Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- جواب ازمایش
سلام عذر خواهی میکنم اکوی اندومتر اکوژن و نان هموژن است یعنی چی ؟
- مهم
سلام ۶ ماه است زایمان کردم سینه هام همون اوایل سفت شد بخاطر شیر الان هم هس بزرگ یکم دس میزنمیکچلو در میاد فشار کمیدم خطرناکه ایا ؟ شیردهی هم میکمم
- عفونت
سلام خانم دکتر دو روزه خارش ناحیه تناسلی دارم ترشح هم دارم درد شبیه پریودی هم دارم احساس میکنم عفونت دارم )چون موقع مقاربت شوهرم از آب دهانش به واژن میزنه) اگر میشه راهنماییم بفرمایید
- عدم کنترل ادرار بعات بیماری شوگرن میتوونم با لیزر درمان کنم
- سوزش واژن در بارداری
سلام خانم دکتر،هفته ی ۲۱ بارداری هستم بخاطر سوزش واژن دکتر بهم پماد تریامسینولون ان ان تجویز کردن،این پماد در بارداری مشکلی ایجاد نمیکنه؟
- سلام من ای وی اف کرد م
خانم دکتر من چهارتا دختر دارم الان ۷روز ای وی اف کردم از روز اول پاهام یخ میزنن به نظرتون از سردیرحماست به نظرتون چکار باید بکنم فکر میکنم ای وی اف پوچشده
- سلام
- طولانی شدن پریودی
سلام خانم دکتر،من سنم ۳۳ ساله یک سال و نیمه از سزارینم میگذره بعد زایمان پریودی هام منظم بودن تقریبا ولی این ماه پریود شدم الان ۱۶ روزه خونریزی دارم و کم نمیشه من قبلا تنبلی تخمدان داشتم ولی آخرین سونویی که یک سال بعد زایمان دادم هیچی نشون نداد و رحم و تخمدانم سالم بودن الان علت این خونریزی چی میتونه باشه ممنون میشم یه دارویی معرفی کنین که این خونریزی رو بند بیاره
- لب شکری
با سلام من شوهرم لب شكري هست منم ٦هفته باردارم استرس دارم از كجا بدونم بچه م سالم؟تغذيه و داروي خاصي بايد مصرف كنم؟ممنون ميشم كمكم كنيد
- تعویق پریودی
- نامنظم شدن پریودی
<span;>سلام وخسته نباشید خدمت دکتر عزیز <span;>خاستم بپرسم که من به مدت یک سال از زمان ازدواجم تاالان ک یک سال گذشته قرص ال دی میخوردم خیلی وقتا منظم وبعضی موقعها نامنظم.
<span;>۲۲ هرماه پریود میشدم و پریودیهام ۵ روزه بودنه....مصرف قرص را ک قطع کردم ۲۸ شدم.....از آبان ک ۲۸ شدم...آذر ۲۶ شدم بهمن۴ شدم اسفند ۹ شدم و الانم ک ۲۸ فروردین شدم.....خاستم بپرسم ک مشکلی ک ب وجود نیامده برای من؟؟؟ یا روال طبیعی عوارض قرصها بوده....۲۸ فروردین چندروز پیش ک شدم پریودیم خونریزی کمی داشتم ۳ روز بود....ینی فقط روز اول کمی شدید بود دیگ روز دوم خیلی کم شد وروز سوم خیلی خیلی کم شد روز ۴ ک الانه دیگ تموم شد. <span;>خاستم نظرشما رو بدونم و راهنماییم کنید.ممنونم🌹 - تصمیم به بارداری
ضمن عرض سلام و خسته نباشید خانم دکتر 35 سال سن دارم و با توجه به سنم تصمیم دارم زود بچه دار بشم با توجه به اینکه فریرز زخم رحم که قبلا انجام دادم یه کم نگرانم که نکنه نتونم بچه دار بشم آیا دارو هست که کمک کنه به زودتر به نتیجه برسم بخدا خانم دکتر تا آخر عمرم مدیونتون میشم
- سلام خسته نباشیدمن۴۲سالمه کیست آندومتریوز۳سانتی دارم دکتربرام زولادکس تجویزکردتازدم لکه بینی وپریودشدم بمدت۱۴روزبه دکترگفتم که قرص مجسترول۲۰داردروزی یکی گفت اگرقطع نشدروزی۲تابخوردوز۲۰خوردم بعد۳روزقطع شددوباره لکه بینیم شروع شدخواستم ببینم چرامن اینطورشدم خسته شدم دیگه مگراین آمپول موقتایائسه نمیکنه چرامن یائسه نشدم ممنون
- لتروزول
سلام . من از سوم پریود تا هفتم شبی دوتا لتروزول خوردم و ۱۲ قاعدگی امپول hcg زدم دکتر گفت از ۱۴ قاعدگی تا ۱۰ شب دوفامد بخورم ولی من اشتباهی از ۱۴ تا ۵ شب شبی یدونه لتروزول خوردم نمیدونم حالا چیکار کنم ترخدا راهنماییم کنید الان ۱۸ پریودی هستم
- سرطان سینه
۴۸ساله هستم.هفت ماهه سرطان پستان تشخیص داده شده.ماستکتومی شدم.تحت درمان بالتروزول ودکاپپتیل بودم،یک ماهه تاموکسیفن شروع شده.ممکنه با این قرص باردار بشم؟ ممنون
- امپول تریپتورلین و بارداری
سلام من دو بار امپول تریپتورلین را تزریق کردم اخرین دوز ۳۰ تیر ماه بود میخواستم ببینم کی میتونم برای بارداری اقدام کنم ایا با زدن این امپول برای بارداری مشکلی برام پیش میاد یا نه
- سوال مهم
سلام خسته نباشید من حدود ۶۸روز پیش یعنی اول اسفند ماه سرما خوردم بعد بویایی و چشایی من رفت گفتند کسانی که این علایم رو دارند ممکنه کرونا گرفته باشند و الان در حال حاضر خوب خوب هستم کاملا سالم و هر روز ورزش میکنم خواستم بیام ویزیت قبل از بارداری منشی شما گفت نمی توانم نوبت بدن بهتون خب یعنی الان که نزدیک ۷۰روز گذشته آخه من که کرونا ندارم اینقدر ترسیدن میخوام آزمایش های قبل از بارداری انجام بدم که خیالم راحت شده که راحت اقدام به بارداری کنم الان بنظر شما چه کار کنم؟؟؟ میخوام قبل از پریودی ویزیت شم
- درد در ناحیه بخیه سزارین
سلام.۵ سال پیش عمل سزارین انجام دادم الان حدود ۱ماهه جای عمل دست چپ کنار استخوان لگن احساس درد میکنم،علتش چی میتونه باشه؟
- سلام وقت بخیر
- خارش و سوزش ناشی از زخم داانه رحم
سلام خانم دکتر خسته نباشید من پاپ اسمیر دادم عفونت نشان نداد ولی زخم داشتم . دکترم شیاف دالازان ۱۰۰ و مترانیدازول داد . الان خارش و سوزش شدید دارم . چه داروی استفاده کنم ؟ خارش من می تونه به دلیل شیاف باشه؟


