Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آمپول واریوپپتیل ۳.۷۵
با سلام 4 دوره آمپول واریوپپتیل زدم، تقریبا دو هفته بعد از تزریق دوز چهارم، لکه بینی دارم ایا طبیعی هست؟ دوز بعدی را باید 18 آبان تزریق کنم، ایا تزریق بشود؟
- کیست تخمدان
سلام، سونوگرافی انجام دادم ودرسمت چپ کیست تخمدان شدیدا اکوزن به قطر37 میلیمتر ودرتشخیص اندومتریا.نظرتون چیست؟
- قطع پریود پس از آمپول مدرکسی پروژسترون
سلام سن من ۴۵سال هست امسال ۶۰عدد قرصمدرکس پروژسترون را در ۱۵روز مصرف بعدذاز قطع قرص پریود شدم و به سفارش پزشک بعدذاز ان امپولش را تزریق و۱۰۰از قرص را روزی ۲ تا مصرف کردم بعد از قطع قرص ها پریود سنگین ۱۰روزه داشتمولی الان تقریبا پریود نمیشم (لکه بینی خیلی جزیی)پزشک برای سفر حج این تجویز را انجام دادن
- سقط
سلام خسته نباشید من ۲۸سالمه تقریبا نزدیک ۲۰ روزی میشه که سقط داشتم و ۱۰ روزی هم هست که کلا خونریزی و لکه بینی قطع شده .قراره اگه قسمت بشه تا ۱۰روز دیگه برم کربلا خواستم ببینم کی قرص ال دی مصرف کنم پریود نشم و اینکه اثر میزاره تا اونموقع
- قورت دادن هسته آلوچه زرد
دخترم ۵سال ونیم هسته آلوچه قورت داد باید چکار کنم یکم از حلقش خون اومد
- لخته خون در پریود
با سلام من پولیپ در رحم داشتم وجر احی کردم . قرص مدرکسی پروژسترون برای 3ماه تجویز شد و من ماه اول را از روز 14پریود خوردم بمدت 10روز . ماه دوم راذنخوردم
- سلام خسته نباشید چرا ترشوم بویه اهن میده
- ضخیمشدگیهیپواکوئیک دیوارهقدامی ۴میلمتریعنیچه
- ایا تخمک پایین با قرص اوبوست وفرتیل اید تخمک فعال میشه
- تزریق آمپول تریپتورلین 3
سلام من ۳تاآمپول تریپتورلین زدم به خاطرکیست آخرین دوزکه زدم ۲۱یکم آبان بوده ازاون موقع تا الان پرویدنشدم مشکل نداره ممنونم ازتون میشه راهنماییم کنید
- پاره شدن کیست رحم
با سلام و روز بخیر یک هفته از تمام شدن پریودم می گذرد و دیروز صبح احساس کردم پریود شدم از جا که بلند شدم به دستشویی برم دیدم کل لباس زیرم و شلوارم خیس شد انگار کیسه آب برای زایمان پاره میشه دقیقا همونطوری. این اولین باری هستش که این اتفاق برام می افته. لطفا راهنمایی کنید که چه چیزی است؟
- مایع ازاد لگن خفیف
سلام وقت بخیر ببخشید خانم دکتر،من کمر درد بیش از اندازه دارم حتی نمیتونم خم شم دیگه این مشکل باعث شده نزدیکی هم نکنیم، ن میتونم بشینم ن بخوابم میشه جواب بدین بی زحمت
- خطر
سلام من چند روز پیش ای سوال رو ازتون پرسیدم و گفتید باید سونوگرافی بدم،چه خطری داره؟ سلام دکتر،چند وقته با سفت کردن عضلات رحمم در حالت عادی یا سرپا گاهی دردی مثله تیر کشیدن حس میکنم عفونت ندارم و تا الان رابطه ای نداشتم علتش چی میتونه باشه؟
- Mm
سلام.ببخشیدمن چهارشنبه ساعت ۷صبح پریودشدم وتا روزجمعه بعدازظهر ودیگه تموم شدچن روز حساب میشه؟وایا مشکلی هست؟ممنون ازتون
- جلو افتادن پریود
سلام من هجده سالمه و دختر هستم از یازده سالگی که پریود شدم تا الان پریودیم یک هفت جلو میوفته اما این ماه ده روز جلوتر شده.میخواستم بپرسم که آیا انقدر فاصله عادی هست؟
- سلام،امروز۱۲روزاز انتقال من میگذره،اگه مثبت شد تاکی باید آمپول پرژسترون تزریق کنم؟
سلام خسته نباشین،امروز ۱۲ روزه که انتقال انجام دادم،اگه مثبت شد تا کی باید آمپول پروژسترون تزریق کنم،جای آمپولام سفت شده
- خون قهوه ای
سلام وقتتون بخیر ۲۰ سالمه متاهل هستم چند روز قبل قاعدگی خون قهوه ای کم حین رابطه اومد ۱۵ آبان شروع پریودم بود که پریود نشدم خون قهوه ای میاد موقع ادرار چند قطره خون قهوه ای هست علتش چیه؟نگران کننده است؟
- درمان فوکوس کلسیفیه
با سلام و احترام بنده سونوگرافی انجام دادم در سونوگرافی یک فوکوس کلسیفیه در دیواره خلفی فوندوس مشهود است ، مایه به دیامتر 5 میلی در کانال سرویکس مشهود است. میشه راهنمایی بفرمایید
- پریودی طولانی و لکه بینی
باسلام من بعد از يك هفته پريودي يك هفته لكه بيني داشتم ترشحات مشكي قهوه اي بعد از يك هفته دوباره پريود شدم علت چيه
- واکسن
سلام واکسن گارداسیل راتوصیه میکنیدبرای پیشگیری ازسرطان رحم واچ پی وی من هیچ مشکلی ندارم میتومم بزنم عوارضدارد


