Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قط پریود
ببخشید من 15سالمه دوبار قرص ال دی خوردم برای بارداری ک مشکل نداره
- دردسینه
توروخدا جواب بدین ازشدت ناراحتی دارم سکته میکنم مدت 7روزه هردوسینه در میکنه رفتم متخصص داخلی سینه هامو معاینه فیزیکی کردگفت توده قده نیست بعدازمایش ماموگرافی سونوگرافی نوشت رفتم ماموگرافی جوابش عددیک بودبعدش رفتم سونوگرافی همش منفی بود ولی هنوزم احساس دردوگاهی سوزش در سینه هام دارم واکسن دو سوم زدم توروخدا
- ازمایش اسپرم
سلام ازمایش اسپرم همسرم.. درصدclassA+B=43....و درصدclass A=7.....آیا ضعیف محسوب نمیشه؟ البته مرجع ازمایشگاه نوشته a+bباید بالای ۳۲ باشه که خب نرماله... نظر شما چیه..
- سال نو مبارک
با سلام
در آستانه فرا رسیدن “عید نوروز باستانی” و طمطراق پیک بهار نوان و آغاز سال نو تبریک و تهنیت صمیمانه را تقدیم شما و خانواده محترمتان داشته و در پرتو الطاف بیکران خداوندی،
سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی را آرزومندیم.
سال نو مبارک - سندروم قبل از قاعدگی
سندروم قبل از قاعدگی خطرناک است و نیاز به درمان دارد؟ علایم سندروم قبل از قاعدگی دارم سندروم قاعدگی یعنی چه
- تست پاپسمیر
چندقسمت تیک خورده Liquid-Based Smear Satisfactory lnflammatory cells MOderate Routione follow up Hormonal pattern compatible with age and history
- مصرف قرص اورژانسی
وقت بخیر من۴تا ال دی اورژانسی خوردم پریود شدم روز ۷ رفتم دکتر آمپول ویتامین kزدم دوتابرگ قرص مدروکسی پروژسترون شبی ۲تا و مفنامینک اسید و فروس سولفات داد الان ۳روزه دارو مصرف میکنم خونریزیم کم شده ولی قطع نشده . طبیعیه؟ چند روز طول میکشه؟
- تاخیر پریودی
ده روز پیش نزدیکی بدون دخول داشتم که بعد از رابطه ۸ عدد قرص ال دی مصرف کردم از زمان پریودیم گذشته درد شکم دارم ولی خونریزی نه،ممکنه حامله باشم
- کیست تخمدان
با سلام دخترم ۱۳ سالشه،در قسمت چپ زیر شکم درد شدید داره،سونوگرافی کیست به ابعاد ۳۰ در ۴۰ میلیمتر نشان داده و داخل کیست متریال اکوژن با دیامتر ۲۲ میلیمتر،میخواستم ببینم با دارو رفع میشه یا باید جراحی بشه
- کلومیفن ولتروزول باهم
سلام خانم دکتر من از 3وم پریود شبی دوتا قرص کلومیفن ودوتا لتروزول مصرف میکنم میخام تا 8م پریودم ادامه بدم ..میخاستم بدونم این تعداد قرص زیاد نیس ک باهم مصرف میکنم لطفا اگه امکانش هس سریعتر جواب بدین ک اگه خطرناکه مصرف نکنم
- نازایی
سلام ..۶ ماه قصد بارداری دارم باردار نمیشم ..پسر ۱۱ ساله دارم ..وزن طبیعی،..۴۰ ساله هستم..۱ بار سقط در منزل با میزوپروستول داشتم ..لطفا راهنمایی کنید میتونم از متفورمین برای باروری سریعتر استفاده کنم
- سقط جنین
سلام .من س روزه با قرص سقط داشتم .در پنج هفته بارداری بودم .سونو دادم نوشته بود ضخامت اندومتر ۱۶/۵ولی رحم زده طبیعی همه چیزش .ایا بقایای بارداری وجود داره هنوز؟؟
- پرده بکارت
من رابطه مقعدی داشتم ولی یه ضربه به واژن خورد و خون ریزی داشتم احتمال پاره شدن بکارت هست ؟؟ولی اصلا از جلو رابطه نداشتیم
- مشکل کبد
سایز کبد ۱۷۶mm و غیر نرمال است و اکوپاترن آن رو به افزایش این یعنی چی؟
- پریود
باسلام وعرض ادب خدمت شما خانم دکتر عزیز میخواستم بگم که من دخترم 15 سالشه و از اول پریود نامنظم بوده و الان 6تیر میبایست پریود شود اگر بخواهیم روی تاریخ حساب کنیم ولی هنوز نشده که امروز7 مهر است و چون خجالتیه پیش دکتر هم نمیاد اگه داروی گیاهی یا هرچیز دیگه تجویز کنید ممنون میشم
- آزمایش
سلام خانم دکتر لطفا راهنماییم کنید ۲۰ سالمه و مجرد هستم آزمایش خون در روز سوم پریودی دادم 1/Lh:6 2/9:Fsh برحسب mul/ml آیا طبیعی هستش؟ ممنونم ازتون
- علت درد جای بخیه سزارین بعد از چند سال
با عرض سلام و خسته نباشید
چهار سال پیش عمل سزارین انجام دادم بیمارستان ولیعصر . بلد از چهار سال احساس درد و تورم در ناحیه بخیه دارم.نزد شما هم امدم معاینه شدم مشکلی نبود بدلیل داشتن ترشح بهم کپسول و پماد واژینال دادین مصرف کردم مشکل ترشح برطرف شده اما درد در ناحیه بخیه بعداز فعالیت سنگین دارم.فرمودین برم پیش دکتر داخلی رفتم .متخصص داخلی گفتن مشکلی ندارین باید برین پیش متخصص جراح به احتمال زیاد بخیه باز شده .چیکار کنم خانم دکتر لطفا راهنمایی کنید ممنون - تست بارداری
سلام تست بارداری گرفتم تا ۷ دقیقه که نگاه کردم دیدم ی خط بعدگذاشتمش کنار و بعداز چندساعت دیدم ی هاله انداخته و ۵رو ازموعدم گذشته ایا ممکنه درست باشه
- سقط جنین سلام من ۳۰ سالم تو شش هفته سقط کردم دکتر بهم مترژن باداکسی سایکلین تجویز کرد ولی هیچ خونریزی نکردم میشه بگین کی دفع میشه الان یه هفته است دارن قرص میخو رم
- سلام وقتتون بخیر خانم دکتر ،یک کیست ساده به ابعاد34*34م.م نگرانم ،و گفتند عفونت رح هم دارم ،سونو گرافی واژینال گرفتند گرفتند


