Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عمومی
سلام خانم دکتر خسته نباشید من دختری ۲۳ ساله هستم و در نواحی کل شکم و باسن و شانه و سینه و کمر موهای کرکی فراوانی دارم و در ناحیه ی دور ناف و گردن و دور سینه موی سیاه زبر ولی پریودام کاملا منظمه می خواستم بدونم وجود این موها ی کرکی در نواحی مذکور در بدن دختر خانم ها طبیعیه ؟ سپاس از شما
- پولیپ
حداقل دو توده اکوژن به قطر ۵ میلیمتر بدون سایه ی صوتی با احتمال پولیپ می باشد یعنی چه من ۵۲ سالمه تو یک تکه از سونوگرافی اینو گفته ایا خطرناکه
- خودارضایی
باسلام وعرض ادب خدمت خانوم دكتر.من 17 سالمه و از 15 سالگي از روي ناداني و حس لذت خودارضايي ميكردم فقط درحد مالش و چيزي رو فرو نكردم و الان نگرانم كه به پردم آسيب زده باشم ممنون ميشم اگه وقت ارزشمندتون رو دراختيارم بگذاريد و بگيد كه آيا خودارضايي به اين روش آسيب ميزنه يا نه؟
- واژینال
باسلام خدمت خانم دکتر همان طور که شما گفتید من به دکترم مراجعه کردم وگفتم میخوام کیست واژن که گفته بودید بردارم دکترم معاینه کردن و گفتن اندازش کوچکه ورشدی نکرده نیازی نیست برداشته بشه فقط بهداشت را رعایت کن و دستکاری نکن مشکلی برایت ایجاد نمیکندوداروی عفونت وقرص ویتامین e دادن خانم دکتر به نظرتون چکار کنم به متخصص دیگر مراجعه کنم؟مشکلی ایجاد نمیکند بعضی روزها خارش دارد ودرد هم بیشتر وقتها من میخواهم برای آینده باردار بشوم مشکلی ایجاد نمیکند...ممنونم
- قبل از بارداری
سلام . من ۱ خرداد۹۸ سقط داشتم به دلیل عدم رشد جنین و ایست قلبی جنین در ۹ هفتگی کورتاژ شدم .این ماه میخوام واسه بارداری اقدام کنم میتونم از الان قرص اسید فولیک رو بخورم ؟ همسرمم نیازه بخوره؟
- با سلام من تازه باردار شدم میتونم از قرص گین آپ استفاده کنم لطفا کمکم کنید ممنون میشم
- آزبتا
سلام وخسته نباشید آز بتا من صفرشده خواستم بدونم چنین چیزی ممکنه یا باید دوباره آز بدم درضمن من ماه پیش گونال اف زدم نه تخمک بالغ داشتم. نه اینکه پریود شدم از بتاهم. که منفی شدازاونجایی که تخمدونام پلی کیستیکه چنین چیزی ممکنه
- قرص راکوتان وال دی
سلام وقت بخیر مصرف قرص ال دی با راکوتان مشکلی ایجاد میکند؟
- علت جلو افتادن دوران قاعدگی به مدت ده روز چیست
- .
با عرض سلام من قرص گیناپ خریدم ولی هنوز نخوردم میخوام از تون مشاوره بگیرم که برای قاعدگی مشگل نداره
- سزارین
سلام بعد چهارسال جای بخیه سزارینم درد گرفته سونورفتم گفت حستسیت نخ بخیه یه توده هم زیرجای سرنخ بخیه ام هست البته انتی بیوتیک خوردم کوچکتر شد دکتر سطحی از زیرپوستم خارجش کرد ولی هنوز احساس سفتی همونجا دارم لطفا راهنمایی کنید چکار کن
- تخمدان
تخمدان راست به ابعاد ۲۰*۳۶م م وتخمدان چب به ابعاد ۲۲*۳۹ م م وحاوی یک فولیکول غالب در دیامتر 20م م مباشد
- میزان اعتبار آزمایش cell freeدر صورت مرده بودن جنین
سلام خانم دکتر من بعد از سونو گرافی در هفته هفتم وتایید آن در هفته هشتم آزمایش تعیین جنسیت دادم که اعلام کزدند پسر ولی من اطمینان نکرده و در هفته دهم آزمایش cell freeانجام دادم اما در هفته یازده درد شدیدی بر من وارد شد ومن به سونوگرافی رفتم وسونو گرافی اعلام کرد که جنین در شکم مادر بعد از هفته هشتم مرده لذا سقط جنین انجام شد وبعدا بنده نتیجه آزمایش cell free را گرفتم که جنسیت جنین را دختر اعلام کرده بود .خواستم بپرسم آیا اعتبار این آزمایش با توجه به مرده بودن جنین معتبر یا خیر چون به نظرم دیگر ارتباط خونی جنین قطع شده نظر جناب عالی در این مورد چیه . سپاس گزارم
- نازایی
سلام خانم دکتر من ۲ ماهه اقدام به بارداری کردم رفتم دکتر بهم دو ورق قرص دوفامد۱۰ داد یک ورق رو ماه اول از روز ۱۵ تا۲۵ سیکلم خوردم و جلوگیری هم نداشتم اما باردار نشدم و ورق دوم رو هم ماه دوم از ۱۵ تا۲۵ سیکلم خوردم اما بازم باردار نشدم خواستم بدونم نیازه که دوباره برم قرص دوفامد رو بخرم واسه ماه سوم یانه؟اگه نخورم باردازمیشم؟
- نامنظمی حاشیه کاویته رحم جلب توجه می کند ،درتفسیر عکس رنگی به چه معناست؟
معنای عبارت بالا درتفسیر عکس رنگی آمده به چه معناست وآیاتاثیری درناباروری دارد؟
- سونوی بارداریانامولی
- رحم دیدلفیس .ضروریه توروخدا جواب بدید
با سلام من دارای رحم دیدلفیس یا دوتایی هستم خواستم بپرسم حقیقت داره که میگن رحم دیدلفیس کوچکتر ازرحم نرمال وطبیعی هست ؟ علتش چیه و مشکلاتی ایجاد نمیکنه این کوچک بودن ؟،
- زیبایی
سلام برای جراحی لابیا پلاستی باید در بیمارستان بستری بشیم یا عملش سرپایی هست؟ واگه امکان داره هزینه ش رو میشه بگید
- در مقعد لگن هنگام پریو
سلام وقت شما بخیر من چند وقتیه موقع پریود شدنم درد زیادیرو احساس میکنم مخصوصا از مقعد لگنم به طوری که وقتی میگیره نمیتونم حتی راه برم علتش چیه راه درمانشم بگین ممنون از شما
- توده ی اکوژن
سلام توده ی اکوژن در سرویکس دهانه رحم به قطر ۱۰ در ۴ میلیونر بدون عروس خونی به نفع clot یعنی چی ؟ خطرناکه ؟ باید جراحی بشه ؟ یا دارویی در مان میشه ؟ خیلی نگرانم ؟


