Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درد مقعدی در پریودی
سلام خسته نباشید
موقعی که پریودم، درد مقعدی دارم و خون همراه لخته میاد پایین. درد کمر و پهلو و زیر شکم دارم کم خونی شدید مینورم. آیا دلیل خاصی داره که موقع پریودی اینجوری میشم؟
مرسی با تشکر از شما
- یایسگی
با سلام و احترام آیا میشود یایسگی رو به تاخیر انداخت در دختران مجرد؟
- بارداری
سلام pcoهستم بعد سه دوره مفتورمین و اسیدفولیک ویتامین ای دو ماه ک دکتر قرص دوفاستون و ابووست بهم داد ک سه دوره مصرف دوفاستون مرتب ۲۸پریود میشدم ماه آخر لتروزول داد ک از سوم خوردم تا دهم بعد آمپول منوترون روزهغت تا نه پریودی زدم و دوازده پریودی سونو دادم ک ی فرولیکول ده و یکی هم پونزده داشتم الان ی هفته از مصرف دوفاستون میگذره پریود نشدم احتمال بارداری هست روز اول موعدم بی بی زدم هاله کم رنگ بود
- مدروکسی پروژسترون
باسلام آیا مدروکسی پروژسترون باعث خونریزی شدیدتر و یا طولانی ترشدن زمان قاعدگی میشود؟
- کیست بارتولن
با سلام و خسته نباشید خانم دکتر برای خارج کردن باید عمل انجام شود و برای چنین عملی چند روز میتونیم مرخصی بگیریم ممنون از راهنمایی تون
- تخمک گذاری و عفونت
سلام خانم دکتر من با توجه به سیکلم که 29 روزس 5 روز دیگه احتمالا تخمکگذاریم باشه ولی بعضی وقتا زیر دلم سمت راست تیر میکشه و انگار سوزن سوزن میشه و همچنین هیچ ترشح خاصی ندارم فقط احساس سوزش تو ناحیه واژن واطرافش دارم در ضمن تو این دروان وقتی نزدیکی دارم احساس سوزش و درد میکنم ...ایا اینها طبیعه یا ممکنه که عفونت داشته باشم
- سلام هفته ۱۸ بارداری هستم یعنی ۱۷ هفته و ۲ روز. جفت هم خلفی هست اصلا حرکت وتکونهای جنینو احساس نمیکنم دلیلش چیه؟
- بارداری
سلام من ۱۸ هفته ۵ روز باردار هستم و سونوگرافی بهم گفت که جفت قدامی است و انتهای تحتانی آن تا نزدیکی int.os رسیده است .low lying نوشته شده است یعنی بارداری من در خطر لطفا منو زود راهنمایی کنین
- زنان
سلام خانم دکتر ببخشید من یه سوال دارم.سوال من اینه اگه مثلا یه خانمی کمرش مشکل داشته باشه تو سقط جنین تأثیرگذار هست یانه مثلا مثل سیاتیک دیسک کمر ?
- حساسیت به لاتکس
سلام وقتتون بخیر بعد استفاده از کاندوم مارک کاپوت دچار سوزش و احساس گرما درون محیط داخلی واژن شدم و چندباری این اتفاق افتاده بود که فکر میکردم بخاطر کاندوم باشه اما شب بطور اتفاقی مشاهده کردم دیدم دیواره داخلی واژن انگار متورم هم شده بدون درد و سوزشی و درست نمیدونم دفعات گذشته هم این تورم ایجاد شده بوده یا خیر، میتونه حساسیت به لاتکس باشه؟ بعد چند روز باید مراجعه کنم به دکتر؟ ممنون از پاسخگویی شما
- سلام من حالا ۱۴روز میگذره که کرونا گرفته بودم حالا بهترم خدا راشکر می خواستم بدونم حالا من کیه میتونم واکسن کرونا بزنه وچه واکسنی بزنم خوبه به نظر شما
- نامنظمی پریودی
سلام من از۲۵ بهمن ۱۴۰۱ پریودشدم ولی الان تا ۱۴ اسفند لکه بینی شبیه لخته قهوهای سوخته همراه با کمی سوزش هنگام آمدن لخته دارم سنم ۴۶ سال ومجرد وبدلیل کم کاری تیروئید لووتیروکسین ۱۰۰ می خورم وهمیشه هم بیحال وصبح هنگام بیدارشدن اصلا جون ندارم وجدیدا استخونهام هم نرم شده زانو آرنج. باتشکر
- سلام خانوم دکتر ممنون بابت پاسخگوییتون. من پلی کیست هستم و دکتر قرص dupbaston داده چون سر تاریخ خودم نمیشم و دیرتر میشم. خواستم بدونم از چه روزی قرص رو شروع کنم؟ فقط گفت تا ده روز بخور بعد بیست روز نخور ولی نگفت از چه روزی شروع کن… تاریخ پریودی17.
- باردارشدن
با سلام خدمت خانم دکتر عزیز خانم دکتر خواستم ازتون بپرسم برای باردار شدن سریع چکار کنم تخمدان راستمم یه کیست درموئید داره ولی اندازش ثابته و هیچ درد و عارضه ای نداره میخوام بعد بچه دار شدن برش دارم.الان بخوام باردار شم سریع چکار باید بکنم که تاثیری که این کیست بر روی قدرت بارور شدنم گذاشته از بین ببرم و زود باردار شم.
- استفاده از قرص برای قطع خونریزی
سلام با اندومتر ۱۲ میلی ۵۰ ساله هستم ۲ ماهه خونریزی دارم و رفته رفته بیشتر میشه بعلت مبتلا شدن به کرونا کورتاژ تشخیصی یه هفته بعد انجام میشود الان چطور قطع بشه
- سلام من لک بینی داشتم دکتر مدروکسی پروژسترون داد گف از امروز بخور امامن نزدیکی بدون محافظ داشتم بعد نزدیکی چند قطه خون داشتم ..حالا از امروز بخورم؟حامله نشم اگه بخورم؟
- خارش واژن
با سلام خدمت شما خسته نباشید من از بیماراتون هستم برای خارش واژن برام کرم کلیندازول تجویز کردین مصرف کردم تقریبا یه هفته ای خوب شدم بازم خارش دارم باز از همون دارو میتونم استفاده کنم یا تجویز دیگه ای دارین؟ ممنون از شما
- بارداری
سلام خانم دکتر من ۱۴ هفته باردارم هماتوم دارم و ترشح زیاد دارم به دکترم گفتم بدون معاینه بهم قرص کلوتریمازول داده ضرری نداره استفاده کنم
- سلام خانم دکتر من ۳ماهه زایمان کردم سزارین هنوز ترشحات زرد رنگ بعضی موقع با خون همراه هست میشه دلیلیش رو بگید
- کیست اکوفری
یک کیست فاقداکوفری داخلی به سایز55*76درتخمدان راست ممنون میشم راهنمایی کنید


