Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پیگیری سوال قبل (هماتوم بارداری)
شیاف پروژسترون ۱۰ عدد دارم .تا زمان غربالگری اول باید استفاده کنم یا همین ده روز کافیه؟
- تصویری به نفع فیبروم در نسج میومتر رحم مشهود نیست یعنی چی
- بارداری هماتوم
سلام خسته نباشید من نه هفته باردارم هماتوم دارم سی درصد ساک بچه گرفته آیا رابطه جنسی خطرناکه؟
- احتمال بارداری با پیشاب بدون دخول
سلام ببخشید من با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم ولی قسمت تناسلی ایشون با من در تماس بود ولی داخل واژن نکرد و در تماس بهش بود میخواستم ببینم آیا احتمال بارداری هست یا نه خودشون میگن که چیزی نبوده ولی بازم نگرانم بعد از شیش روز از رابطه خونریزی داشتم با لخته های خونی مثل پریودی ولی از موعد چن روز زودتر اومد بعد ماه بعدش هم پریودم به تاخیر افتاد و بعد از یک هفته خونریزی داشتم در حد دوروز میخواستم بدونم ایا احتمال بارداری هست یا نه لطفا جواب بدین واقعا نگرانم
- لکه بینی بعد از اقدام
سلام وقتتون بخیر من برا بارداری اقدام کردم بعد از چهار روز روز اول لکه بینی داشتم بعد انگار پریودم شدم بنظرتون چرا اینطور شدم؟
- بارداری
سلام من سه روز قبل از پریودی رابطه محافظت نشده داشتم وسه ساعت بعد رابطه دوتاقرص اووسیزهمزمان خوردم والان ده روز اززمان رابطه میگذره ومن هنوز پریودنشدم بی بی چک هم منفی بود ایا باردارم ؟20ساعت بعد مصرف قرص اووسیز قرص کلداکس مصرف کردم ایا اثر قرص کم شده
- سلام در سنوگرافی من بند ناف با یک شریان ویک وریدمشاهده شد یعنی چه؟ایا خطرناک است؟
بند ناف بایک شریان خطرناک است؟
- بقایای سقط جنین
سلام خانم دکترمیخاستم بپرسم که من ۶ هفته ای جنین روسقط کردم آیا اگه بقایایی از جنین مونده باشه همراه با دردهست یاخیر ممکنه سقط شده باشه
- رازیانه
سلام عرق رازیانه طبعش گرمه؟برای عفونت زنانگی رفع کیست تخمدان و تقویت تخمدان و تنظیم قاعدگی موثراست برای باردار شدن مشکلی ایجاد نمیکنه ؟ و عرقش خوبه یا گیاهش
- سقط جنین موقق
من بارداريناخواسته داشتم و از قرص سايتوتك تستفاده كدرم يك روز ورزش كردمو كلي پريدم كلي دمنوش گلگاو زبان و زعفران خوردم بعظهر خونريزي داشتم باز پريدم و ورزش كردم كه بهتر سقط شه اومدم خونه يخ لخته ازم افتاد و دردام قطع شد خونريزيم هم همينطور فقط لك بيني خيلي كم قهوا اي رنگ دارم ايا سقطم موفق بوده؟
- مصرف قرص قبل اقدام بارداری
سلام وقت بخیر قبل اقدام به بارداري بخاطر زخم دستم قرص سیپروفلوکساسین، یونی فلکس، سفلکس مصرف کردم ولی بعد اقدام دیگه مصرف نکردم آیا باز مشکلی برای حاملگي پیش می آید؟؟
- زایمان زودرس
سلام خانم دکتر عزیز
من تو هفته 24و هپارین تزریق میکنم بخاطر غلظت خون و سقطی که قبلش داشتم جفتم خیلی پایین بقیه ازمایشام همه خوب بوده طول سرویکسم 30گاهی 29تو سونوها مختلف الان یکهفته احساس ضربان در واژن دارم انگار سر رحمم ترس عجیبی دارم انگار هوا داره خارج میشه نمیدونم طبیعی یا نه چیکار باید بکنم - بارداری
سلام خانم دکتر خوبین ، من در حوالی تخمک گزاری نزدیکی داشتم از طرف شب، الانم زیر شکمم درد میکنه احساس درد پریودی میکنم ممکنه از چی باشه دیروز تست تخمک گذاری دادم پررنگ بود اما الان تست دادم خیلی کم رنگ بود راهنمایی کنید
- خارش کلیتوریس
سلام من25هفتمه ک باردارم یه هفتست خارش کلیتوریس دارم چیکارکنم
- بارداری
به طور کلی اگه دوتا رابطه بادو شخص مختلف وجود داشته باشه اگه تا چن روز بین این دو رابطه فاصله باشه نیازی به دی آن ای نیست و از روی سونوگرافی آنتی مشخص میشه
- بارداری
سلام. من و نامزدم دیروز رابطه داشتیم، ایشون وقتی ب انزال رسیدن کاندوم رو در آوردن و یکی دیگه گذاشتن، لحظه تعویض کاندوم حس کردم بدنه خارجی کاندوم به آلت ایشون ک قبلا دچار انزال شده بود برخورد کرد، آیا احتمال بارداری وجود داره؟
- لکه بینی
سلام خانم دکتر خسته نباشید .هفته هفتم بارداری هستم و هماتوم۴×۷ mm دارم .هیچ علائمی نداشتم اما امروز لکه بینی قهوه ای کمرنگ دارم چکار باید بکنم؟
- تاثیر قرص استرادیول
سلام ،من دو تا سه ماه پریودی عقب میزنه تازه دو ماه میشه دکتر رفتم بهم دوتا آمپول پروژسترون داد و دوتاآمپول استرادیول بعد از پریود شدنم آمپول دور ناف و 5تا آمپول سینال اف بهم دادن روز 14پریودی سونو گرفتم فولوکول خیلی خوب بود هم سمت راست وهم سمت چپ ,21،20,22,23,26,,22 قبلاً تحت نظر دکتردیگه بودم عکس گرفتم لوله ها نرمال بوده بازم این ماه پریود شدم این دفعه دکتر قرص استرادیول واسم نوشته به نظرتون تاثیری واسه اینکه باردار بشم داره
- چکار کنم دوقلو باردار بشم
- بارداری با وجود پولیپ رحم
من سی سالمه و برای دومین بار میخوام اقدام به بارداری کنم ولی پولیپ رحم 7میلی دارم که بدون علایم هست آیا میتوانم باردار بشم خطر سقط اینا نداره


