Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آمپول واریو پپتیل
سلام ببخشید میخواست بپرسم آمپول واریو پپتیل 3.75 خیلی درد داره آخه خیلی منو ترسوندن بهم گفتن در حد خیلی شدید درد داره منم باید عضلانی تزریق کنم خواستم اگه میشه جواب بدین
- خونریزی در بارداری
سلام خانم دکتر عزیزم من تحت نظر شمام الان بارداربودم و خونریزی داشنم تو هفته هفت بمن قرص و شیاف دادید مصرف میکنم امروز درد شدید خیلی شدید در حد زایمان داشتم لخته های خونی بزرگ ازم خارج شد یعنی من سقط کردم انقدر از نظر روحی خرابم که الان نمیتونم مطب بیام با اونهمه درد و لخته بزرگ حاملگی احتمال ادامه را داره
- زخم رحم
ایا زخم جسم رحم خطرناک است؟ چگونه درمان میشود؟ چگونه میتوان تشخیص داد؟ ایا برای بارداری مشکل ساز است یا خیر؟
- خونریزی هنگام خوردن قرص پروژسترون
سلام من روز ۱۴ پریود که باید قرص مدروکسی پروژسترون رو میخوردم، پریود شدم الان قرصم رو بخورم یا بزارم خونریزی تموم شه؟
- دفع بقایای سقط
سلام من ۲۲روز پیش با ۶تا قرص سایتوتک قسط کردم،در مرحله اول ساک حاملگی دفع شد بعد از ۴روز مقدار۳۵سی سی از جفت دفع شد و حالا بعد از ۲۲روز طبق سونویی که دادم ۹سی سی از جفت با واسکولاریته شدید باقی مونده. در مراجعه به دکتر،۳قرص سایتوتک دیگه مصرف کردم ولی هنوز از اون خونریزی شدید خبری نیست. سوالم این هست که آیا با توجه به حجم زیاد راهی غیر از کورتاژ وجود داره یا نه؟
- سقط جنین
سلام خانم دکتر لطفا تفسیر این سونو رو بهم بگید آیا این بقایای سقط بارداری خودبخود دفع میشه یا نه خطرناکه تصویر ناحیه هایپرهترواکو به ابعاد تقریبیmm 15*15*16 و حجم تقریبی ۲ccدرون کاویته رویت شد که مطرح کننده بقایای بارداری / colt میباشد ، چکار باید بکنم من سه روز تو بیمارستان بستری بودم قرص میزوپزوستول در ۶ دوز دریافت کرده بودم تو بیمارستان دفع نشد چیزی ، ترخیص که شدم تو خونه یه چیزی شبیه بافت حالا یا شاید همون ساک بارداری دفع کردم لطفا بگید نیازی به جراحی دارم یا خودش دفع میشه
- پارگی رحم در زمان زایمان
سلام دو بار زایمان داشتم در زایمان دوم چون دیر رفتم رحم پاره شد و الان بعد ۶ سال دوباره حامله شدم .گفتن نباید تا ۸ سال حامله می شدم الان چی کار کنم و رحم دو شاخه است؟
- سقطط
سلام من احساس میکنم باردار هستم با اینکه دخول صورت نگرفته و شاید منی بوده باشه بیبی زدم منفی بود میخواستم ببینم اگه از قرص برای. سقط استفاده کنم و باردار نباشم اتفاقی میوفته؟
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز.خسته نباشید.من پریودای منظم دارم عکس رنگی رحمم خوب بود و در سونو در روز 10تخمک 18.5داشتم ازمایش شوهرم خوب فقط از خودم پرولاکتینم بالا بود که الان 4ماهه اصلاح شده با مصرف داستنیکس.همه چیز به ظاهر خوبه میخاستم بدونم پس چرا باردار نمیشم؟ممنون میشم جواب سوالمو بدید.خیلی استرس دارم
- زگیل تناسلی
سلام من مدتی هست متوجه شدم زگیل تناسلی دارم الان بعد از گذشت چند ماه احساس میکنم خیلی بهتر شده وضعیتشان احتما دارع که خود به خود خوب بشن؟
- زنان بارداربودم ولی بچم سقط شده الان میگن زیات بارداری داری مثل اکوژن وهیتروژن پکار کنم
- غده
سلام علت دونه بزرک زیر بقل چیه خانوم دکتر برم دکتر ؟ چهار پنج تا طرف چپ زیر بقلم در اومدع یکهفته پیش یکی شبیه همین چرکی بود
- کولتاش رحم
سلام آمنه فتحی نیاهستم ۵۲ساله لکبینی داشتم ۳۱اردیبهشت درانزلی تشخیص کولتاش انجام دادم جواب پاتولوژی خوب درامدخونریزی شدیدداشتم سه دوره دارودادن خونریزی بندامدولی لک بینی ادامه دارد آخرین سونو را انجام دادم جواب جداره رحم نورمال شده ولی قرص تمام میشه بازم لک بینی دارم سپاس ازشما راهنمای کنید
- علایم بارداری
با سلام ..من ۳۵ سالمه ی پسر ۱۲ ساله دارم که طبیعی زایمان کردم..سال ۹۶ ی زایمان زود رس داشتم که هفت ماهم بود وسزارین شدم ....بچم بعد ۳ماه فوت شد ..بد ۱ سال دوباره بار دار شدم اینبار پایان ماه چهارم بچه سقط شد..الان تقریبا ۸ماه اقدام کردم به بارداری تهت نظر پزشک متخصص با وجود قرص وامپول هایی که میداد بهم اما باردار نشدم ..سه ماه پیش به دلیل عقب افتادن پریودی سونو دادم متوجه شدم کیست دارم دو بسته ال دی بهم داد استفاده کردم دو ماه بود که پریودیم میزان بود ولی الان یک هفته میشه عقب انداختم امروز ازمایش خون دادم منفی بوده ..ولی درد کمر زیر شکم وسینه امونم رو بریده میخوام بدونم دلیلش چیه امکان واره ازمایش نشون نداده باشه ومن باردار باشم ؟؟؟
- فوکوس اگژون
سلام من رفتم آزمایش غربالگریمو انجام دادم همه چیز نرمال بود بعدش یه آنومالی اسکن انجام دادم گفت یه نقطه سفید تو قلب بچه هست خیلی نگران شدم لطفا راهنماییم کنید
- ببخشید میشه بعد از ۲ بار زایمان سزارین بچه رو طبیعی به دنیا اورد
ببخشید میشه بعد از دو زایمان سزارین طبیعی بچه به دنیا اورد
- قرص دوپاگولین
سلام، ایا قرص دوپاگولین که دکتر واسه پرولاکتین تجویز کرده برام، اثر قرص ضدبارداری ک الان دارم مصرف میکنم رو مهار میکنه؟ اخه دست نامزدم به پیشاب آغشته شد و زد به واژنم، و من قرص دروسبلین مصرف میکنم ک بارداری ایجاد نشه، و در این شرایط احتمال بارداری چقده؟
- سلام من پریود نشدم لکه بینی دهرم آزمایش بارداریم منفی بود دکتر قرص utrogest 100mg دادن شبی یک عدد نظر شما چیه
- تداخل دارویی ال دی و نورم اسکین
سلام ببخشید خوردن هفته ای یک بار قرص نورم اسکین با هرشب ال دی تداخل هورمونی داره؟ یا کلن مشکلی ایجاد میکنند؟چون نگرانم ک نورم اسکین تاثیر ال دی رو از بین ببره
- قرص مدروکسی پروژسترون
سلام وقتتون بخیر من قرص مدروکسی پروژسترون رامصرف کردم وپریود شدم الان ۱۴روزهست که لکه بینی دارم بعدازمصرف قرص والان که روز ۱۴پریودیم هست و باید قرص رامصرف کنم خونریزی دارم شدید الان نمیدونم باید چیکار کنم علت این همه خونریزی ولکه بینی چیه؟وآیامیتونم امروز قرص رابخورم؟ممنون میشم جوابم را بدید


