Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست رحم
مایع لوکوله درکولدوساک چیست میشه کمکم کنید
- بی نظمی پریود
سلام خانم وقتتون بخیر ممنون که وقت میزارین و سوال من رو میخونین 🌸🌸 یک سوال داشتم درباره اینکه من تقریبا ۱ سال و نیم از اولین باری که پریود شدم میگذره و هنوز پریود هام خیلی نامرتبه میخواستم بدونم عادیه یا جای نگرانی داره؟
- کوچک شدن سینه
سلام من یک زن 40 ساله با دو فرزند هستم 50 کیلو وزن دارم و نزدیک سه ماه است که دیگه پریود نمیشم و سینه هام خیلی کوچک شدن میتونم از قرص هورمونی استروژن استفاده کنم
- عفونت در بارداری
سلام.من باردارم و۲۹هفته ام.وقتی ادرارمیکنم بعدش تو واژنم احساس سوزش وخارش میکنم....توآزمایش عفونت ادراری هم نوشته بود که باکتری کمی دارم...سفکسیم خوردم ولی خوب نشدم شما چه دارویی پیشنهادمیدین؟؟لطفا کمکم کنید به خاطردوربودن محل زندگیم از دکتر نمیتونم مراجعه کنم لطفاکمکم کنید
- سوزش زیر دل
سوال ببخشید من بعد از پریودیم بشدت زیر دلم میسوزه عفونت زرد رنگ هم دارم حتی بعضی وقتا سوزش تا ناف همم میکشه
- جنین
سلام خانم دکترعزیز وقتتون بخیر من امروزیازدهمین روزازانتقال جنین سه روزه فریزخوب متوسط هستم امروزدردپریدی دارم وگاهی حالت تهوع وخستگی وکاهش قندوفشاردارد بنظرشما احتمال بارداری هست؟
- تکون خوردن جنین
سلام خانوم هفته۲۳بارداری هستم امروز ضربه های جنینو زیرشکمم حس کردم نگرانم مشکلی هست؟ اخرین بار که سونو دادم طول سرویکس۳۸بود
- توده زیر بخیه سزارین
باسلام دوماهه که سزارین شدم زیر بخیه هام یه توده اندازه گردو در اومده که خیلی درد و سوزش داره علتش چیه؟
- سلام من در دوره پریودی چند ضربه به شکمم خورد و الان شکمم خیلی درد میکنه باید چی کار کنم
سلام من در دوره پریودی چند ضربه به شکمم خورد و الان شکمم خیلی درد میکنه باید چی کار کنم
- تعیین جنسیت باتخمدان ضعیف
باسلام خدمت خانم دکتر من34سال سن دارم و2تادختر یکی 15سال ودیگری9سال وسال قبل هم بچه سقط کردم ودرمهرماه رفتم عمل تخمک کشی انجام دادم اماچون ذخیره تخمدانم بسیار پایین یعنی زیر یک هست دوتاجنین ضعیف داشتم نشدکه ای وی اف وتعیین جنسیت کنم آیا میتوانم دوباره برای ای وی اف وتعیین جنسیت اقدام کنم اقدام کنم
- لکه بینی حین مصرف قرص ضد بارداری
سلام من بخاطر عدم پریود سونو شدم و متوجه شدم کیست ساده ۳۱*۲۰ دارم و دکترم قرص ضد بارداری کنتراسمین برای دوماه نوشت. من با شروع پریودی قرص رو مصرف کردم و الان چند روزه لکه بینی دارم. میتونم الان که لکه بینی دارم نزدیکی هم داشته باشم؟
- مادرانه
🌹🌹🌹🌹🌹🌹
- اقدام به بارداری
با سلام و عرض ادب خدمت خانم دکتر، در زمان اقدام به بارداری میتوان از پماد موضعی کلوبتازول استفاده کرد
- زیبایی
لیزر رفع تیرگی کشاله ران هزینش جلسه ای حدودا چقدر میشه؟
- بارداری تشخیص جنسیت جنین
سلام ضمن خسته نباشید. من سونوی nt هفته 11رو انجام دادم میخواستم بدونم جنسیت جنین چیه میتونم بفرستم براتون تا برام بگید حتی اگه احتمال هم بدین خوبه؟
- نامنظم بودن
من مدتی پریودی نامنظم دارم سونو هم انجام دادم موردی ندارم دارو برای هورمون هم خوردم
- درمان فوکوس کلسیفیه
با سلام و احترام بنده سونوگرافی انجام دادم در سونوگرافی یک فوکوس کلسیفیه در دیواره خلفی فوندوس مشهود است ، مایه به دیامتر 5 میلی در کانال سرویکس مشهود است. میشه راهنمایی بفرمایید
- سرکلاژ
سلام خانوم دکتر من سقط ١٩و٢٣هفته داشتم سرکلاژ ساده برام انجام داده بودن الان تازه باردارم خواستم بپرسم واسه من سرکلاژ دوبل انجام میدین
- عقب افتادن پریود رابطه
سلام خسته نباشید ببخشید من کلا پریود های نامنظم دارم یکم دی ماه پریود شدم اولش لکه لکه بود این ماه یکم بهمن پریود نشدم تا امروز دیشب رابطه داشتم یه مقدار آب منی ریخته شد داخلم هنوزم پریود نشدم نمیدونم قرص بخورم یا نه ؟😭
- هیستروسکوپی
سلام . من ماه پیش هیستروسکوپی انجام دادم و پولیپم رو برداشتم . حدود چهار روز دیگه پریودم شروع میشه ولی لکه بینی دارم . این بخاطره عملمه ؟ یا اینکه مشکلی وجود داره ؟ممنونم


