Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سزارین
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر آیا براتون پیش اومده که یک یا چندتا از مراجعینتون بعداز سزارین اول در ماه چهارم بعداز زایمانشون برای باردوم باردارشدن و بارداری بخیروخوشی انجام شده خواهش میکنم جوابمو بدین ی دنیا سپاس
- پرولاکتین بالاو کیست در تخمدان چپ به اندازه ۳۳در۲۷
- بارداری
سلام من بایدiui انجام بدم همسرم نمونه ندارند ایا شیاف پروژسترون استفاده کنم یانه
- سزارین
نزدیک ۴۰روزه زایمان سزارین انجام دادم سه جای بخیه هام جوش نخورده وبازه ،مدام چرک وآب خون میده وبعضی وقتا باشست وشو نخ بیرون میاد خیلی اذیتم سفکسیم مصرف کردم مدام با آب سرم شست وشو میدم وبعد باسشوار خشک میکنم لطفا برای جوش خوردن بخیه هام راهنمایی کنید
- سقط
باسلام من ۳ هفته پیش در ۷ هفتگی سقط داشتم سونو شکمی انجام دادم گفتن رحم پاک و تمیز است ولی در طول روز تکانهایی در زیر شکم دارم علتش چیست؟
- بارداری
سلام خانوم دکتر خسته نباشید من ۳۰ سالمه و ۷ ماه قرص تیرویید و متفورمین استفاده میکنم پریودام نامنظم ببن ۳۳ تا ۴۰ روز دوره پریودمم ۵ روزه است۶ ماه دارم برای بارداری اقدام میکنم و دی ماه مثل ماهای قبل پریود شدم و پاک شدم اما بهمن ماه سر ۳۳ روز یه روز لکه بینی داشتم و دوروز خونریزی خفیف نسبت به ماهای قبل و بعد کلا قطع شد و ۱۳ اسفند بعد از ۲۰ روز مجدد لکه بینی داشتم که هی قطع میشد و مجدد شروع میشد و ۲ روز هم خونریزی خیلی خیلی خفیف داشتم کی باید از بیبی چک استفاده کنم الان استفاده کنم درسته یا باید صبر کنم موعد اصلی پریودم بگذره بعد
- بخیه
سلام من س ماهه سزارین شدم ولی هنوز داخل شکمم حالت سوزن سوزن میشه علتش چیه درد هم میگیره بعضی وقتا
- سلام قرص اورژانسی ودوره دوم پریودی۰
سلا م پارگی کاندوءدهم شهریورقرص دوتا خوردم نوزدهم پریود کم داشت تست وازمایش رو ۲۶ مهرازمایش خون دادم منفی بود چکار کنم پریود بشم ۴۷ سالمه؟؟
- 💜💜💜اقدام برای حاملگی
سلام دکترجان من یک دختر ۱۹ ساله مجرد هستم دکتر برای جوش های صورت و بدنم و موهای زائد زیاد ک داشتم قرص سیبل رو نوشتند به مدت سه ماه اما نگفتند که از چه زمانی مصرف کنم میشه لطفا شما راهنمایی کنید
- بررسی سونوی ترانس واژینال برای بقایای بارداری
سلام خسته نباشید. من ۱۸دروز پیش با قرص سایتوتک سقط کردم الان رفتم سونوگرافی گفتن بقایای بارداری دارم میخواستم بدونم امکانش هست کارم به کورتاژ نکشه و در منزل دفع کنم؟
- سیاهی نواحی خاص
سلام خانم دکتر میخواستم بدونم یه راه ارزان قیمت که سیاهی کشاله ران وبکینی و زانو و کنار مچ رو از بین ببره چیست پوست بدنم سیاه نیست برای این نواحی که که یکدست بشن جکار کنیم چه پیشنهادی میدید ممنون
- مصرف ویتامین
آیا خانم های که طفل شان به دنیا آمده یه چند ماهی میشه میتواند از ویتامین ب کمپلکس سنگیفت استفاده کند. کدام ضرر و زیان خو ندارد
- لکه بینی بین پریود
سلام.بنده۴۰ساله هستم.دوماهه فرزندم رو ازشیر گرفتم ازهمون زمان بعدازپریودی همش لکه بینی دارم گاهی خیلی کم وگاهی زیاد.البته گاهی ممکنه چند روز اصلا لک نبینم.سونوگرافی ازلگن وشکم ورحم وتخمدان انجام دادم سالم بوده.البته پریودی منظم دارم.سپاس منو راهنمایی کنید
- سلام من خونریزی شدید دارم چی مصرف کنم قطع بشه
- پزشکی
سلام . من 31 سالمه . رفتم سونوگرافی از واژینال گرفتم . همه چی ظاهرا خوب بود. اما دو موردش نوشته در ناحیه سرویکس دو کانال اندروسرویکال مجزا رویت میشوند که جهت بررسی انومالی های رحمی سونوگرافی سه بعدی یا ام آر آی از لگن توصیه میشود.... و نوشته بود مایع آزاد مختصر در حفره لگن مشاهده شد ... الان نمیدونم اینا چیه . توروخدا جواب بدید. من میخوام باردار بشم .. سه ماهه ازدواج کردم جلوگیری هم نکردم اما باردار نشدم
- سلام خسته نباشید من مشکل نازایی داشتم رفتم دکتر بهم قرص دوفاستون داده اما داروخانه طریقه استفاده را نوشته فقط نوشت میشه راهنمایی کنین
سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما. دختر ۱۷ ساله هستم پریود نمیشدم تو ازمایش سونوگرافی فقط pco بود و دکتر برای دوماه قرص دوفاستون تجویز کردن و گفتن ورزش کنم تا زمان مصرف قرص منظم پریود میشدم اما الان ۴ ماه نشدم ایا باید دوباره مصرف کنم تا چه زمانی؟ بادنیای از تشکر
- سلول پیش سرطانی
سلام.مامان من ۴۹ سالشه و حدود ۴ ماه دیگه وارد ۵۰ سال میشه.۳ ۴ سال پیش زانوش عفونت کرد و جراحی شد. الان رفته دکتر زنان بهش گفته باید بیاد نمونه برداری بشه چون یک نوع ویروس ناحیه تناسلی داره که ممکنه باعث تغییر شکل سلول ها شده باشند.یعنی همون سلول های پیش سرطانی. مامان من دیابت کنترل شده هم داره. من جهت نگرانی خودم میپرسم.چقدر احتمال اینکه این سلول های پیش سرطانی تبدیل به سلول های سرطانی بشن وجود داره؟
- بارداری
سلام خسته نباشید میخواستم ببینم چه دارویی رو واسه دوقلوزایی معرفی میکنین ؟
- سلام وقتتون بخیر من دو ماهی سفر به آمریکا اومدم ماه اول پریودم قطع نمید تا ۳ هفته دکتر به من قرص استرادیول ۵/. تجویز کردن برای ۱۵ شب من پریودهای منظم ۲۶ روز داشتم الان ۱۰ روز گذشته و پریود نشدم حامله هم نیستم باید چه کنم ؟ ممنون از راهنماییتون
- در مقعد لگن هنگام پریو
سلام وقت شما بخیر من چند وقتیه موقع پریود شدنم درد زیادیرو احساس میکنم مخصوصا از مقعد لگنم به طوری که وقتی میگیره نمیتونم حتی راه برم علتش چیه راه درمانشم بگین ممنون از شما


