Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عقب افتادن پریود
سلام وقت بخیر ۴۷ سالمه از فروردین دجار تاخیر پریودی شدم یک دوره تزریق و دو دوره مصرف قرص پریود شدم بدستور دکتر قطع کردم سونو سینه دادم کمی مشکوک به توده ناهماهنگ خوش خیمه ولی ۳۶ روزه پریود نشدم در ازمایشم هم علایمی از یائسگی نیست میخواستم نظر شمارو بدونم که چی کار کنم؟ ممنونم
- اقدام به بارداری
شماiuiباتعیین جنسیت انجام میدهید
- درمورد کیست درموئید وتنبلی تخمدان دخترم ۲۱ سالشه ودر سونو گرافی رکتال تنبلی تخمدان وکیست درموئید به اندازه ۵ سانتی متر نشان داده شد خانم دکتر من خودم بیمار شماهستم وخیلی نگران دخترم هستم لطفا مرا راهنمایی کنید
سلام خانم دکتر با عرض خسته نباشید دخترم ۲۱ سالشه ومشکل تنبلی تخمدان وکیست درموئید به اندازه ۵ سانتیمتر میباشد البته سونو رکتال توسط خانم دکتر ازادبخش انجام شده من نگرانم خودم بیمار شما هستم از شما خواهش میکنم مرا راهنمایی کنید
- تفسیر پاتولوژی هیستروسکوپی پولیپ رحم
سلام وقت بخیر .پولیپ رحم داشتم هیپروسکوپی کردم میخواستم بدونم پولیپ رحم بدخیم هست این نتیجه پاتولوژی هستش .و نیاز به عمل دوباره یا دارو نداره Co multiple irregular fragments of creamy _brown tissue TM :1.4*1.0*1.0 sos:M/1 E:T Co multiple irreguler fragments of brownish tissue TM:2.8**2.0*1.5 sos:M/1 E:T Labeled as endometrial polyp co multiple irregular fragments of creamy_brown tissue TM/1.8*1.0*1.0 SOS:M/1 E:T
- کلسیفیکاسیون روی کبد جنین
وجود کلسیفیکاسیون کوچک روی کبد جنین وقتی در ازمایش غربالگری همه چیز خوب بوده و در ظاهر جنین هم علایم خطر نیست نشانه ی چیست؟
- من دو سل از سزارینم میگذره ولی هنوز هم سمت راست سزارینم دقیقا کنار جای بخیه درد وحالت خارش دارم وحس میکنم چیزی شبیه سوزن داخل جایه بخیه دارم سونو انجام دادم گفت چیزی نیست وفقط جای بخیه سفت شده نمی دونم لان چکارکنم
- پرده بکارت
سلام خانم دکترخسته نباشید⚘ آیادفع لخته های بزرگ درپریود باعث آسیب به پرده بکارت میشه؟
- جلوگیری
سلام من ماه آینده عقد میکنم. میخواستم یه روش مطمئن برای جلوگیری از بارداری معرفی کنید. روشی که عوارضش کم باشه. ممنونم
- نحوه مصرف قرص سیبل
سلام من دکترم قرص سیبل برام نوشته الان بسته اول رو خوردم و۷عدد سفید رو هم تموم کردم بعدا از اون امروز پریود شدم سوالم اینکه بسته بعدی رو بلافاصله شروع کنم یا بزارم سه روز از پریودی بگذره بسته بعدی رو شروع کنم
- عقب انداختن
آزمایش دادم باردارمیشوم پروژسترون زدم پریودنشدم علت چیست الان یک هفته میگدره
- ایا برای دیدن جنین در هفته 6 نیاز به سونو واژینال هست؟ نیا
ما برای دیدن جنین دوبار مراجعه کردیم به دکتر و ایشون هم در هفته 6 و هم 9 سونوی واژینال انجام دادن، آیا این نوع سونو برای جنین ضرر نداره؟ ممنون میشم راهنمایی کنین🙏🙏
- هیپو اکو در طحال خطرناک است؟؟
- قرص ال دی زیاد خوردنش باعث سرطان سینه و رحم میشه
- بقای سقط جنین
سلام خانم دکتر ببخشید سه ماه پیش سقط داشتم بقایا مانده بود امروز رفتم سونو گفت تجمع مایع همراه با اینترنال اکو رویت شد وبقایا مختصری هم است ۶دهم زده بود خیلی نگرانم آیا باید کورتاژ بشم یا خودش دفع میشه ۷روز پریود بودم سونو انجام دادم
- پریود
سلام خانم دکتر عزیزم، من چندساله که آندومتریوز داشتم و قرص روکین میخورم،ولی الان کیستی ندارم، این ماه قرص نخوردم و الان سه روزه که پریودم عقب افتاده یعنی امکان حاملگی وجود داره یا با نخوردن قرص این ماه طبیعی میتونه باشه و دیرتر بشم؟ ممنونم از شما
- خیلی مهم مشکل پریودی
سلام من ۱۷ دی پریود شدم و اولین روز شب قرص ال دی خوردم بعد پریودم تا ۱۱ روز طول کشید بعد قط شد با همون اشتباهم پریودم نامنظم شد همیشه ۲۸ روزه میشدم امروز ک ۱۰ بهمن هس و ۹ بهمن دیروز یکچلو لکه بینی داشتم امروز بیشتر شده نمیدونم چیکار کنم گیج شدم ی دکتر دیگ گف ادامه بده ولی دوس دارم قط کنم و بازم مثل قبل پریود منظمی داشته باشم الان چیکار کنم تورو خدا ی راهی جلوم بزارید ک مثل قبلن بشم سوالم اینه ۱. اگه ادامه بدم تا چ مدت ادامه بدم بعدش میتونم قطع کنم که مثل قبلن بشم ؟؟ ۲. اگه بخام مصرف کنم باید از روز چندم بخورم؟ بخاطر این پریودم بهم خورد ک قبل این پریودام من با ال دی بالا میارم حالم بد میشه یکی خوردم ک ببینم چی میشه دیگ نخورم پریودم بهم خورد بعد ۱۴ روز باز پریود شدم ک بعدش تا ۱۱ روز ادامه داشت خیلی اذیت میشم زود ب زود پریود میشم بچه شیر میدم
- سلام قوزک پا م ورم کرده وزرداب زیرپوست است مشکل چیست باتشکر
- امپول
با سلام و عرض ادب میخواستم بدونم اگر خانمی ریسک بالای زایمان زودرس داشته باشه و دکتر بهش گفته باشه از هفته ۲۸ حاملگی تا عفته ۳۵ هرهفته ۶ تا آمپول بتامتازون بزنه ضرر نداره؟ یعنی تقریبا 48 تا آمپول که هر هفته باید 3 تاشو امروز بزنم و 3تاشو فرداش باتشکر فراوان از شما پزشک عزیز
- خونریزی شدید قاعدگی
با سلام و وقت بخیر ۲۸ سال دارم و با علائم ضعف شدید و تپش قلب و تنگی نفس آزمایش خون دادم و متوجه شدم فریتینم ۲ هست. علاوه بر اون سندروم هاشیموتو هم دارم که پزشک متخصص گفتند کم کاری ناشی از اون فعلن نیاز به درمان ندارد و کم هست. و خونریزی های شدید دارم. دل درد شدید در همه دوره ها ندارم و گاهی هست. زمان پریودم تقریبا منظم هست. علت این خونریزی های شدید چی میتونه باشه؟خطرناک هست؟
- پارگی فورشت
سلام من دخول از پشت داشتم ناخودآگاه به فورشت اسیب زدن نامزدم و برام دکتر بخیه زد گفتن۸۰ درصد آسیبی ندیده انگار بکارتم میخواستم بدونم بکارتم اسیب دیده؟؟


