- پرولاکتین
با سلام خدمت خانم دکتر عزیز من حدودا ۲۰ سال بود که قرص اسپیرونولاکتون به خاطر جوش و بالا بودن هورمون مردانه مصرف میکردم و الان حدود ۲ ماه است که ازدواج کردم و دیگر قرص اسپیرونولاکتون مصرف نمیکنم و به جای آن برای جلوگیری از بارداری قرص سیپروترون کامپاند مصرف میکنم. ۳۸ سال دارم. دو ماه قبل که آزمایش خون هورمونی دادم پرولاکتین خونم بالا بود و دکترم گفت به خاطر استرس بالایی است که به خاطر شغلم دارم و دارویی هم بهم نداد و فقط گفت همان قرص سیپروترون کامپاند و برای پیشگیری از بارداری بخورم. حالا سوال اول اینه که آیا استفاده از قرص سیپروترون کامپاند باعث بالا رفتن بیشتر پرولاکتین خونم میشه یا نه؟ سوال دوم اینکه بالا بودن پرولاکتین خونم اثر قرص ضد بارداری و کم میکنه و باعث بارداری میشه یا خیر؟ ممنون میشم راهنماییم کنید. چون نگرانم که مبادا باردار بشم.
- سفید شدن ناحیه کلیتوریس همراه با خارش چ نوع عفونتی است ودرمانش چیست
- سونو رحم
سلام در رحم من اکوی میو متر یکنواخت پیدا شدش این یعنی چه
- بارداری در روز دهم سیکل
سلام وقت بخیر در روز نهم سیکل نزدیکی داشتم البته بصورت طبیعی جلوگیری کردم و یک ماه از قطع ال دی هم میگذره. روز دوازدهم سیکل ترشح تخمک گذاری داشتم.ایا امکان بارداری وجود داره؟و اینکه چند روز بعد از دیدن ترشح تخمک گذاری تخمک آزاد میشه ممنونم از وقتی که میگذارید.
- کیست رحم
سلام خسته نباشید ببخشید من ۱۰روز قبل موعد پریودم زیر شکمم درد میکرد مثل درد پریودی گاهی هم حالت تهوع داشتم،وقتی که پریود شدم فقط ۳روز خونریزی داشتم و ۳روز لکه بینی در صورتی که همیشه تا۶روز کامل خونریزی شدید داشتم،۳روزه پریودم تموم شده ولی هنوز زیر شکمم درد میگیره (بعد از رابطه هم درد میگیره)حالت تهوع هم گاهی اوقات دارم.بیبی چک زدم منفی بود..ممکنه کیست داشته باشم ؟؟
- پرده بکارت
سلام وقتتون بخیر من چند روزه فکر و خیال داره دیوونه م میکنه ما هشت ماهه عقدیم پرده بکارت من ارتجاعی از نوع حلقوی هستش دوماه پیش همسرم آلتش رو به صورت مالشی به روی واژنم میکشید راستش ی کوچولو درد داشتم میخواستم بدونم من باکره هستم یا خیر ؟! بعد اینکه پزشک قانونی اگه برم چی میگه ؟!
- آنتی هیستامین
سلام آیا مصرف یکجا آنتی هیستامین و استامینوفون باعث ب تعویق افتادن پریودمیشه؟؟
- هایمن
سلام خانم دکتر پارگی بکارت با وجود لباس زیر و شلوار ممکن؟یعنی با وجود شورت هیچ چیزی وارد واژن نمیتونه بشه؟خیالم راحت باشه چون بدنسازی کار میکنم میترسم میله وزنه ای برخورد کنه با واژنم
- عفونت واژینال
سلام دکتر عزیزم من پیش شما فریط کردم پارسال و هرچهار ماه میام معاینه از دیروز به طرز شدیدی خارش گرفتم پماد موضعی کلوبتازول هم زدم ولی فایده نداره و متاسفانه مطب هم بستس امروز باید چه کنممم لطفاااا یه راه حل بدین
- قرص گیم اپ
باسلام قرص گیم آپ اشتهاآور برای کسی که میوم داره مضر دوسال زایمان کردم قبل زایمان هم میوم داشتم
- مهم خیلی برام
سلام من ۹ روز از پریودم گزشته و چهار روز پیش یک ال دی خوردم چون همیشه میخورم حالت تاو میگیرم خوردم ک بدونم بازم همنجوریم یا ن امروز ک نه روز گزشته دیدم خون قهوه ای ازم میاد مثل پریود ولی کم رفتم دسشوی بود بچه شیر میدم میخاستم بدونم احتمالش هس بخاطر قرص باشه ؟؟ یا برم دکتر نیاز هس؟؟ چرا ایمجوری شد خیلی میترسم توروخدا جواب بدین


