Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- .
سلام خانم دکتر من مجردم دو ماهه پریود نشدم چیکار کنم
- سرکلاژ شکمی یا سرکلاژ واژینال
سلام
آيا سركلاژ شكمي محكم تر از سركلاژ از راه واژيناله؟ من دوتا سقط داشتم كه دومي سركلاژ شده بودم اما تو بيست دوهفته سقط شد اولي تو بيست شش هفته سقط شد؟
- ویزیت
سلام خانم دکتر خسته نباشید. خانم دکتر آیا ویزیت خانم های باردار را خود شما انجام میدهید و صحبت میکنید با خانم باردار. یا اینکه مامای مطب انجام میدهد؟
- مصرف پماد
سلام خانوم دکتر من عفونت قارچی دارم و واژنم قرمز و خارش میکنه من پماد (میکونازول بهوزان ۲٪ کرم موضعی) چجوری استفاده کنم ایا به داخل واژن باید بره یا ن ؟ به بیرون بزنم لای پوست
- شیاف پروژسترون ۴۰۰
با سلام ببخشید خانم دکتر من از اوایل بارداریم دکترم برام شیاف پروژسترون ۴۰۰نوشته و الان هم که بین ۱۶ _۱۷هفته هستم حدودا، میخواستم بگم اگه استفاده از شیاف پروژسترون ۴۰۰ ادامه بدم در جنین مشکل ایجاد میکنه؟ آخه ی جایی خوندم که باعث مشکل در جنسیت جنین میشه و باعث دوجنسه شدن جنین میشه، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- من هفته ی 6 بارداری سقط شدم خونریزی شدید داشتم بعد از تمام شدن خونریزی سونو دادم بقایا هنوز مونده چه جوری باید دفع کنم
- بیمه
سلام خانم دکتر بیمه تکمیلی قبول میکنید برای لاپراسکوپی؟
- دختر
سلام میخواستم بپرسم شما تک نفره ویزیت میکنین؟میخواستم بخاطر مشکلم که ۶سال ازدواج کردم هنوز دخترم مزاحمتون بشم بخاطر همون پرسیدم که راحت بتونم حرفمو بزنم
- جلو افتادن تاریخ پربودی
سلام من 28 سالمه و مجردم حدودا سه یا جهار ماه میشه که عادادت ماهانه من جلو میاد یعنی هر ماه تقریبا سه یا چهار روز زود تر از تاریخ قبلی پریود میشم یک یادو روز قبل پریودی هم فقط صبح لکه قهوای میاد خیلی کم
- بیماریهای زنان
سلام خوبین من ۲۸ سال سن دارم با تنبلی تخمدان و ضخامت رحم نازکه دکترم دو ورق لتروزول داده که از شب سوم پریودی شبی دوتا بخورم که خوردم و استرادیول والرات و دگزامتازون هم داده مخیخام بدونم دو ورق لتروزول خوردم تبدیل به کیست میشه دوتا آمپول سینال آف روزای ۸ و ۹ پریودی زدم ممنون
- مشکل سینه
سلام ببخشید من سه ماه و بیست و شش روزه باردارم قبل از بارداری هم این مشکل رو داشتم نوک سینه سمت چپم داخله درد داره پوسته پوسته میشه و حس سنگینی سینه رو دارم ،نوک سینم شبیه زخمه،یک بار هم ک ب نوک سینم دست زدم خون افتاد،سعی کردم نوک سینمو بیرون بیارم خیلی اذیت شدم ،اصلا حس تحریک ندارم ،شوهرم خیلی نگرانه میترسه ک بعد از زایمانم نتونم ب بچه هام شیر بدم
- تخمدان سمت راستم ضربه خورد و در ام ار ای سمت راست هیپوفیز ادنوم مشخص شد. ایا به اسیب و ضربه مربوط است؟
- خال دستگاه تناسلی
با سلام وخسته نباشید ، من امروز متوجه یک خال سیاه رنگ داخل دستگاه تناسلیم شدم و زیر لبه داخلی دستگاه تناسلی که کوچکتر هست میباشد و برجستگی نداره و اندازه کوچکی داره مجرد هم هستم میخواستم بدونم خطرناکه و لازم به مراجعه حضوری به پزشک هست و نیاز به درمان هست؟ یا یک خال معمولی هستش؟
- توده اکوژن سینه
با سلام
توده اکوژن سینه دارم. آیا توده های اکوژن بدخیم هستن؟
ممنون میشم جواب بدین خیلی نگرانم - بارداری
سلام هفته ۱۸ بارداری هستم داخل سنوی آنومالی نوشته بود سرویسک بسته است و سونو واژینال هم انجام دادم طول سرویکس ۳۲ بود.من دفعه پیش یه زایمان تو هفته ۲۴ داشتم و الان چند بار شده سونو واژینال هم انجام میدم. میخاستم بدونم که باید سرکلاژ بشم یا با استراحت تموم میشه.
- سلام خسته نباشیدجواب جواب سونوگرافی ک امروز گرفتم اینه در بستر اناتومیک مربوط ب رحم درفضای لکن تصویر یک ناجیه اکوفری با ابعاد 70در 4uدیده شده وفاید سپتا وجز solid است چکار کنم ؟؟؟؟
حالا باید چکار کنم لطفا کمک کنید
- حاملگی؟
یک روزبعدپریودی نزدیکی داشتم قرص اورژانسی همون لحظه خوردم ایا حامله میشم
- هورمون
سلام خانم دکتر میشه علائم fshبالا و علائم Lhبالا رو بگین ؟ ممنون
- رحم زنان
چه دارویی برای تقویت رحم استفاده کنم
- مصرف قرص سیبل
من این ماه قرص سیبل رو شروع کردم برای جلوگیری از بارداری ار روز سوم قاعدگی اگر رابطه محافظت نشده داشته باشم امکان باداری هست؟ البته سالهاست که رابطه محافظت نشده نداشتم . ممنونم از پاسخگویی


