Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام ببخشید من پریود نمیشم به من آمپول وارپییول نوشتن اگه این آمپول رو تزریق کنم پریود میشم ممنون
- نازایی
۳۰سالمه وبعداز۱۴روز ivfبی بی چک زدم منفی شد آیا امیدی هست لطفا جواب بدین
- باسلام هزیزنه انجام تعیین جنسیت صددرصدی چقد هست
- بارداری
سلام وقت بخیر من چندماه پریودیم عقب افتاده بود و الان دوماه به صورت منظم به موقع و هفت روز پریود میشم اما پریودیم به صورت لکه بینی و خیلی کم ممکن باردار باشم؟
- چطور بچع رو سقط کنم
میخوام چیه رو سقط کنم
- علت پریود نشدن از قرص گین آپ
سلام خانم دکتر من این ۱۷ روزه ک از قرص گین آپ استفاده میکنم و امروز خیلی درد شکم دارم و پریود نشدم یعنی ممکنه پریود نشم از این قرص
- بارداری
سلام من در هفته چهارم بارداری هستم لکه بینی قهوه ی دارم خونریزی دارم احتمال سقط هست مشکلم چیه باید چکنم
- بردار نشدن
من با همسرم رابطه داشتم هیچ قرصی هم نخوردم بعد اب منیو ریخت داخل من نمیخوام بار دار بشم بعدش رفتم ی دونه قرص ال دی خوردم رفتم تو گوگل خوندم برای اورژانسی باید چهارتا میخوردم دوباره رفتم چهارتا خوردم این اشکال داره ک پنج تا خوردم امکان بارداری وجود داره؟؟؟توروخدا جواب بدین
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر من pco بودم و با قرص لتروزول باردار شدم میخواستم بدونم این مشکل تنبلی تخمدان با بارداری ازبین میره یا اینکه من برای بارداری بعدی هم با مشکل رو به رو میشم؟
- سقط جنین
سلام من نامردم و دو هفتی فهمیدم بار دارم ب دلیل دیدگاه بد خانواده مجبور ب سقط هستم کسی اگ میتونه کمک کنه لطفا؟؟؟!!!
- عمل لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی
سلام. من بیمار شما هستم خانوم دکتر. یک هفته پیش توسط شما عمل لاپاراسکوپی هیستروسکوپی شدم آن پولیپ داشتم و شما برای بارداری لوله هامم چک کردین. من ترشحات خونی داشتم گاهی.که شما گفتید برطرف میشه. ولی امروز که هشتمین روز انگار پریود شدم خونریزی روشن ولی خیلی زیاد نیس مثل پریود دارم موعدم ۱۴ بهمن هست ممکنه ۶روز جلوتر شده باشم بخاطر عمل؟؟
- جراحی زنان
سلام من دوره ی پریود خونریزی زیاد و سنگینی دارم که تت روز ۱۲ یا ۱۳ پریودی لکه بینی دارم .سونو انجام دادم گفتند فیبروم و آندومتریوز دارم به چند پزشک زنان مراجعه کردم با توجه به سونوگرافی موجود نظر دادند باید جراحی شوم و رحم و تخمدان برداشته شود ، به یکی لز متخصصان زنان مشهور هم مراجعه کردم که ایشون بعد از سونو آندومتریوز رو تایید نکردند.گفتند فقط رحم برداشته بشه. نمی دونم به کدام اعتماد کنم هم سونوگراف هم پزشک زنان مشهور و زبانزد هستند. ممنون می شم راهنمایی کنید.🙏
- سلام خسته نباشید من ۱۹ سالمه هومون مردانه امبالاس قرص اسپرولاکتون و ال دی میخوردم یه ماهی هست ال دی قعط کردم العان چند روری از پریودم گزشته اما نشدم باید چه کار کنم صبر کنم ؟ یا دکتر برم؟
- بارداری
من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند وپرید وعادت ماهانه هم میشوم. وبه من گفته شده که به صورت طبیعی نمیتونم باردار بشم وباید ازرحم اجاره ای استفاده کنم خواستم بپرسم که چرا نمیتونم به صورت طبیعی باردار بشم وچرا باید ازرحم اجاره ای استفاده کنم؟
- تست اسپرم
سلام خانم دکتر. من دوتا بچه دارم ۱۶ ساله و ۸ ساله. برای دومی که میخواستیم اقدام کنیم نمیشد بعد مراجعه خانمم به متخصص تشخیص عفونت بود و طی مراحل درمان بهبود پیدا کردنولی چون بازم نمیشد دکترشون از من خواست که تست اسپرم بدم که تشخیص چسبندگی داده شد و اون هم بعد طی مراحل درمانی مرتفع شد و ما صاحب بچه دوم شدیم. حالا میخوام بدونم الان هم من تگه بخوام بچه دار بشم باز هم همون مشکل بعد چند سال واسه من رخ داده یا فقط از طریق آزمایش میشه فهمید؟ ممنون
- زنان
سلام من سونو انجام دادم نوشته میوم اینترامورال ساب موکوژال در راست بادی ۳۵×۳۲ دیده شد که داپلرهیپوواسکولاراست و Ri67%است وسونوگرافیک سارکوم دیده نشد اکوی میومترغیر یکنواخت است که ناشی از آدنومیوزیس است ضخامت اندومتر ۱۶م م است که بیش از خد نرمال است(هیپربلاری و یا پولیپ)و در داپلر و اسکولاریتی غیر طبیعی ندارد میشه اینو واسم توضیح بدین یعنی چی.خیلی نگرانم ممنون میشم
- هیستروکتومی
سلام وقت بخیر خانم ۴۲ساله هستم به دلیل ضخامت رحم و ادنومیوز و پریودی های طولانی و درد شدید چند ماه قرص جستیران مصرف میکنم سه ماه اول روزی ۲عدد و بعد از مراجعه به پزشک دوز دارو رو روزی ۱عدد کرد بعد از یک ماه لکه بینی شروع شد به پزشک مراجعه کرد م و دوباره دارو رو روزی ۲تا قرص جستیران ۴۰ تجویز کرد ولی با وجود روزی دوعدد قرص جستیران خونریزی شدید دارم و با مراجعه دوباره الان دکتر میگه باید رحم را خارج کنم به نظر شما این عمل رو انجام بدم
- عقب افتادگی قاعدگی
سلام خانم دکتر دختری ۱۷ ساله هستم ،اوایل دوران قاعدگی یا هرماه یا دوماه یکبار رو پریود میشدم ولی هر چی میگذره بینظم تر میشه یکبارتا ۵ ماه طول کشید منم سرخود قرص Ldخوردم چن روز ،حالم بد شد ،زعفرانم میخوردم دیگه نمیدونم از کدومشون بود که چن روز بعدش پریود شدم ،ماه بعدش هم بدون مصرف چیزی خودش اومد ،الان از دوباره ۴ماه هنوز پریود نشدم بنظر شما دلیلش چیه ؟؟
- ارضا شدن
سلام خسته نباشید.ببخشید میخواستم سوال کنم آیا خانم ها حتما موقع ارضا شدن باید مایعی از واژنشون خارج بشه؟اگر مایعی ترشح نشه ینی مشکلی هست؟؟
- میوم
سلام ببخشید میخواستم بدونم آیا برای رفع میوم در اندازه ۱سانتی متر و ۱۵میلی متر حتما باید عمل کرد که فرد رو دچار کم خونی شدید کرده ایا روش های درمان از راه دارو نداره


