Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تهوع بارداری
سلام روز بخیر من بیمار خانوم دکتر هستم نزدیک به ۳ماه باردارم ،حالت تهوع دارم میخواستم ببینم اجازه ی مصرف قرص دمیترون (اوندانسیترون) رو دارم؟
- سالیددرپستان
تصویر کانون هایپواکو با مارژین میکرولوبوله در ابعاد3 در12 میلی متر که به نظر میرسد سالید باشد در پستان،شما این سوال رو جواب دادین وگفتین خطرناک نیست ونیاز به پی گیری دارد این یعنی چی یعنی مجدد باید سونو بدم چه پیگیری شما صلاح میدونین ممنون میشم راهنمایی کنید
- اندومتر
سلام من نوزده سالمه تازه ازدواج کردم پریودیم خیلی کمه اما درد زیاد دارم رفتم سونوگرافی بردم دکتر ماما نشون دادم گفت هیچ مشکلی نداری یدونم برو ازمایش الان رفتم ازمایش دادم اومدم میگه اندومترتت یکم زیاده من زیاد دقیق نگف مشکلمو برام امپول زیر جلدی نوشت من نمیخوام اون امپول بزنم چون عوارضشو خوندم چون ماهانه هم پریودام خیلی منظمه میترسم هورمون هام به هم بریزه الان چیکار کنم بنظرتون برای درمان اون
- غده بارتولن
سلام خانوم دکتر من توی اینترنت ک سرچ کردم نوشته غده بارتولن فقط نزدیک دهانه واژن و روی لابیا به وجود میاد درحالی ک من توده ای دارم علائم بارتولن رو داره که هر یکی دوماه عود میکنه و قسمت زیرین نزدیک اندام تناسلی هست نه خودش. میخواستم نظر شما رو بدونم ک این جایی ک گفتم هم بارتولن تشکیل میشه؟
- پریودی
سلام خانم دکتر من در روز اول پریودی همراه با درد شکم و کمر واژنم هم درد میکنه و تنگی نفس میگیرم و نفس نفس میزنم خیلی اوقات طبيعیه؟؟ مجرد هستم
- بارداری
آیا باوجود خونریزی امکان داره باردارباشم هنوز ازموعد پریودیم نگذشته امکانش هست باردارباشم چون خونریزی داشتم میانه ی سیکلم همراه با لخته.. و نزدیکه چهارماه زایمان سزارین شدم
- بارداری با ال دی
سلام وقت بخیر دیروز سوال زیر را از شما پرسیدم جواب دادید خواستم بدونم من الان باید منتظر بمونم پریود بشم یا اینکه باید برم دکتر تا برای پریود شدن بهم دارو بده؟ ممنونم سوال ((۶ ماه ال دی برای جلوگیری از بارداری استفاده کردم.این ماه استفاده نکردم و روز دهم سیکلم که لکه بینی هم داشتم نزدیکی داشتم ولی بصورت طبیعی جلوگیری کردم الان بیست و سه روز از نزدیکی گذشته و دیگه نزدیکی نداشتم و سه روز از موعد پریودم گذشته و پریود نشدم.بیبی چک هم منفی بود.ممکنه بعد از گذشت ۲۳ روز بیبی چک اشتباه نشان بده.ضمنا به بچه هم شیر میدم.ممکنه دیر شدن پریود از عوارض قطع ال دی باشه؟))
- سونو ان تی دوازده هفته
سلام وقت بخیر خسته نباشید در سونو ان تی نوشته شدهUmbilical cord در Three vessels دیده شده این یعنی چی ؟
- جلوگیری
سلام وقت بخیر من هفتم دی با همسرم نزدیکی داشتم و مقداری از مایه منی به داخل ریخت دخول کامل نبود و مایه منی هم کامل ریخته نشد حدود سه ساعت بعد رابطه قرص ضد بارداری اورژانسی خوردم رابطه ی بعدی من و همسرم دو هفته ی دیگه اتفاق میوفته نیازی هست قرص دیگه ای رو مصرف کنم برای جلوگیری
- لاپراسکوپی
سلام در آبان ماه سال 93 جراحی لاپراسکوپی رحم و تخمدان داشتم، آخرین معاینه 94/3/20 بوده، نظر شما نیز خوب بود، آیا نیازی به معاینه مجدد است؟ ممنون.
- .
سلام خانم دکتر من مجردم دو ماهه پریود نشدم چیکار کنم
- نداشتن علایم بارداری
باسلام.من آزمایش بارداری دادم مثبت بود الان ده روزه از پریودم میگذره ولی متاسفانه اصلا هیچ علایمی ندارم حتی درد زیر دل میترسم که اصلا رشد نکنه
- بارداری
سلام پود ترومام برای وزن گیری جنین در چند هفتگی یا ماهگی استفاده شود بیشترین تاثیری رو در وزن جنین داره؟
- نازایی
سلام من ماه قبل در مدرسه ب شدت زیر شکمم ب میز خورد الان یک ماه عادت ماهانه نشدم ایا ممکنه نازایی بیارم؟
- سزارین دوم بافاصله ی ۳ماه
- ترشی خوردن
سلام خسته نباشید خانم دکتر دختر ۱سال نیمی دارم دیشب شسته بودمش شلوار نداشت آمد داخل اتاق خورد روی لیوانش زمین لبه واژنش قرمز کرد میترسم برای پرده بکارتش مشکلی پیش آمد امکان داره خانم دکتر
- ارضاشدن
سلام خانم دکتر ۲۱ساله ومجرد هستم بعضی وقتها یعنی تقریبا هرماه تودوره پریودم یا بعدازاون تو خواب ارضامیشم و از خواب بیدارمیشم این اتفاق تقریباماهی یه بار برام میفته ممنون میشم راهنمایی کنین
- سوال در مورد عفونت واژینال
سلام من دختری ۱۸ ساله هستم و مجرد چند وقتی هست بعد از تموم شدن پریودم در قسمت داخلی واژن احساس درد میکنم مثل دردی که زمان پریودی پیش میومد و اینکه همیشه از بعد بلوغ ترشح بالایی دارم آیا میتونه مربوط به عفونت باشه؟ اگر نه دلیل این درد چیه
- جراحی زنان
باسلام به خانم دکتر من سه بار سزارین شدم هر سه سال یه بار العان از آخرین بارم هفت سال میگذره جای عملم درد میکنه علت چیست
- هموراژی ساب کوریونیک
سلام من هفت هفته امروز رفتم سونوگرافی ساک حاملگی نرمال بود وصربان قلب جنین منظم ولی گفتن هموراژی ساب کوریونیک حدود ۱۰ درصد کنار ساک دیده شده اگه میشه راهنماییم کنید نگران شدم


