Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بی تحرکی جنین
سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم علت بی تحرکی جنین چیه؟ ایا اگر در ماههای اخر بارداری عفونت قارچی داشته باشی و علاوه برا انتی بیوتیک دکتر تجویز که از اب و جوش شیرین برای شستشو استفاده کنیم اینها برای سلامتی جنین مشکلی ایجاد نمیکنه؟
- سیگار
سلام آیا سیگار کشیدن مادر روی جنین چه تاثیری داره و اگر داره چه مدت باید از ترک بگذره تا بچه دار شد؟ ممنونم
- درد پریودی ۲ هفته بعد ار اتمام پریودی
سلام من از دیروز تا حالا درد پریودی دارم با اینکه ۲ هفته از تموم شدن پریودم گذشته و زمان پریودیم نیست میخواستم علت درد رو بپرسم
- خونریزی واژینال
خسته نباشید. حدود یک ماه هست که خونریزی واژینال دارم به خصوص در زمان تحریک جنسی. درد و سوزش ندارم خون در هنگام تحریک به صورت لخته هست ولی در زمان دخول خون روشن میاد
- پریودی
سلام خسته نباشید از چند نفر شنیدم که دوران پریودی خودمونو نشوریم بهتره آیا بشوریم یا نه ؟؟ فقط زمانی که مدفوع کردیم بشوریم موقع ادرار نشوریم با ادرار خودمونو بشوریم آیا مشکلی پیش میاد ؟؟ بهتره یا نه؟؟
- عمومی
سلام دکتر چند هفته بعد از سزارین میشه نزدیکی داشت؟
- لکه بینی
10روزازآخرین عادتم میگذردالان 4روزه لکه بینی ام قهوه ای بدبواست دارم چکارکنم سونوگرافی بایدبدهم
- مصرف انتی بیتویک قبل انتقال جنین
من دو روز پیش دندون کشیدم و دندونم آبسه کرده دکتر برام انتی بیوتیک نوشته ولی چون تو سیکل آی وی افم و چهار روز دیگه انتقال جنین دارم مصرف نکردم از طرفی درد دندون دارم چیکار کنم؟
- آیا قرص ال دی کیست سینه میاره؟اگه به مدت طولانی خورد
- زگیل تناسلی
سلام وقتتون بخیر زگیل روی ران پا جز زگیل تناسلی هستش؟
- پریود
سلام خانوم دکتر خسته نباشید ازتون سوال کردم چند روز قبل از پریود برای عقب انداختن پریود قرص بخورم گفتین از پریود قبل یعنی از اولین روز پریود قبل قرص ال دی را شروع کنم تا زمان پریود بعدی که میخام عقب بیفته ؟بعد هم قرص را قطع کنم بعد چند روز که قرص قطع میشه پریود میشم؟
- اقدام برای بارداری
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر دکتر زنان لتراکس لتروزول نوشته ازروز 3قاعدگی تا5روز روزی 2عدد بخورم حالا 13فروردین شبش پریدشدم از13فروردین باید حساب کنم برای قرص یا14ممنون که جواب میدین
- کیست تخمدان
کیست یونی کولار به دیامتر ۵۸ و ۴۹ mm در تخمدان چپ و دیامتر ۳۸ و ۱۳mm در راست دارم.جراحی باید بشم چون سه دوره قرص خوردم
- خارش در بارداری
سلام خانم دکتر. در هفته 23 بارداری هستم. چند روزه خیلی بدنم میخاره و خارش دارم . دلیلش چی میتونه باشه ؟ و ایا برای جنینم خطر داره ؟
- جین اهدایی
پانزده سال ازدواج کروم اسپرم شوهر ضعف هست هردو چهل وپنج داریم چندسال پیش ای وی اف کردمنفی بود میخواستم بدونم ازجنین اهدایی متونم استفاده کنم نتیجه میگیرم شرایطش چه جوری
- قرص پردنیزولون
سلام وقت بخير، من به دليل دردهاى زياد شكمم قبل از قاعدگى به تشخيص دكتر سه ماه پردنيزولون استفاده كردم ولى بعد از پابان دوره الان سه ماه هست كه قاعدگيم به شدت نامنظم شده و مدام لكه بينى و حتى دربار درماه پريود ميشم، اين اختلال در قاعدگيم ميتونه از مصرف اين قرص باشه؟ و اگر بله چه كارى بايد بكنم؟ممنون
- بارداری
سلام . وقتتون بخیر اگه قرص اورژانسی بخوریم حتما باید یه هفته بعدش پریود بشم حتی اگه باردار نباشم . واینکه پریودی حتما باید یه هفته بعدش باشه ؟
- بارداری
سلام من هشت هفته باردارم . و خیلی سردم میشه . علت این سردی من چیه .
- ضربه به رحم
من امروز لگد رحم خوردم باعث پارگى پرده ميشود
- جواب سونو گرافی


