Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عقب افتادگی پریود
سلام من چن ماهه که قاعدگی نامنظم دارم وباآمپول قاعده میشم دکتربهم گفت تنبلی تخمدان داری وبیشترمواقع دردشدیدزیرشکم دارم این ماه آمپول زدم چهارروزپریودشدم دکترقرص مدروفم ۵داده ایابااین قرص تنبلی تخمدان برطرف میشه وقاعدگیم منظم میشه و اینکه در زیرشکمم براچیه ممنون میشم جواب بدین
- لابیاپلاستی
- سلام خسته نباشید . در رابطه با عمل لابیا سوالی داشتم . خواستم بدونم کدوم بیمازستان این عمل انجام میدین؟ من بیمه سلامت دارم . تعلق میگیره؟ من همراه ندارم . میتونم عمل و انجام بدم؟
- لابیاپلاستی
سلام مجردم و شکل لب های داخلی واژن من اونقد بزرگ نیست ک آویزان باشه ولی از وسط به هم وصل نیستش. و هر دوطرف دوتکه هست اولش این شکلی نبود بعدا این شکلی شد این غیر طبیعی هست؟ من شنیدم ک واسه بزرک بودن میشه لابیا پلاستی انجام داد ولی آیا برای این مشکل هم راه حلی هست؟
- سلام خارش روی رحم و سردی رحم نشانه چیست وایا در سنوگرافس رحم عفونت مشخص میشود؟
- خون ریزی بعدازسزارین
سلام من ۲۷روزه زایمان کردم سزارین درحین عملم خون ریزی داشتم بخاطر چسپندگی تا ۲۰ روز خون ریزیم تمام شده بود خیلی کم اونم به رنگ زرد داشتم الان یه هفته میشه خیلی شدیدشده خون ریزیم هم خیلی درددارم درجای بخیه هام بعد من از زیمانم تا الان شکمم شله اسلان سفت نشده پهلو هامم خیلی دردمیکنه
- کیسه در شکم
وقتي عمل كردم نميتوانم برد دشوي درد مثانه دارم
- کیست اکوفری
سلام ببخشید من یه کیست اکوفری سمت راست به قطر22 دارم مشکوک به کیست پاوراارین هم هستم خطری داره یا دیگ نمیتونم باردار شم؟
- زنان زایمان
سلام میخاستم عکس سونو انومالی و ان تی رو بفرستم جنسیت جنین رو بهم بگین .۱۳هفته هستم
- در مورد قرص ویتاگنوس
سلام خانم دکتر من مدت 6 ماه قرص ویتاگنوس مصرف میکردم بعد 6 ماه بصورت نامنظم مصرف کردم بعد دوباره یکماه مرتب بعد پریود نشدم 2 ماه کاملا حالتهای حاملگی را داشتم بعد از 2 ماه 1 عدد قرص صبح زود خوردم خوابیدم بعد که بیار شدم پریود شدم آیا این قاعدگی بوده یا سقط؟ نمیدونم خیلی فکرمو در گیر کرده با تسکر
- دارو
باسلام خدمت خانم دکتر عزیزم.لطفا اسامی داروهای ضدتهوع مزاج دربارداری راذکرفرمایید.باتشکررررررررررر
- واژینال
سلام خانم دکتر روزتون بخیر.من این سوال وقبلا هم از شما پرسیدم موقع بارداری...یک توده کوچک اندازه نخود یالوبیا داخل واژن سمت راست یک بند انگشت داخل دارم که هم درد وهم خارش دارد..گفتید شایدجای بخیه یا بدلیل بارداری برآمده شده الان یک سال از بارداری میگذره بچم یک سالشه..۶ماه بعد زایمان رفتم دکتر معاینه کرد گفت کیست کوچکه مهم نیست وداروی عفونت داد...الان که چند ماه گذشته خوب نشده درد دارم واندازه همون لوبیاس خانم دکتر چکار کنم استرسم زیاده ممنونم.این چه توده ای است؟
- آی وی اف
سلام خسته نباشید من ۲۳اسفندانتقال جنین داشتم فرداش لکه بینی مخصری دیدم حتی امروزم میخواستم ببینم دلیلش چیه؟ می
- سقط
سلام خسته نباشید دو هفته از پریودیم گذشته بود ک فهمیدم باردارم علان بخاطر مسائل هایی با قرص تو خونه سقط کردم و بعد ۱۰ روز خونریزیم قط شد و لکه بینی داشتم ک قرص ال دی مصرف کردم علان ۷ روزه که دارم مصرف میکنم گاهی اوقات لکه بینی دارم بخاطر پیشگیری این قرص رو میخورم بنظرتون مشکل دارم خطری نداره برام؟؟
- قرص دوپاگولین
سلام، ایا قرص دوپاگولین که دکتر واسه پرولاکتین تجویز کرده برام، اثر قرص ضدبارداری ک الان دارم مصرف میکنم رو مهار میکنه؟ اخه دست نامزدم به پیشاب آغشته شد و زد به واژنم، و من قرص دروسبلین مصرف میکنم ک بارداری ایجاد نشه، و در این شرایط احتمال بارداری چقده؟
- ترشحات سفید شیری رنگ
سلام اقدام به بارداری کردم و روز ۳۰سیکلم هست تست گرفتم منفیه ولی ترشحات سفیدشیری رنگ دارم و بعدازتخمک گذاری لکه بینی داشتم درد پایین کمروشکم هم دارم نمیدونم باردارم یاخیر ترشحات طبیعیه
- بارداری
سلام مجدد در مورد سوال قبلی آیا باید در مدت بارداری مدارک پزشکی را برای شما بفرستم یا اینکه فقط یک هفته مانده به زایمان رشت بیام ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- دوبار پریود شدم در یک ماه
من بعد اتمام پريودم فرداش رابطه بدون دخول داشتم ،دوتا قرص اورژانسي خوردم ۵روزبعدش پري شدم باخونريزي ب مدت شش روز ،،،مجدد دوهفته بعدش باز پريود شدم سر تايم پري خودم بخاطره قرصهكه من دوبار در يك ماه پريود شدم ميترسم بخاطر كيست باشه دخترم خيلي استرس دارم
- سلام خسته نباشید قیمت آزمایش cellfree dna میخواستم بدونم، واینکه چن هفته باید انجام داد برای مشخص شدن جنسیت
آزمایش cellfree dna قیمتش چنده؟وچن هفته باید انجام بشه برای مشخص شدن جنسیت
- سفیدکردن واژن
سلام خانم دکترخسته نباشید. واسه سفیدکردن واژن چه روشی پیشنهادمی کنیدبجزلیزر؟؟ یه سفیدکننده خوب معرفی کنیدمرسی
- بارداری
سلام خانم دکتر من پرولاکتینم یکم بالا بود بعد میخواستم باردار شم دکتر بمن قرص داد که بیاد پایین هفته ای نصف قرص و گفت تا اینکه باردار شی ادامه بده بنظر شما اشکالی نداره؟ نترسم بخورم؟میترسم وسط مصرف باردار شم بعد ضرر نداره؟


