Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص
سلام دکتربجای ایزوپرین نفیدیپین برام نوشته اندروی بروشورش نوشته منع دربارداری براجنین ضرردار یکم دردتیرکشیدن واژن داششتم ایزوپرین میخوردم دکترعوض کرد داروی قلبم هست ترسیدم جیکارکنم قوی ترایزوپزین
- طول سرویکس
سلام بارداری دوقلو ام هفته۲۶ دو روز طول سرویکسم ۲۵ شده قراره پساری بذارم سرکلاژ نشدم شیاف هرشب پرولوتون هر هفته خانم دکتر خطری بچه هام تهدید میکنه؟ممکن زود به دنیا بیان؟ چه اتفاقی می افته؟ من دو روز استراحت مطلقم حتی نمیشینم
- خونریزی ناحیه کلیتوریس
سلام دکتر وقتتون بخیر دکتر من زمان رابطه اورال وقتی که کلیتوریسم تحریک میشه گاهی اوقات خونریزی داره علت این خونریزی چیه؟ و اینکه مطمئنم از واژن نیست
- پزشکی
سلام من دارم قرص استرادیول مصرف میکنم خیلی حالم بده حالت تهوع و بی حالی دارم شدید چیزی هست عوارضشو رو کمتر کنه
- پریود و بارداری .
سلام اگر چند روز بعد رابطه پریود شویم ، بازم احتمال بارداری هست یا نه؟؟؟ پریودمون باید چطوری باشه؟؟
- سوال مهم
سلام، آیا ممکنه تومور تخمدان، در ۶ یا ۷ ماه تشکیل بشه و علائم نشون یده؟؟
- اسمان
سلام خانم دکتر آیا امکان داره که باردار باشیم جواب آزمایش خون وتست بی بی چک منفی باشه اگه امکان داره میشه بگید چرا منفی هست
- سل فری
آزمایش سل فری رو تا چند هفته میشه انجام داد؟
- مصرف قرص پردنیزول ۵
- خانم دکتر علت خوردن قرص پردنیزول در دوران بارداری چیست
- امپول لوپرومر
سلام خسته نباشیدمن قبل انتقال ازروزسوم پریودقرص دزولست خوردم تا۱۶روز بعداونم امپول رو تزریق کردم گفتن یائسگی موقت داره ولی من ۸روز بعدتزریق پریود شدم این مشکلی داره یا نه ؟؟
- عقب انداختن پریود
سلام خانم دکتر خیلی استرس دارم تورو خدا جواب بدین من 19 سالمه 31 مرداد انشاءالله کنکور دارم حساب کردم 1 ام شهریور پریود میشم میترسم یکم جلو عقب بیوفته روز کنکور یا یه روز قبلش بشم تو رو خدا بگین چه قرصی و چه مدت بخورم پریودم سه چهار روز دیر تر بشه و بیوفته بعد کنکورم ؟ و آیا قرص خیلی عوارض بدی میزاره و ممکنه حالم بد شه خواهش میکنم جواب بدید
- سلام من پریود نشدم به پزشک مراجعه کردم دهروز روزی دوتا قرص پرژسترون به مت دادولی پریود نشدم نمیخوام باردارشم چون قرص لیتیوم مصرف میکنم چیکار کنم بنظرتون
- سلام در سونوگرافی نوشته تصویر یک ناحیه هایپواکو oveal shape واجد
سلام در سونو نوشته تصویر یک ناحیه هایپو اکو oveal shape واجد هلیوم اکوژن ب ابعاد ۱۱ و ۴ و نیم ب صورت زیر جلدی در ناحیه اوکسی پیتال ک میتواند مطرح کننده لنف نود باشد چیه این منظورش
- ازمایش بیماری مقابرتی
سلام خسته نباشید من دختر هستم و حدود 2سال پیش با سه نفر رابطه واژنی و مقعدی پرخطر داشتم.در این مدت به فاصله 6ماه و 1سال ونیم بعد 2 بار ازمایش hivو هپاتیتbوcدادم که منفی بود.اما سوالی ذهنم را مشغول کرده برای سایر بیماری های مقاربتی مثل سوزاک،سفلیس،کلامیدنا،زگیل تناسلی،هرپس تناسلی و..... نیز باید ازمایش بدم؟(در این صورت که تعداد زیادی ازمایش باید بدهم) توضیحات:من هیچ گونه علائمی برای این بیماری های مقابرتی نداشتم.فقط شریک جنسی سوم یک ماه قبل از رابطه با من سوزاک گرفته بود و درمان شده بود.من نیز 6ماه بعد از اخرین رابطه ام دچار قارچ در ناحیه خارج واژن شدم که طبق تشخیص پزشک متخصص زنان درمان شدم .البته نمیدانم این قارچ برای رابطه ی جنسی ام بود یا رفتن مکرر به استخر شنا. از طرفی در سایت ها خواندم که بیماری های مثل سوزاک و زگیل و...ممکن است در زنان علائمی نداشته باشد و داخل رحمی باشد.با توجه به اینکه حدود 1سال ونیم تا دو سال گذشته و من هیچ گونه علائمی ندارم لازم است من سایر ازمایشات ذکر شده را انجام بدهم؟ لطف می کنید جواب بدید .اگر نیازی هست به مطب بیام لطفا بگید چون شهرستان هستم اول پیام دادم که اگه نیاز هستش بیام واگه بیام همون روز میتونم ازمایشی ک نیازه رو انجام بدم و به شرایط خاصی مثل ناشتایی و...نیاز داره یا ن
- بارداری
سلام خانم دکتر،ببخشید برام سونو ۲۳ هفتگی نوشتید،میخواستم بدونم اگه واقعا واجب نیست انجام ندم،تا الآن همه سونوهام خوب بوده و مشکلی نداشتم،سونو غربالگری دوم هم بهتون نشون دادم،شرمنده به خاطر شرایط مالیم میپرسم..
- مشکلات زنانه
رحم به ابعادتقریبی63.38 میلیمتر رویت شدضخامت دولایه اندومتر4میلیمتر میباشد ناحیهذهتروژن به ابعاد 32.11 میلیمتر بین دولایه ی اندمتردر سگملن فوقانی رویت شد ک سبب اتساع کاویته رحم شده است و ب نفع کلات خون میباشد منظورش رو بهم میگید خطرناکه ؟؟
- لکه بینی بعدازنزدیکی
سلام خانم دکترمن نزدیک یک سال هست که بعدنزدیکی وهرمعاینه ای خونریزی دارم میشه جواب پاپ اسمیرم رانگاه کنین وبگین مشکلی هست یانه
- سلام قرص Duphgstonباید چطوری مصرف کنم از چه روز قاعدگی شروع کنم
- تغذیه در بارداری
سلام آیا مصرف بادمجان سرخ شده دراوایل بارداری برای جنین ضرر دارد؟
- بارداری
سلام،مایع آمنیوتیک حاوی دبری است ،مشکل داره


