Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص استرادیول گفتن تا پریودیی بخورم بعدش هم بخورم یا خیر
سلام دکتر گفتن از روز ۱۶ سکیل قرص رو شروع کردم تا گفتن روز اول پریودی .حالا ادامه بدم یا خیر
- میوم
سلام.6 ماه پیش سونوی رحم انجام دادم میوم به قطر 12mmدر قدام بادی رحم نشون داد/بعد 6ماه دوباره سو نو انجام دادم اندازه میوم به 13 mm در قسمت تحتانی دیواره قدامی رحم رسیده/ایا برای باردار شدن مشکلی ایجاد میکند؟فیبرم من از چه نوعی هستش؟ راهدرمان دارد؟
- خونریزی بعد از قرص ورژست
سلام خانوم دکتر من خونریزی و درد شدید پریودم داشتم که شما بهم گفتید از میومد و فیبرم هست بهم قرص ورژست دادید سه هفته خوردم متاسفانه خونریزیم بیشتر شد مجددا اومدن پیشتون بهم آمپول لوپرومر دادید ۴ روز تزريق کردم خونریزیم بیشتر هم شده لطفا راهنماییم کنید
- قرص سیبل
سلام.من برای درمان تنبلی تخمدان و تنظیم پریود 3 ماهه از قرص سیبل استفاده میکنم .از روز سوم قاعدی مصرف ورق بعدی رو شروع میکردم .الان متوجه شدم که این دفعه فراموش کزدم قرصم رو مصرف کنم باید از پنج شنبه مصرفش رو شروع میکردم.الان نمیدونم باید چیکار کنم او ندوز هایی که فراموش شده رو مصرف کنم یا نه؟
- لکه بینی
سلام و خسته نباشید.مادر من 43 ساله هستند و مدت 20 سال است که قبل و بعد از پریود لکه بینی دارند و روزهای این لکه بینی ها طی سال ها بیشتر شده است به طوری که فقط دوهفته یا کمتر (با احتساب لکه بینی ها) پاک هستند ایشان یک کیست و یک فیبروم هم دارند و تیروئید شان در معرض کم کاری است عموی ایشان هم دچار هموفیلی هستند ایا مرتبط است؟ و چه باید کرد؟
- زنان و زایمان
سلام من ایودی دارم با این حال بعد از اتمام پریودی رابطه محافظت نشده داشتم ک قبل از ۲۴ساعت قرص اورژانسی ۱.۵ خوردم و درست ۷ روز بعد پریود شدم خیلی سنگین و شدید،و بعر از مدت یکماه ک رمان سیکل قاعدگیم بوده پریودم در حد لکه بینی و لخته های تیره بوده ک خارج شد و این مدت هم اصلا رابطه محافظت نشده نداشتم ایا ممکنه باردار باشم؟؟؟
- اکوژن در کیست تخمدان چپ
سلام خسته نباشید من کیست تخمدان چپ رو دارم با ابعاد 54mm با قطر ۴mm باید چیکار کنم؟؟
- خونریزی خارج از پریودی
سلام خسته نباشید من یک خانم 45ساله هستم که خونریزی خارج ازپریودی دارم
- سلام من آندومتر 14 دارم بین روز 5تا 7 سیکل هست ضایعه اینتراکویتری اکوژن به ابعاد 21 در فوندس مشاهده میشه ممون ی راهنمایی کنید
- پرده بکارت
سلام من دوسال پیش پرده بکارتمو از دست دادم الان ازدواج کردم شوهرم فهمیده پرده ندارم میخواد منو ببره دکتر زمان پاره شدن پرده بکارت مشخص میشه؟؟؟
- سقط
سلام ۲۰ روز سقط کردم روز ۱۷هم رفتم سونو ۳ میلی بقایا دارم الان خونریزی حالت روز چهارم پریودی ایا نیاز ب کورتاژ دادم
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر آیا پزشک متخصص یا پزشک قانونی میتونند تشخیص بدن پرده از راهی غیر از دخول آسیب دیده؟ و این که آیا پرده با سوراخ خیلی بزرگ هم طبیعیه؟
- سطح بتا بعدسقط
سلام بتای ۴ چهارماه بعد از سقط طبیعی است؟ ممنونم
- مشکل درد سینه
سلام خانم دکتر عزیز. وقتتون بخیر . امروز صبح بدون هیچ علائمی در روز های قبل، با درد سینه سمت راست از خواب بیدار شدم . از نظر ظاهر مشکلی نیست اما وقتی دست میزنم نزدیک های هاله قسمت زیر سینه، یه توده اندازه بند انگشت احساس میکنم که تیر میکشه و گاها حس سوزش داخلی دارم. استرس گرفتم. مطب تماس گرفتم جهت گرفتن نوبت اما متأسفانه نتونستم ارتباط برقرار کنم. خیلی ترسیدم از این درد ناگهانی😞
- کم شدن خونریزی
من سه ماه قرص سيبل براي تنظيم پريوديم خوردم و ماه پيش تموم شد و اين ماه رابطه داشتم و كاندوم تو واژنم موند و من قرص اورژانسي خوردم واسه پيشگيري يه هفته بعدم همينجوري شد ولي نخوردم
الان دقيقا سر ٢٧ روز پريود شدم ولي خونريزي خيلي كمي دارم خيلي كم
الان به نظرتون اين موضوع ربطي به حاملگي داره؟
براي چي انقدر خونريزيم كمه؟ - کیست تخمدان یونی لوکولار
سلام من ماه پیش کلومیفن خوردم و آمپول منوترون دو تا تزریق داشتم این ماه هم ۸ تا لتروزول خوردم بعدش قاعدگیم ۱۳ روز طول کشید و سونو که کردم فهمیدم کیست یونی لوکولار به ابعاد ۲۱×۳۰دارم کیست خطرناکی آیا و چ جور دفع میشه؟
- سلام یک هفته از پریودم گذشته وهیچ علایمی ندارم ایا باردارم
درحال اقدام
- در کاویته رحم اندومیتر مایع دیده شده یعنی چی
- توده درمویید
سلام خانم دکتر دختر ۹ ساله ام در تخمدان راستش توده کلسیفه مشاهده شده آیا خطرناک است وباید عمل شود؟
- تست پاپ اسمیر
سلام خانم دکتر من سال ۱۴۰۱ تست پاپ اسمیر انجام دادم حدودا ۴ ماه بعد ازدواجم، البته دقیق یادم نیست که قبل پاپ اسمیر با همسرم نزدیکی داشتم یا نه و یادم نمیاد کرم واژینال استفاده کرده بودم یا نه ممکنه جواب اشتباه بوده باشه؟ و اینکه در جواب پاپ اسمیر کنار hpv داخل مربع علامت نزده،میخواستم بدونم علت چیه؟ با اینکه علامت نزده یعنی hpvهم بررسی شده؟


