Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اگزالات مثانه ربطی تناسلی داره؟ من بخاطر جسم تیز داخل واژن و فشار و منقبض شدن عضلات شکم و مثانه و واژن خونریزی زیادی با اب داشتم و عفونت کردم، مثانم تا ناف و شکمم ورم کرد، و در ازمایش مثانه اگزالات مشخص شد
- بارداری و زنان
سلام خانم دکتر من ۲۰ هفتم طول سرویکسم ۲۷ بود جفتمم پایین دکتر گفته از وقت سرکلاژ گذشته من کمرم خیلی درد میکنه و زیر شکمم سفت میشه
- کروناوپریود
سلام دکترمن۲۸سالمه وجداشدم وای یودی پارسال گذاشتم اززمستان تابه حال دوبارکرونا گرفتم که بارآخرش یک ماه پیش بودالان سه روزپیش پریودم تموم شددوباره امروزپریودشدم دلیلش چیه؟ضمنادوتابچم آوردم زایمان طبیعی الان بزرگن دلیل پریودم کرونانیست؟
- حاملگی که رشد همه چیز جنبنم خوب بوده ودر هفت هفتگی رشدش وایستاده لطفا من را راهنمایی گنین من ای وی اف بودم
- سونوگرافی آنومالی دیررس جنین
سلام خانم دکتر ببخشید بهترین زمان انجام سونوگرافی آنومالی اسکن تاخیری یا همون سونوگرافی آنومالی دیررس جنین چند هفتگی است؟ در چند هفتگی اعضای بدن جنین از لحاظ آنومالی های دیررس کامل بررسی میشن؟
- هههههه
خودارضایی باعث پریود نشدن میشه؟
- نازایی
سلام من دو سال اقدام به بارداری کردم با وجود سلامت کامل من و همسر باردار نشدم ایا با یه بار ای یو ای باردارم میشم
- بارداری
سلام. ببخشید من نمیدونستم باردارم هفته هایه اولمه آمپول استروژن تزریق کردم. آمپول و ترکیبی نوشته بود دکتر. آیا جنین سقط میشه؟ واگه سقط نشه ممکنه روی سلامتیش تاثیر بزاره؟ توخدا جواب بدید دارم دیونه میشم
- فوکوس اگژون
سلام من رفتم آزمایش غربالگریمو انجام دادم همه چیز نرمال بود بعدش یه آنومالی اسکن انجام دادم گفت یه نقطه سفید تو قلب بچه هست خیلی نگران شدم لطفا راهنماییم کنید
- بارداری
سلام جواب سونوگرافی اولیه بارداریم رحم با اکوی میومتر هتروژن و غیر یکنواخت دیده میشود،،،تصویر کانونهایپواکوی سالید ترنس مورال بزرگ دارای اینترنال و پریفالبه ابعاد ۹۲*۸۲*۴۷میلیمتر در سمت راست بادی و فندوس رحم به علت میمما مشهود است میشه لطفا بگین مشکلی چیه
- مشکلات قاعدگی
سلام خسته نباشید من دختر 16 ساله هستم ببخشید من کیست داشتم و دکتر بهم قرص دزسپتیو دادن برای دو ماه الان ک در دوره مصرف قرص هستم خیلی درد پریودی دارم با دوره مصرف قرص امکان پریودی هست؟ ماه قبل بعداز اتمام قرص پریود شدم هرمون های مردانم بالا بوده و پریودی خیلی نامنظم هم هست من مشکل تیرویدیت دارم بعداز پرکار شدن تیروئیدم کیست توی رحمم تشکیل شد آلان تیروئیدم کم کار شده ببخشید بعداز ازدواج برای بارداری باید تحت نظر دکتر باشم
- سلام من حدود ۴۷سالمه مجردم پریوریدیم نامنظم داشتم احدود۳ماه پریودنشدمکسونوگرافیدادم چنتا کیست دارم وفیبرم سزوال دارمالان قرص دوفاستون مصرف میکنم دچار ۵استفاده گردم دچار لکه بینی شدم ادهمه بدم یان مرسی
سلام قرص دوفاستون مصرف میکنم تا روز باید بخورم الان پنج روزشده دچار لکه بینی شدم ادامه بدم یان .مرسی
- پریودی
سلام خانوم دکتر من پریود شدم اولین روز سوزش دارم نمیتونم خونریزی داشته باشم و سرگیجه دارم چیکار کنم ؟؟؟
- عمل سزارین
سلام وقت بخیر در هفته ۳۸هفته تشخصی داده شد بچه ام عرضی هست وباید عمل بشم میخواستم بدونم خطر ناکه واینکه برش زیاد میخورم سرش سمت راست
- مصرف قرص سیبل
سلام، من در مدت مصرف قرص سفید رابطه داشتم ایا باعث بارداری میشه؟ یا قرص سفیدا هم تاثیر دارن
- سلام خانم دکترجان من ۴۷سالمه خونریزی شدیدداشتم سه ماه آمپول واریوپپتیل روزدم خیلی خیلی عرق میکنم مخصوصا”سرم عرق میکنه وسردردشدیددارم باهیچ مسکنی خوب نمیشه سوالم این بودآیاازعوارض این آمپولاست؟
سلام دکترجان من ۴۷ سالمه به علت خونریزی شدیدسه ماه آمپول واریوپپتیل روزدم خیلی خیلی عرق میکنم مخصوصا"سرم خیلی عرق میکنه وسردردشدیددارم باهیچ مسکنی خوب نمیشه چکارکنم"؟
- من امروز نتقال جنین دارم تست کرونام مثبت شد اما دکترا گفتن انتقال میدیم اشکال ندارد
- جلوگیری از بارداری
با سلام و عرض ادب، آیا می شود در سال دوم شیردهی برای جلوگیری از بارداری از قرص سیپروترون کامپاند استفاده کنم؟ من حدود 6 سال قبل از بارداری از این قرص استفاده می کردم بعد از زایمان 6 ماه از قرص های شیردهی استفاده کردم ولی بعد از آن به روش طبیعی.. آیا الان که بچه من 14 ماه دارد می توانم از قرص سیپروترون استفاده کنم ؟
- آیا جزافرادی که سندرم راکی تانسکی دارند محسوب میشوم یا خیر؟
من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام وسال ۱۴۰۰ هم سپتوم عرضی واژن داشتم و جراحی شده ام و واژینوپلاستی انجام دادم. در پرونده من نوشته شده که آنومالی مولرین هستم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند ورحم وتخمدان هم دارم و پرید و عادت ماهانه هم میشوم و در حال حاضر بعد عمل ام از وسیله ای به نام کن برای واژن ام استفاده میکنم . خواستم بپرسم آیا من جز افرادی که سندرم راکی تانسکی دارند محسوب میشوم یا خیر؟
- آیا انتقال جنین درد شکم وپا درد کمر درد وخارش علایم چی رو و داره


