Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریودی
سلام خانوم دکتر من پریود شدم اولین روز سوزش دارم نمیتونم خونریزی داشته باشم و سرگیجه دارم چیکار کنم ؟؟؟
- هتروژن رحم
علت سوزش در ناحبه زیر شکم چیست ؟ در سونگرافی نوشته شده اکوی پارانسیمال مبومتر هتروژن است یعنی چی ؟
- کپسول
سلام روز خوش من به علت ضعف و خستگی دکتر بهم اورامین اف داد تا حالا ۷ عدد کپسول خوردم و امروز ترشح مایل به قهوه ای دیدم و درد شبیه قاعدگی ۶روز دیگه باید پریود بشم میخواستم ببینم این دارو قطع کنم یا بخورم
- قرص آسپرین۸۰دربارداری
دکترم گفتن در آزمایش غربالگری که دادم باید آسپرین مصرف کنم تا آخر بارداری وگرنه دچار مشکل میشم موقع زایمان و اینا خوب توضیح ندادن میخاستم بدونم چ مشکلی برام پیش میاد؟
- درد پریودی ۲ هفته بعد ار اتمام پریودی
سلام من از دیروز تا حالا درد پریودی دارم با اینکه ۲ هفته از تموم شدن پریودم گذشته و زمان پریودیم نیست میخواستم علت درد رو بپرسم
- قرص ضدبارداری
با سلام بنده پریود شدم و از روز اول پریودی دروسبلا مصرف کردم و الان پریودم ب کل قط شده چیکارکنم😔
- سیکل نامنظم
سلام ۳ ماهی میشه که سیکل ماهانم بهم ریخته دو هفته زودتر از موعد مقرر اتفاق افتاده این موضوع عادی هست یا نه ؟!
- معاینه بکارت
سلام خانم دکتر من یکبار معاینه بکارت شدم خیلی درد داشت احساس میکردم واژن ام کاملا باز شده الان دوباره باید برم ولی میترسم این درد من طبیعی بوده؟
- پاره شدن بخیه زایمان
سلام خانم دکترمن سه تازایمان طبیعی داشتم که راحت بودن سراولیودومی اثلابخیه نخوردم سرسومی که متاسفانه توبیمارستان رشت بودم وبچه درشت بوداحتیاج به بخیه داشتم ودورازجون مثل موش آزمایشگاهی دوسه تادانشجودوساعت عذابم دادن وبخیه زدن که اثلا خوب نزدوبخیه هام بعدچندروزپاره شدودوسال ازاونموقم میگذره تورخدادکترراهنماییم کنیدچون شرایط دکتررفتن ندارم وخیلیترس ازبخیه دارم دارویی چیزی نیست که بگیرم تاخوب شم بخدادعاتون میکنم
- نزدیکی از بعد امپول ضد بارداری
سلام زمانی ک امپول ضد بارداری را زدیم . چند ساعت بعد میتوانیم نزدیکی کنیم . ایا امکان بارداری زیاد هس یا نه . . چند ساعت بعد از امپول زدن نزدیکی مناسب است
- سقط
سلام ببخشید آخرین زمان پریودی من ۱۵ اسفند ۹۹ بوده و بعدش متوجه شدم باردارم در تاریخ ۲۵ اردیبهشت سونو نشون داد قلب تشکیل نشده و دکتر گفتن باید سقط بشه در تاریخ ۳۰ خونریزی شدید داشتم و بعدش خونریزی کمتر ولی پاک نشوم هنوز و در تاریخ ۸ خرداد سونو یه تیکه در ابعاد ۳۷ در ۱۲ میلی متر نشون داد دکتر یه عددد آمپول و تعدادی قرص متیل ارگونین مالئات دادن که تا سه روز قرص هاا مصرف میشه الان که روز دوم مصرف قرص هست هنوز خونریزی زیاد ندارم ولی دکتر گفت نگران نباش این باقیمانده خودش دفع میشه در اولین پریودی میخواستم نظر شما رو هم بدونم
- سلام من بعد قاعدگی ترشحات شیری رنگ و گاهی زرد رنگ دارم هم زیر شکمم درد دارم خیلی هم انتی بیوتیک مصرف کردم اما هیچ فایدی نداشته میشه یه دارویی برام بنویسید که من ازش بخرم ممنون میشه
- پرده بکارت
من شوهر دارم ولی شوهرم بادستش بم دس میزنه بعد ب من تهمت زد ک دختر نیستم و منو بردن پیش دکتر مامایی و اون تشخیص داد ک هنوز دخترم و فقط زخمی شدم ایا امکان داره اشتباه کند؟؟
- جراحی سینه
سلام دکتر شرف الدین جراحی کاهش سایز سینه انجام میدن؟
- سلام وقت بخیربنده ۲۵ سالمه من قرص سیبل رو اشتباه خوردم و از سفیدا شروع کردم به زرد ها رسیدم و الان کل بسته رو مصرف کردم و ۳ روزه تمام شده کی پریود میشم که بسته دومرو درست شروع کنم
منمن
- لکه بینی
سلام وقتتون بخیر من چند ماه بود که بعد از پریود دچار لکه بینی میشدم دکتر رفتم سونو انجام دادم مشکلی نبود دکتر قرص سیبل دادن برای دو ماه و لکه بینی قطع شد الان که مصرف نکردم باز دوباره لکه بینی بعد از پریود دارم تقریبا نزدیکای تخمک گذاری اتفاق میوفته لطفاً راهنمایی کنید چکار کنم
- سونوگرافی پستان
اکوی زمینه ای بافت پستان ها هتروژن است مشاهده کیست های اکوفری متعدد توده های هیپواکو با حدود صاف و منظم و موارزی با سطح پوست و فاقد سایه خلفی - در ساعت 11 و 2 پستان با فاصله 2 سانتی متر از نیپل
- تعویق انداختن قاعدگی
من ۱۹ سالمه قاعدگی بشدت نامنظم دارم از اولم همینطور بودم در سن ۱۳ سالگی پریود شدم مثلا اینطور ک یهو سه ماه پریود نمیشم بعدش سه ماه منظم میشم و...... الان بهمن ماه پریود شدم ومطمئن این ماه هم میشم ولی بخاطر سفری ک تو این ماه میخام برم دوس ندارم پریود بشم چیکار کنم لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم مجرد هستم
- پریودی نامنظم
سلام خسته نباشید من ۱۸ سالمه و کنکوریم و پر از استرس هفت ماهه دارو برای ADHD می خورم (اتوموکستین) و از اون موقع سیکل پریودیم از بیست و پنج روز تا سی و هفت روز متغییر بوده و هی مدت سیکلم کم و زیاد میشه بنظرتون از عوارض دارم هست ؟ می ترسم پلی کیست تخمدان داشته باشم
- فولیکول غالب ۲۶ میلی درتخمدان چپ و ضخامت اندومتر ۹
خانم دکتر
من روز ۱۳ سیکل قاعدگیم سونوگرافی دادم که یک فولیکول غالب ۲۶ میلی درتخمدان چپ و ضخامت اندومتر۹ بود. آیا این اندازه برای این روزسیکل طبیعیه؟


