Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سینه
سلام من سینه هام کوچیکه و ۱۶ سالمه باید چیکار کنم رشد نداره
- اندومتریوز
سلام وقت بخیر، ببخشید من اندومتریوز و کیست اندومتریوما دارم، دکتر امپول واریوپپتیل دادن سه ماه متوالی، الان میخوان دو نوبت دیگه تمدید کنن، من میخوام یائسه دایم بشم، ایا با تزریق متوالی این امپول واریوپپتیل یائسه دایم میشم؟ چند نوبت باید بزنم که یایسه دایم بشم. ممنون
- دفع بقایا
سلام هفه گذشته سقط هفت هفته ای داشتم روز اول خون ریزی شدید دوروز بعد سونو دادم گفت بقایا دارم ۳۱،۱۷ و۲۱معادل ۷سیسی دکتر زنان گفت باید کورتاژبشم رفتم بیمارستان بلوک زایمان گفتند احتیاج نیست خودش دفع میشه هیچ دارویی بهم ندادن الان ۵ روز خودم دم نوش با قرص متیل ارگونوین میخورم همچنان خون ریزی دارم لخته های ظریف وچسبناک ،به نظر شما چیکار کنم ؟ آیا دفع نشده هنوز
- پریود بعدزایمان
سلام دکترمن بعد۱۰ماه اززایمانم تازه دوسه لکه زدم یعنی پریودشدم ؟اگه پریودشدم چراانقدکمه چیبخورم زیادشه مطمئنم که حامله نیستم چون شوهرم فوت شده
- سلام خانوم دکترخداقوت ببخشین 36سالمه واولین باره که بعد پریودی پاهام کمی درد ومومور دارن علتش چیه
- بقایا
سلام وقت بخیر خسته نباشید. ممکنه یعد از هیستروسکوپی بقایا ،بازهم بقایا بمونه داخل رحم؟
- سونوگرافی
سلام لطف کنید این سونر تفسیر کنید ممنون میشم. مجردم 38 ساله پریودی منظم خونریزی معمولی پر موئی ندارم uterus has smooth outlines with enlarged diameters , measuring 95*48 .myometrial echo pattern is mild heterogeneous and contain some intramural and subserosal myoma 20*12mm.submucosal maoma 12*10 mm in posterior wall of uterus is noted. Endometrial line thickness is 7mm both ovaries have enlarged size and uncreased stromal echogenicity contains multiple small 2-9 mm peripherals follicles suggesting poly cystic avary morpgology .correlation with clincal finding and lab data is recommended for rule out of pcod. there is simple cyst without septation and internal echo measuring 54*39 mm in left ovary. Adnexal regions are unremarkable in right side.
- عمومی
سلام خانم دکتر همیشه یبوست دارم چکار کنم؟؟؟
- راجبه پرید
من چند روزه پیش پریود شودم دو روزه مقدم خیلی درد داره داخله مدفوم التهاب میبینم خیلی درد دارم و درد بالاتر میاد باید چکار بکنم تشکر اگر جواب بدید
- قائدگی
سلام خانم دکتر خسته نباشید من pco دارم بعد قرص سیپروترون دکتر بهم دادن واسه منظم شدن پریودام بعد قرص چند ماهه مصرف میکنم جمعه دوهفته پیش پریود شدم و یک هفته پریود بودم و جمعه هفته بعدش تموم شد پریودیم .حالا دوباره از دیروز ک یک هفته از تموم شدن پریودیم میگذره باز پریود شدم و خونریزیمم نسبت ب وقتیکه با قرص پریود میشدم بیشتره.ب نظرتون چیکار باید بکنم؟
- پرده بکارت
سلام من با یه پسر رابطه مقعدی داشتم بعد این اآلتش بیرون اومد و یکم سرش به داخل رفت و دو سه قطره کوچیک خون اومد دیگه نیومد پردم رو از دست دادم؟؟
- منظور از اکوژن درموید احتمال حاملگی یا نطفه هست؟
سلام وقت بخی حدود یک مته پیشر من در حاملگی سوم در 5 هفته مورد عمل اسکار سزارین و ترمیم چسبنگی و رحم و مثانه شدم آلت دو روز هستش از ناحیه راست شکم انتهایی بخیه و بالای شرمگاه احساس درد میکنم به طوری که فکر میکنم عضله ام تیر میکشه
- درد شکم
در سونوگرافی مایع آزاد خفیف لگنی مشاهده شد چیست؟؟
- سلام وقت بخیر روز هشتم انتقال جنین هستم از سه روز پیش راه که میرم زیر دلم از داخل یخ میشه که همش فکر میکنم لباس هام خیسه. و اینکه از امروز دل درد و کمر درد حالت پریود دارم توش ضعف هم نیزه
- مصرف قرص ال دی بعد از تزریق دیفرلین
سلام ایا میشه بعد از طزریق دیفرلین از قرص جلوکیری (ال دی ) استفاده کرد
- سلام وقت بخیر واژن خیس بشه شامل عفونت میشه
- عفونت
سلام من به دکتر مراجعه کردم موقع انجام پاپ اسمیر گفتن عفونت قارچی شدید داری و فلوکونازول ۱۵۰ سه عدد تجویز کردن و گفتن خوب میشه ایا با همون سه عدد فلوکونازول که دادن بهم خوب میشم بعد از اینکه قرص تموم شد باز هم برای عفونتم باید برم دکتر؟
- ریزش مو
سلام خانم دکتر ۳۴سالمه و شش ماهه که زایمان کردم از اونموقع ریزش موی شدید گرفتم ممنون میشم راهنمایی کنین و شامپو یا داروی مناسب معرفی کنین
- یائسگی ناخواسته
سلام واحترام دکترم که 3تا سزارین کرده بود بعدش همIUDبرایم گذاشت بعد10سال برداشت حدودا 20سال بعد که مرتب پریود ميشدم گفت:الان50سالت است قطعی زود پریود باعث مبتلا نشدن رحم به سرطان میشود بچه هم نمیخواهی آمپول های هندی قوطی سفیدرنگ داد عضلانی تزریق کردم الان 10ساله یائسه هستم ولی وقت تخم گذاری ترشح دارم اسم آمپول هم یادم نیست ودکترهم فوت کرده لطفا در صورت امکان راهنمایی و اسم آمپول رابفرمائید. سپاس ازشما بزرگوار
- ضربه خوردن زیر شکم
سلام وقت تون بخیر خانم دکتر ، من یه دختر ۲۵ سال تو کارگاه کار میکنم اشتباهی به میز خوردم و ریز شکمم صدمه دید ، همون یه روز تمام کلی درد داشت درد که میتونستم تحملش کنم ، میترسم برام مشکل جدی یی پیش بیاد خیلی ممنون


