Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سونوگرافی
کانون کیستیک حجیم به ابعاد۷۵ /۱۴۰حاوی اکوهای شناور داخلی وحاوی سپتا به ضخامت ۳.۵ میلی باگسترش از قدام رحم به داخل شکم تا حد ۲ سانتی زیر ناف این کیست چه کیستی است وچه اقدامی کرد
- سقط بقایا
۴ ماه پیش سقط داشتم بعد از چندین بار سونوگرافی در کاویته اندرومتر سگمان فوقانی رحم به اندازه دوسانت هنوز باقی مونده دکتر ۲ قرص میزو تجویز کرده به نظرتون دفع میشه
- من خانم 34 ساله هستم توضیح دادم در اشاره ازمایش و سنو دادم داخل جواب ازمایشم نوشته ک
تیرویید از کار افتاده و کم خونی شدید و فشار خون دکتر گفت ولی هنوز همون جوری هستم ورم کردم و ازناحیه پا داغون شدم باید چکار کنم
- پرده بکارت
سلام خانم دکترخسته نباشید⚘ آیادفع لخته های بزرگ درپریود باعث آسیب به پرده بکارت میشه؟
- پریودی نامنظم
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر باشه یه سوال دارم من 7مرداد تا 13 مرداد پریود بودم این ماه و قرص مدروکسی مصرف میکنم الان من باید 22 شروع قرص کنم تا 31 ولی من هنوز قرصمو شروع نکردم از 20 خون قهوه ای میاد ازم الان موندم قرص مدروکسی رو مصرف کنم 22یا نه بعد یه سوال من ماه پیش اینجوری نشدم ولی ماه های قبلش اینجوری میشدم یعنی یا لکه بینی بود یا چند روز خون میومد باز بعد چند هفته دوباره پریود میشدم یعنی در ماه دو بار میشه ی توضیحی بدین ممنون میشم
- قطع نشدن پریودیم بعدازمصرف قرص سیبل
سلام بخاطر جوش صورتم وانیلی تخمدان دکتر 4بسته قرص سیبل تجویز کرد خوردم بعدازاتمام آخرین بسته 12روز پریود شدم پاک شدم 7روزازپاک شدنم رد شد دوباره پریودشدم الان هفت روز خونریزیم قطع نشده چکارکنم
- حاملگی
سلام من 18سالمه 3ساله ازدواج کردم و یه بچه هم دارم الان 5روز از پریودیم میگزره ولی نشدم درد هم دارم تست هم منفی بود چیکار کنم پریود بشم
- غربالگری
سلام خانم دکتر، می خواستم بدونم برای انجام سونوگرافی ناهنجاری مرحله دوم ۲۳ هفته و ۳ روز دیره ؟
- بارداری
سلام من متاهلم و حدود ۱ ساله از قرص ایزوترتینویین استفاده میکنم ولی قبل اینکه دو هفته استفاده کنم فهمیدم باردارم حدود یک و نیم ماه و بارداری اولم هست دکترم گفته باید سقطش کنم آیا چاره ای جز سقط نداره و باید سقط کنم؟ممنون میشم پاسخ بدین
- سلام علت درد مقعد در زمان قاعدگی
- مهم لارداری
سلام خسته نباشید در بارداری خابیدن بر پهلوی چپ در چند هفتگی شروع میشه؟
- پرسش دارویی
سلام خانم دکتر عزیز و بزرگوار وقتتون بخیر ،عذر میخوام شما برای من قرص سیپروترون کامپاند تجویز کردین یه سوال پرسیده شد در مورد بین فامیل سرطان پستان وجود داره گفتم نه بعد یادم افتاد یکی از عمه هام از نوع خوش خیمش رو داره به نظرتون من این قرص رو مصرف کنم یا بخاطر مشکلات سینه که ممکنه در آینده اتفاق بیوفته خودداری کنم؟
- سونوگرافی
سلام وقت بخیر من خانومی ۳۱ ساله هستم.منظور از فوکوس کلسیفیه ساب اندومتریال به دیامتر تقریبی ۳میل در پروگزیمال کاویته رحمی در زمینه پروسه های التهابی عفونی مزمن مشاهده شد ،در سونوگرافی واژینالی چیست؟ممنونم
- زهرا
سلام خانم دکتر می خاستم ببینم من از چهار پنج ماه قرص فولیک اسید می خورم آیا مشکلی که نداره
- در مورد تصویر تجمع ظریف هتروژن به حجم حدود ۳/۵سی سی
- پرده بکارت
سلام خسته نباشین من 16 سالمه ترس پاره شدن پرده بکارتمو دارم یه سوال آیا تو سرویس بهداشتی به طور اتفاقی اب با شدت باز شود باعث بارگی بکارت میشود چون نه خون ریزی داشتم نه درد فقد اولش دوثانیه دلم درد گرفت بعد خوب شد
- نبض زیرشکم
سلام من ۲۱ سالمه و رابطه جنسی محافظت شده داشتم و الان چند روز هست که زیر شکمم قسمت سمت چپ نبض میزنه و اینکه من ورزش های سنگین هم انجام میدم ممنون میشم علت نبض را به من بگویید
- کیست با نمایground glass
سلام خدمت شما 36 سال دارم. امروز سونوگرافی داپلر واژینال انجام دادم که نوشته در تخمدان راست یک کیست Unilocular با نمایGround Glass حاوی اکوژن واضح دیده شد که فاقد واسکولاریته داخلی است اندازه کیست 24×27×29 است. ازمایش Ca125 هم عدد 38 میباشد. خیلی نگرانم میشه لطفا راهنمایی بفرمایید. آیا من سرطان دارم؟؟؟؟
- سلام من ۱۹سالم حامله نمیشم تنلی تخمدان دارم.
- یلدا
سلام دکترمیخواستم بدونم عمل ترمیم بکارت انجام میدین


