Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- گواهی ولادت
سلام.. روز بخیر.. خانم دکتر آیا این شایعاتی ک الآن منتشر شده ک برخی از مادر ها با همکاری و توانی و رشوه به ماما و پزشک خود تاریخ گواهی تولد را عوض کرده و تاریخ تولد واقعی بچه تغییر داده اند درست است؟.. یعنی مثلاً بچه متولد 25ام ماه است ولی با توانی و همکاری دکتر و مادر.. تاریخ تولد بچه را در گواهی تولد 15ام زده اند و در شناسنامه تاریخ تولد بچه را 15ام زده.. یا مثلا بچه متولد 10 مهر است ولی بخاطر این نیمه دوم حساب نشه.. مادر با دکتر توانی کرده تا تاریخ زایمان را 25 شهریور اعلام کند.. آیا چنین چیزی در واقع امکان پذیر است یا غیرممکن؟
- ناباروری ای وی اف
سلام من جنین ۵روزه بلاست انتقال دادم با سیکل طبیعی الانم روز چهاردهم ک ۲۷برج بود خونریزی مثل پریود شدم و اینکه من هر ماه ۲۷پریود میشم یعنی الان ۱۴روزه انتقال دادم و دقیق روز قاعدگی پریود شدم یه شیافم استفاده میکنم یعنی منفیه ؟؟؟
- کیست
سلام من دو ماهه که خونریزی دارم یکماه پیش رفتم دکتر رویا فرجی سونو انجام داد گفت کیست داری اول قرص ال.دی داد دو هفته مصرف کردم تاثیری ندیدم بعد مجدد ویزیت شدم قرص اچ.دی داد یه برگه داره تموم میشه بازم تاثیری نداشت و خونریزی هرروز ادامه داره به نظر شما راه دیگه هم هست و اینکه چه مدت اچ.دی مصرف کنم تاثیرش مشخص میشه؟ چون الان مصرف این داروها تقریبا یکماه شده
- تعیین جنسیت
دلم پسر میخواد به جز تغذیه راه دیگه ای هست که مورد اطمینان من باشه
- زنان
سلام خسته نباشین استفاده از قرص سیبل باعث حالت تهوع شدید و بیحالی شده دیگه نتونستم قرص رو ادامه بدم خیلی حالم رو بد میکرد زیر دلمم درد گرفته بود به نظرتون با این حال باید ادامه بدمتا تموم شه؟
- سلام وخسته نباشین ببخشید امکان داره که این جنین من که رشدش وایستاده بخاطر مصرف غذاهای سرد باشه یا علت دیگری داره ممننم از راهنمایی خوبتدن
- سونو sis
سلام دکترم برام sis سونو نوشتن آیا شما انجام میدید؟ پزشکم تهران هستند
- بارداری مهم
سلام ماه اخر بارداری هستم علت درد سمت چپ پهلوم چیع یهو یه دردگرفتم طرف چپ توری ک انگار فشار وارد میشد ایا بچه انجوری میکنه یا چیزی هست؟
- دکترم گفت بعد اچ دی سونو برو دقیق کی باید برم؟
دکترم گفت بعد اچ دی سونو برو دقیق کی باید برم؟
- پلی کیستیک
من این ماه پریود نشدم هنوز،کیست کوچیکی دارم و دکتر بهم قرص سیبل داده که باید از روز پنجم بخورم ولی من هنوز بخاطر این مشکل نتونستم شروع کنم به مصرف میتونم حتی اگه نشدم قرص رو مصرف کنم یا نه
- بارداری
سلام بچه از چند هفته دنیا بیاد مثل بچه کامل میشه؟اخه شنیدم بچه هایی که زود تر ب دنیا میان از بچه هایی که ۳۸ میاد دیر تر حرف میزنن و میشینن و راه میرن' باید تا چند هفته بمونه در رحم؟ یکم خطر زایمان زود رس دارم
- سوزش ادراری
سلام من ۲۴تیر احساس سوزش ادراری همراه تکرار ادرار با فوریت تخلیه شدم همراه کمردرد پادرد حس پریودی داشتم۲۶تیربایدپریود میشدم که نشدم البته بچه۱۵ماهه شیرمیدم ۴باربعدزایمان پریودشدم که با تاخیربوده فقط خرداد۲۶م شدم مانند اردیبهشت که۲۶م شده بودم این سوزش خارش کمردرد وپادرد ادامه داشت۳۰تیر بی بی چک تست کردم منفی بود از۱مرداد پماد واژینال کلوتریمازول استفاده میکنم همچنان سوزش ادرار و درد زیر شکم دارم پریود نشدم کمرو پادردم قطع شده. ممنون میشم راهنمایی کنید.
- یایسکی
من یک کیست سه میلی دارم الان پانزده روز هست پریودم علت چیست
- سلام من پودر چاقی گین اپ مصرف میکردم ک ۳ماه بعد پریود میشدم و الان مصرف نمیکنم آیا خوب میشم یا نه
- مجسترول
سلام وقت خوش، چهل ونه ساله هستم بدلیل ضخامت رحم ولکه بینی کورتاژکردم چهارماه بعدازکورتاژبه دکترمراجعه کردم ودکتربه من قرص مجسترول دادند ازاولین روزپریود تاچهارده روزخوردم بعدازقطع قرص دوباره پریودشدم همچنین حین مصرف قرص لکه بینی داشتم به چه علت اینطورهست؟
- ویتامین ها در بارداری
با سلام خدمت خانوم دکتر . هفته بیست و پنج بارداری هستم. قرص اهن فروفورت دئودنال و پرگمام از هر کدوم روزی یه عدد ، قرص امگا ۳ دوبار در هفته ، قرص کلسیم که خالی کلسیم نیست کلسیم همراه با زینک و منیزیم هست روزی یک عدد.خواستم ببینم مقداری زینک و منیزیم که تو قرص کلسیم هست با قرص پرگمام که مولتی وینامین هست ،زیاد نمیشه مقدار دوز داروییش؟ قرص هایی که بالا نوشتم مصرفشون مشکلی نداره؟ در ضمن دیابت بارداری هم دارم و تحت رژیم هستم.
- بارداری
سلام روزتون بخیر من دو ماهه بردارم اما چون ۳ ماه هست عمل ابدو کردم نمیخوام نگهش دارم باید چیکار کنم
- جهان آرا
سلام من هفته ۲۶ بارداری هستم عفونت دارم قرص قلدکونازول ۴ تا هر سه روز یه بار باید بخورم به نظرتون مصرف کنم یا حساس نباشم
- پاکسازی رحم
سلام برای پاکسازی رحم بعد از سقط چی خوبه که خونریزی تموم شه ورحم کامل پاک شه
- روش جلوگیری
با سلام در دوران شير دهي هستم چه روشي مناسب هس براي جلوگيري از باردازي ممنون


