Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سوال عمومی
جواب سونو نوشته یک ضایعه اکوژن oval shapeبه دیامتر۲*۶م م بدون واسکولاریته و یک حفره ب اندازه ۶*۷م م در محل اسکارسزارین هست میخواستم بپرسم دقیقا مشکلم چیه
- بکارت
سلام خانم دکترمن تلاش کردم که پرده بکارتمومشاهده کنم
اما اصلاسوراخ واژن دیده نشدویکسری زائده های گوشتی دندانه ای شکل روی سوراخ واژن مشاهده کردم
واقعانگران هستم که این زوائدچی هستن
ایابکارت من سالم هست یاخیر؟ قبلاازروی کنجکاوی یکبار۲تا۳سانت انگشتموواردواژن کردم - بارداری
سلام خانوم دکتر ببخشید من دکترم به دلیل تنبلی تخمدانم قرص مدروکسی پروژسترون تجویز کرده به مدت ۱۰ روز روزی دو عدد ...خواستم بپرسم هنگام مصرف قرص میتونیم نزدیکی داشته باشیم؟ و امکان بارداری هست؟
- نازایی
سلام خانم دکتر، خودم سالم هستم،ولی تحرک اسپرم شوهرم ۱۷ درصد است،آیا با این وضعیت میتونیم بدون مراجعه به دکتر و درمان شدن باردار شویم.؟؟؟
- کاپ قاعدگی
با سلام استفاده از کاپ قاعدگی از لحاظ پزشکی منعی دارد؟ و استفاده از آن را در مقابیسه با پدهای بهداشتی توصیه میکنید.
- اکوژن تخمدان چیست چه خطری دارد؟
- قرص استرادیول
سلام ببخشید من روز 5 انتقال چند ساعت قرص استرادیولم رو با تاخیر خوردم،مثلا بجای ساعت6 عصر 10 شب خوردم.آیا باعث عدم لانه گزینی میشه ؟
- باردار نمیشم
سلام خانم دکتر من سه سال هست اقدام به بارداری نمودم ولی با این همه دکتر رفتن سونوگرافی آزمایش نمونه برداری انجام دادم هیچ مشکلی ندارم حتی آمپول ناف هم زدن هنوز هم موفق نشدم باردار شم اگه میشه راهنمایی یا کمکم کنید ممنون میشم
- لکه بینی
سلام چندین سال ۴روز قبل پریودلک بینی داشتم بعد مشخص شد ک پولیپه مهرجراحی شدم جواب خوب بود الان بازقبل پریود لک میبینم سونوسالم بود آزمایش هورمونی دادم اونم اوکی بود بهم دوفاستون دادن از ۱۴قاعدگی ب مدت 10شب.سیکلم ۲۶,روزه هیچ تاثیری نداشته این ماه پنج تا دوفاستون خوردم لک شروع شده و ۱۹سیکلم دیگه نمیدونم چیکار کنم کمکم کنید؟
- پرمویی
با سلام دکتر من دختر 22 ساله هستم با سابقه کم کاری تیرویید از کودکی تیروییدم کنترل شده ست و دارومصرف میکنم. فقط مدتیه دارومو قطع کردم و پرمویی و جوش های شدید بازو و صورت پیدا کردم پریودم هم منظمه میخواستم بپرسم این علایم از تیروییدم میتونه باشه؟ به ویژه پرمویی زیر چانه... و اینکه لازم هست سونوگرافی انجام بدم چون تیرویید تنبلی تخمدان هم میاره متشکرم ازتون... و میخواستم بپرسم با اینکه پریودم منظمه ممکنه تنبلی داشته باشم؟
- پریود شدن
سلام وقتتون بخیر من بخاطر تنبلی تخمدان دکتر قرص سیپروترون تجویز کردن الان بعد از ۳ ماه که قرصا تموم شده ۳ بار پشت سر هم پریود شدم این طبیعیه؟
- Read More Here download jaxx wallet – jaxxwallet-web
view it now [url=https://jaxxwallet-web.org/]download jaxx wallet[/url]
- تمایل جنسی
سلام مجدد خانم دکتر.من 25ساله ازتون قبلن سوال پرسیدم شمافرمودیدکه دلایلی میتونه باعث کاهش میلم باشه.من بارداری ناخواسته داشتم واین موضوع خیلی اذیت کردم ودوران بچه داری همسرم کمک حالم نبودزیادومن خسته ترمیشدم والان ک دخترم4سالشم شده وفقط زیادی لجبازهست وبیشترالان ازلحاظ اعصابی خسته ام وترس ازبارداری دوم دارم چون اصلادیگه بچه دوست ندارم بااینکه توی این4سال بعددنیااومدن بچه ب شوهرم اجازه نزدیکی بدون کاندوم ندادم ولی نمیدونم چرامیلم هرروزکمترمیشه
- ناباروری
باسلام خانم دکترسیستم ایمنیم بالاست دکترواسه قبل ای وی اف قرص پردنیزلون داده به نظرتون مصرفش عوارض نداره
- پرده بکارت
سلام من ۱۲ سالمه وخب عاشق رابطه ام و با پسرای مختلف سکس کردم یه روز که هیچکی خونه نبود پسر هامسایه اومد خونمون و باهم رابطه برقرار کردیم و برای اولین بار از جلو رابطه داشتم خیلی درد داشتم وبعد از اون هیچ خونی ندیدم ولی پسره میگفت دو سه قطره اومد بنظرتون پردم سالمه یا نه جوابببببببب
- متخصص زنان
سلام من سونگرافی رفتم...نابوتین سیست ب دیامتر8 م م در سرویکس مشاهده شد میش درموردش توضیح بدید ممنون میشم
- کمردرد و لکه بینی وپریودی کم غیرعادی
سلام ببخشید من لکه بینی دارم ووقتی به شکم خوابیدم یه بار زیر دلم یه چیزی حس کردم پریودیم خیلی کم شده یه زره شده وکمردرد دارم میشه کمکم کنین بفهمم از چسه؟
- پریود بعد از قرص اورژانسی
سلام. من بعد از یک رابطه قرص اورژانسی خوردم ده روز بعد پریود شدم به مدت ۶روز ولی بعد از اون در سیکل دوم الان ۴۰روزه پریود نشدم بیبی چک زدم منفی بود. چکار کنم
- مشکل شیردهی
سلام خانوم دکتر . من چهل روزه زایمان کردم و در حال شیردهی هستم . نوک سینه هام از روز اول زخم شدن. تا امروز خوب نشدن . درد شدید دارم در حدی که در اثر تماس با لباس موقع راه رفتن نمیتونم راه برم اونقدر که میسوزه سر سینه هام.وقتی شیر میدم از شدت درد گریه میکنم. نزدیک چهار پنج تا پماد شقاق شینه هم امتحان کردم ولی فرقی نمیکنه و خوب نمیشه. این زخم طولانی مدت خطرناکه ؟ چیکار کنم تا خوب بشن؟
- غده سالید هیپواکو
سلام بنده سونگرافی انجام دادم میگن غده سالید هیپو اکو دارید ک 7عدد هستند ایا این غده ها سرطانی هستند خطرناک هستند


