Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام من رابطه محافظت نشده داشتم، قرص اورژانسی مصرف کردم و پریود شدم و خیلی شدید تر و طولانی تر از زمان عادی بود، ولی الان ۵ روز هست که عقب افتاده، آیا احتمال حاملگی هست یا عوارض لونژین هست؟ چون دوتا مصرف کردم
- سلام . من قرص. کلومیفن 100 خوردم از وقت پریودم 38 روز گذشته و هیچ علامتی هم ندارم به جز خستگی من باردارم
- سلام من کیست تخمدان ریز دارم وزود به زود پریود میشم دکتر قرص استرومارین داده که از روز ۳قاعدگی شبی ۱عددبخورم ومدروکسی پروژسترون داده که از ۱۴قاعدگی شبی ۲تا بخورم اگه بعد قرص استرومارین ۱۰تا که خوردم پریود شدم باید چی کار کنم بعد قرص مدروکسی پروژسترون از کیه بخورم میشه راهنمایی کنید
سلام.چن ماهی بود پریودی نامنظمی داشتم ب پزشک مراجعه کردم گفتن تنبلی تخمدان داری و دارو برام تجویز کردن قرص سیبل خوردم دوره اول خوب بود الان قرص استرومارین مصرف میکنم ب قرص ۸ ک رسیدم خونریزی شرو شد در صورتی ک یک هفتع بود تازه پاک شدع بودم میشه راهنمایی کنین الان قرص استرومارین بزارم کنار یا ادامه بدم ؟؟؟
- کلومیفن ولتروزول باهم
سلام خانم دکتر من از 3وم پریود شبی دوتا قرص کلومیفن ودوتا لتروزول مصرف میکنم میخام تا 8م پریودم ادامه بدم ..میخاستم بدونم این تعداد قرص زیاد نیس ک باهم مصرف میکنم لطفا اگه امکانش هس سریعتر جواب بدین ک اگه خطرناکه مصرف نکنم
- سقط
سلام.همسر من دو سه ماه علائم بارداری داشت ولی از انجام تست اجتناب میکرد. دیشب به منزل نیومد تا صبح با دلدرد شدید اومدن منزل و گفتند بعد از ۳ ماه پریود شدند . سوالم اینه که راه تشخیص سفط احتمالی چیه؟
- تاخیر پریودی
سلام من به تازگی رابطه مقعدی داشتم و پرده هم دارم ولی اینبار بعد رابطه من به فاصله ۳ یا ۴ روز دیگه باید پریود میشدم و پریود نشدم اینم بگم که مایع منی اصلا نزدیکی مقعد یا واژن من نریخت مشکل من چیه میشه راهنمایی کنید ؟!تمامی راههای اینکه پریودیم هم باز بشه انجام دادم مثل خوردن زعفران و زیره و گرمیجات
- خارش واژن
سلام خدمت خانم دکترعزیز.ببخشید من دوسال پیش نزدیک لابیا مینوریه جوش دیدم بعد ترکوندم والان دوسالی میشه لبه های لابیامینوردنده های ریزی هستش واحساس خارش وسوزش هم دارم وهرچن وقت یکبار نزدیک لابیا جوش درمیاد وخودش ازبین میره ممنون میشم بهم جواب بدید
- اختلال در عادت ماهیانه
سلام من از اولین روزی که از تموم شدن پریودم میگذره تا ۸روز نزدیکی نکردیم بعداز ۸روز نزدیکی کردم جلوگیری طبیعی داشتیم من از همون شب به مدت ۴روز قرص ضد بارداری سیپروتون مصرف کردم الان ۱۰رو از قطع قرص میگذره وعادت نشدم امکان داره باردارباشم
- افزایش میل جنسی یا کاهش عوامل انچیست
- عمل فتق شکم
سلام خسته نباشید. عمل فتق شکم انجام دادم عملم باز بود تور برام گذاشتن. دکتر گفتن دیگه نباید بار دار بشی. علتش چیه دیگه نمی تونم باردار بشم؟نظر شما چیه؟ ممنونم از شما
- بارداری ناخواسته
سلام دو روز از پریودم گذشته میترسم حامله باشم آیا قرص خاصی هست که جلوگیری کنه از بارداری یا با قرص اورژانسی میتونم پریود بشم
- سرکلاژ شکمی
با سلام سرکلاژ شکمی دربارداری انجام میدهید من هفته نهم بارداریم وسابقه چهار زایمان زودرس دارم
- خارش واژن
سلام ...هفته ١٥بارداري هستم خارش قسمت بيروني واژن شديد دارم از چه پمادي استفاده كنم ...تريامسينولون ان ان ميتونم استفاده كنم به صورت موضعي؟؟؟؟
- عفونت واژن
سلام من عفونت واژن داشتم رفتم دکتر قرص سیپروترون کامپاند واسم با چند قرص دیگه تجویز کردن بعد این قرص رو اگه کسی از خانواده سرطان پستان داشته باشن باید با مشورت پزشک مصرف بشه من مادرم سرطان پستان داره میتونم قرص رو شروع کنم
- کیست سینه
سلام ببخشید من دختر 30 ساله هستم مجرد. در سینه سمت راستم ضایعه هیپواکو هیتروژن با قرار عرضی 4*7.5 میلی دارم. این یعنی سرطان؟ باید چکار کنم ک دردش کم شه و از بین بره خانم دکتر
- زایمان
سلام خانم دکتر خوب هستید؟ میخواستم بپرسم من که در رابطه نزدیکی یکم درد دارم یعنی به دلیل تنگی واژن حس میکنم البته بنظر شما میتونم زایمان طبیعی خوب داشته باشم البته بدون برش؟ شما زایمان طبیعی در پوزیشن نشسته هم انجام میدین؟
- قرصهورمونی
قرصدوفاستونبهمدتبرایدرمان اندومتریوپزشکم.تجویزکردندبامصرف 10تاقرصپریودشدمایابرایماهبعد میتونمازادامهورقهقرصاستفادهبکنم یابستهجدیداستفادهبکنم
- سزارین
باسلام وخسته نباشید،خانوم دکترمن دوسال قبل عمل جراحی تخمدان سمت چپ داشتم،میخوام بارداربشم وزایمانم بصورت سزارین باشه،آیاامکانش هست؟نمیخوام بخاطرجراحی که داشتم بهم فشاربیاد
- حاملگی
سلام خانم دکتر بنده در ماه های اول حاملگی دچار خونریزی شدم میخاستم بدونم علتش چیه باید چکار کنم.هفته پیش اومده بودم.فرمودین وضعیت حاملگیم خوبه.ولی زمان پریودیم یادم رفته بود.زمان دقیق حاملگیرو نمیدونم.
- تاثیر قرص گین اپ بر پریودی
سلام من از قرص گین اپ استفاده میکنم و الان ۱۵ روز یه بار پریود میشم ماه قبل تا وقت پریودم ۵ روز مونده بود و الان خیلی میترسم ک مشکلی داشته باشم اگ میشه راهنمایی کنید و قرصی یا چیزی رو بهم معرفی کنید ممنون میشم


