Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- یخ کردن بدن
سلام خسته نباشید ببخشید من روز سوم انتقالمه و بدنم یهو یخ کرد و انگشتا پاهام هم خیلی یخ شدن ، نشانه چیه ؟
- سلام خانم دکتر ممنون که همیشه سوالم جواب میدین همسرم کم بود اسپرم داره اسپرمش دو میلیون هست ایا میشه IVFانجام بدم نتیجه میگیرم بنظرتو میشه راهنمایی کنید لطفا خیلی نگرانم هرچی دارو مصرف میکنه هیچ فایدی نداره براش و چی بخوره براش خوبه ممنون میشم جواب بدین
- تیرویید وای وی اف
سلام خدمت خانم دکتر من تیرویید دارم می تونم باای وی اف تعیین جنسیت داشته باشم
- مصرف قرص استرادیول بعداز بارداری با روش ivf
هفته 14 بارداری هستم روزی 2عدداسترادیول 2میلی میخورم تاکی بایدادامه داشته باشه.باای وی اف باردارشدم ودوقلو
- کوچیک شدن تخمدان
سلام من برای چکاب قبل باداری رفتم دکتر بعداز زایمان بهم گفت که تخمدان هاتون کوچیک شدن یعنی خیلی خطر داره؟
- سقط
سلام خانم دکتر آیا شیافی هست ک قبل از بارداری استفاده بکنم ک دهانه رحم سفت بشه از شلی دربیاد و دیگه نیاز به سرکلاژ نباشه.
- احساس ضعف
سلام خسته نباشید من ۲۶ سالمه امروز روز دوازده انتقالمه احساس ضعف دارم و گاهی کمرم و پاهام و زیر دلم درد میکنه علت چی میتونه باشه و فردا روز پریودیمه استرس دارم علتش چیه
- میکرو انجیکش
سلام امروز روز دوازدهم انتقال جنین هست ببخشدا امروز لک قهواه ایی خیلی کمرنگ دیدم فقط لک ها اصلا غلیظ اصلا نیست آبکی ، خیلی نگرانم
- سلام من ۱۶اسفندانتقال جنین ۵روزه دارم، بایداز۱۱اسفندآمپول وشیاف پروژسترو استفاده میکردم،فراموش کردم واز۱۲اسفندشروع کردم، نظرشماچیست
- عمل پانکچر
سلام.من 34 سال دارم وشوهرم 39و دوتا دختر دارم که دختر کوچکیم 9سال داره وسال قبل یک سقط جنین داشتم وبرای پسردارشدن رفتم ای وی اف که یک بارعمل پانکچر انجام دادم برای ای وی اف وگفتند که تعداد تخمکها 3تا هست وضعیف برای PGDجواب نمیده آیا دوباره میتوانم ای وی اف کنم ممنون میشوم راهنماییم کنین
- زنان زایمان
سلام من دیروز انتقال جنین گذشتم امروز صبح شیاف پروژستر گذستم بعد ازمن ترشحاته زرد رنگ آمد نگران کننده نیست
- آی وی اف
با سلام ، خانم دکتر آی وی اف با جنین فریز شده بهتر موفق است یا با جنین تازه برای استفاده از تخمک اهدایی من باید داروهایی استفاده کنم که تاریخ پریودم با دهنده تخمک برابر شود. تا برای انتقال جنین آماده شوم.آیا اگر جنین فریز شود باز همقبلش باید دارو استفاده کرد
- آی وی اف
با سلام . من و همسرم دو بار آی وی اف انجام دادیم و ناموفق بوده . بار آخر هم بعلت مصرف آمپول گونال اف (تقریبا به مدت 14 روز . هر روز 150 واحد) هایپر شدم و جنین ها فریز شدن. گفتند که روز اول از پریود دوم مراجعه کنم. که متاسفانه آنفولانزای شدید گرفتم . سه هفته ست که مریضم و هنوز هم بعضی از روزها تب میکنم . دکتر داخلی گفت که تا 5 روز آینده خوب میشوم. که احتمالا تا آن موقع هم پریود می شوم . در این مدت ایتدا سفیکسیم و سپس آستامینوفن آنتی هیستامین و تاوانکس (لووفلوکساسین) مصرف کردم . آیا با مصرف این داروها مشکلی برای انتقال جنین و لانه گزینی پیش نمی آید ؟ یا انتقال را به ماه بعد موکول کنم ؟
- نازایی
سلام خانم دکتر شوهرم اسپرمش صفره میشه کاری کرد ک بتونیم کاشت انجام بدیم
- لکه بینی بعد از انتقال جنین
سلام من روز 11 انتقال جنین هستم از دیروز لکه های قهوه ای دارم به نظر شما علامن پریود شدنم هست 4 روز دیگه ازمایش hcG دارم لطفا سریع جواب بدین خیلی نگرانم
- انتقال
سلام خانم دکتر.من امروزروزدهم انتقال هستم ویک جنین خوب انتقال دادم ازروزهفتم انتقال تهوع دارم وفشاروقندخونم پایین است بنظرشماعلائم لانه گزینی هست؟
- حاشیه کناره راست فوندوس نامنظم است ونیاز به مطابقت سونوگرافیک دارد
عکس رنگی گرفتم نگرانم کرده این چه مشکلی داره الان حاشیه کناره راست فوندوس نامنظم است و نیاز به مطابقت سونو گرافیک دارد؟؟؟؟
- Ivf
سلام من ۵ شنبه پانکچر شدم و دیروز انتقال جنین انجام دادم از بهمن ماه هم اینوفولیک و پرینامکس(new mum) و فولیک اسید میخوردم میخواستم بدونم الان هم باید در کنار پروژسترون و استرادیول و پردنیزولون اونها رو ادامه بدم؟
- بیهوشی
به علت استرس بیمار مراحل آی وی اف که شامل اندازه گیری عمق رحم،خراش آندومتر، عکس رنگی رحم و انتقال جنین میباشد درواقع همه ی این مراحل را میتوان با بیهوشی انجام داد؟به خواست خود بیمار این مراحل ای وی اف با بیهوشی انجام میشه؟
- انتقال
سلام وقت بخیر من ۴روزهست انتقال دادم باروش آی وی اف سه تاجنین ازروزدوم زیرشکمم وپایین کمرم دردمیکنه میخوام ببینم طبیعیه ودستشویی هم زیادمیرم بااینکه دستشویی ندارم امروزپاهامم دردمیکردران پام


