Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کپسول زردچوبه
سلام من آمپول زولادکس زدم برای کوچک شدن کیست آندومتریوز خواستم بپرسم همزمان میتونم از قرص کروکومین یا همون کپسول زردچوبه استفاده کنم برای کنترل آندومتریوز؟تداخل دارویی ندارند؟
- امپول دکاپتیل
با سلام و احترام سه ماه دكاپتيل3/75. استفاده كردم اخرين بار ١٣ دي ماه هنوز پريود نشدم ايا طبيعي هست ؟
- پودر اینوفولیک چندم پریودی روزی چندتا بخورم
سلام خسته نباشید پودر اینوفولیک از چندم پریودی باید خورد روزی چندتا
- سونوگرافی رحم
سلام خانم دکتر من یک بار سونوگرافی انجام دادم درسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند و یک بار هم ام آر آی انجام دادم که نوشته شده که رحم long.septate. راستش من گیج شده ام وماندم بالاخره الان رحم من دوشاخ هست یا رحم سپتوم دار وسوال من الان ازشما این هستش که رحم من دو شاخ هستش یا رحم سپتوم دار ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید در شهرستان زندگی میکنم به دکترم دسترسی ندارم. یک دنیا ممنون
- شش ماه اقدام به بارداری داشتیم نشده سونو رفتم از لحاظ تنبلی تخمدان واز مایش های قبل بارداری مشکلی ندارم ایا برای مراجعه به پزشک زود هست چون سن همسرم هم داره بالا میره میخوام زودتر باردارشم
سلام من۲۱سالمه وهمسرم۳۳شش ماه اقدام به بارداری کردیم امنشده سون از لحاظ تنبلی تخمدان مشکل نداشتم ازمایشات قبل بارداریمم خوب بود چپن سن همسرمم داره بالا میره میخوام زودتر باردارشم ایا برای مراجعه به پزشک نازایی زود است
- سقط مکرر
سلام خانم دکتر من28ذسال دارم و طب سال اقدام برای بارداری 4 بار سقط بدلیل بارداری پوچ داشتم یه سری آزمایشات مربوط به ایمنی و انعقادی و هورمونی و ژنتیک انجام دادم خداروشکر خوب بودن فقط تو یکی از سونو ها نشون داد که تنبلی تخمدان دارم ولی تو هر بار اقدام ماه اول نهایت دوم باردار میشم الان سوالم اینه که دلیل این بارداری های پوچ چیه چیکار کنم که این اتفاق نیافته؟ از بعضی ها شنیدم تخمک ضعیف دلیل بارداری پوچ؟ برای تقویت تخمک باید چیکار کرد؟
- جواب ازمایش
سلام خانم دکتر ببخشید تو ازمایش خونRubella IgM 2/917,, یعنی چی؟؟آیا نرمال یانه؟؟اگه نرمال نباشه قابل درمانه؟؟؟؟
- نازایی
سلام روز ١٣قاعدگی سونو دادم ۵فولیکول ٢٩میلیمتر بود امکان داره تبدیل به کیست شه ..راه حل برای کیست نشدن فولیکول
- عقب افتادن پریودی بعد مصرف کلومیفن
با سلام من این ماه کلومیفن مصرف کردم و پریودیم پانزده روز عقب افتاد سه بار تا حالا بی بی چک زدم منفی شد چکار باید بکنم؟ آیا طبیعیه؟
- پریدهای نامنظم
سلام وقت بخیر۲ سال پیش با علائم تمام نشدن پرید ب پزشک مراجعه کردم و قرص استرادیول والرت۲ ملی و دو ورق دوفاستون دستور دادن استفادت شد و عالی شد تا اینکه ماه پیش دوباره قطع نشد و مصرف کردم اما دوفاستون درست مصرف نشد و باعث شد این ماه یک هفته لکه بینی داشته باشم و روز هفتم به مدت شش روز پرید زیاد و شدید الان میتونم روش مصرف استرادیول با دوفاستون را ادامه دهم؟
- نازایی
سلام من ۳سال اقدام به بارداری کردم موفق نشدم ۷ماه پیش عکس رنگی رحم دادم گفتن لوله سمت چپ بسته انسداد لوله سمت چپ راههای گیاهی زیادی امتحان کردم نمیدونم باز شده یانه ولی هنوز باردارم نشدم لوله راستمم بااینکه سالمه واقعا خسته شدم
- کانال سرویکس
سلام ببخشید من چهار ساله ازدواج کردم و بچه دار نشدم دکتر گفت کانال سرویکس نداری میخوام بدونم باید چیکارـکنم ؟؟حتما باید عمل بشم و ایا من عمل کنم بچه دار میشم
- سلام برای اسپرم کم باید چی بخوره بقیر دارو چی بخوره خوبه میشه رونمایی کنید
- نازایی
سلام و عرض ادب بین اینوفولیک و اووبوست کدومش رو پیشنهاد میکنید. ممنون
- امکان فعال کردن تخندان
سلام خانم دکتر ، من ۵۰ ساله هستم باکره هستم و چند ماه دیگه قرار هست ازدواج کنم بیشتر از ۶ ماه هست پریود نشدم اول بچه نمیخواستیم اما بچه نامزدم فوت کرد فیزیک بدنی من خوب هست و خدا رو شکر سالم هستم توصیه کردند با تخمک اهدایی بچه دار میشم سوال من این هست هیچ راهی وجود نداره من تخمدان هام فعال بشه و با تخمک خودم بچه دار بشم لطفا راهنمایی بفرماین ممنونم
- تنبلی تخمدان
سلام من چندین سالهpcoشدیددارم هرماه ازروز۱۴ سیکل قرص پروژسترون میخورمالان چهارماهه که باقرصم پریودم خیلی کمه سه روزم روزاول چندلکه دوم روز دوم دوتا نوارمیزارم سومم خیلی کم سابقه هیپرپلازی هم داشتم چیکارکنم چرا پریودم اینهمه کم شده یعنی ممکنه باسن۳۲ سال یائسه بخوام بشم؟؟؟
- قرض نورم اسکین ۲۰
سلام آیا قرض نورم اسکین ۲۰ در زنان باعت نازای میشود و باعث میشه زن باردار نشود.
- مشکل کمبود تخمک
سلام وقتتون بخیر ببخشید یه سوال داشتم میشه جواب بدید؟ من خانم 39ساله هستم که یکسال ازدواج کردم الان که آزمایش دادم دکترا میگن 5درصد بیشتر تخمک ندارم الان هیچ امیدی نیست جزء تحویل تخمک از کس دیگه ؟
- نازایی
سلام خانم دکتر من دوبار میکرو ناموفق با دکتر ظهیری داشتم ،مشکلم آندومتروز در هر دو تخمدان ،همسرم تحرک کمه اسپرم ،ذخیرم ۷۶٪ سنم ۴۵،سوالم اینه با این ذخیره و شرح حال ایا با تخمک خودم برام میکرو انجام میدید
- فولیکول سایز ۱۱ در روز ۱۳ سیکل
سلام من این ماه ۴تاروزی اووابوست واینوفولیک مصرف کردم رفتم یونو گفت به تعداد زیاد فولیکول داری توهردو تخمدانت که بزرگترینش ۱۱میلی هست سوالم اینه سیکل های قاعدگی من ۳۰روزه هستن!می تونم روز ۲۰ سیکلم امپول ازادسازی بزنم؟تااونموقع بزرگ میشه؟


