Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تود
سلام بنده خانمم ناراحتی سینه داشتند گفتند سرطانه بد خیم است بعد از عمل وشیمی درمانی دکترش فرمودند داخل شکم یک توده بزرگ به اندازه ۲۴ سانتی متر باید عمل شود لطفا بفرماییند این توده بر اثر چیست که ایجاد شد از زحمات شما سپاسگزارم
- فیبرم رحمی
سلام خانم دکتر عزیز بنده 40 ساله هستم فیبرم بالای رحمی دارم برای از بین بردن این غده به غیر از عمل چه چیزی پیشنهاد میکنید
- سوال
سلام علت ترشح سفید هنگام دفع مدفوع چیست؟ گاهی حس میکنم ترشح داخل مقعد هست و خارش دارم اما چیزی بیرون نمیاد کرم باریج دکتر داد علت چیست
- سرطان آندومتر
سلام نزدیک به یک ماه هست خونریزی دارم سنو داخلی دادم آندومتر 16بود دکتر برام کورتاژ تشخصی نوشتن آیا راه دیگر هست کورتاژ نشم آیا آندومتر 16سرطان است
- سوال.درمان۱
سلام ممنون از پاسخگویی شما عنوان سوال من(سوال.درمان) بود ایا من میتونم از اب و بتادین استفاده کنم؟
- اندومتر رحم توده هاپیواکو هتروژن 37*18*28
هاپیواکو هتروژن 37*18*28 ضایعه سیستیک مولتی لکولار 70*41 لطفا راهنمایی کنید سپاسگذارم
- خونریزی و لکه بینی مثل پریودی
- درد بخیه های سزارین
- سزارین
باسلام من فرزنداولم رو در ۴۱هفتگی ازدست دادم روز عمل که رفتم گفتن صدای قلبی نمیشنویم و عملم کردن الان ۲ماه ونیم گذشته آیا بعداز ۳ماه از سزارین اولم اگه اقدام کنم مشکلی برای رحمم و جنینم پیش نمیاد
- دررابطه با خونریزی
اورژانسی خوردم خون لخته میاد ازم خیلی
- پریود نامنظم واختلال درقاعدگی
سلام من پنج ماه بود که پریود نمیشدم با مراجعه به پزشک و انجام آزما داروهای پزشک یک ماه بعد از اتمام داروها پریود شدم ولی با درد شدید زیر شکم راهی بیمارستان شدم و به من آمپول و سرم زدم و آروم شدم.ولی یکساعت بعد که رفتم دستشویی یه تیکه مثل گوشت به اندازه دوتا انگشت کامل روز نواربهداشتیم افتاده بود و زیاد هم خونی نبود و بعدش یه تیکه بزرگ لخته خیلی خونی بزرگ هم افتاد از من.ترسیدم اینا چی بودن؟؟؟؟؟
- عفونت واژن
سلام مدتی است که ازعفونت قارچی همراه باسوزش واقعاعذاب میکشم به دکترمراجعه کردم یه سری قرص تینیدازول وفلوکونازول با لاکتوفم و لاکتوواژ برام تجویز کرد ولی متاسفانه بامصرف اوناهم خوب نشدم حال ازشما خواهش میکنم راهنماییم کن تا واسه درمان چکارکنم دیگه خسته شدم ازاین وضع به طورکلی زودبه زود عفونت میکنم باتشکرازراهنمایی َشما لازم ب ذکر است با دادن آزمایش پاپ اسمیر مشخص شد عفونتم قارچی ست .لطفا جواب بدید
- جراحی پستان
سلام 34 ساله هستم . دو روز پیش،از پستان سمت راستم نمونه برداری انجام شد. ولی از فردای اون روز دست راست من درد میکنه. طوری که از گردن تا نوک انگشتم بی حس میشه و درد دارم. ایا از عوارض امپول بی حسی هست یا مشکل دیگه ای وجود داره.
- درمان هماتوم محل اسکار جراحی سزارین چیست؟
سلام وقت بخیر دوماه هست جراحی سزارین داشتم و خونریزی قطع نشده،تشخیص هماتوم محل اسکار جراحی دادن به اندازه ۲۰*۲۰میل،آیا نیاز به جراحی مجدد هست؟خونریزی خیلی شدید میباشد
- قارچ واژن
سلام وقت بخیر قارچ واژن ممکنه روی پوست اطراف واژن یعنی قسمت لابیا ماژور اثر بذاره و باعث قرمزیش بشه؟
- هیستروکتومی
سلام شما هیسترو کتومی به روش واژینال بدون برش روی شکم هم انجام میدین ؟
- توده سیستیک
توده سیستیک حاوی جز اکوژن داخلی به ابعاد۴۴*۶۳میلیمتر در آدنکس راست وبه ابعاد۳۸*۴۴میلیمتر در آدنکس چپ مشاهده شد که جهت رد تراتوم سی تی اسکن اسپیرال بدون وبا کنتر است تزریقی توصیه می شود این یعنی چی؟؟؟؟
- آیا باردار میشوم یا خیر
من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند وپرید وعادت ماهانه هم میشوم خواستم بپرسم آیا من به صورت طبیعی باردار میشوم یا خیر یا باید از رحم اجاره ای استفاده کنم؟
- کیست
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من سونو انجام دادم نتیجش اینه.تصویر کیست پار ااورین به ابعاد۶۷میلی حاوی سپتای و اسکولاربه ضخامت۳.۳میلی قابل روئیت میباشد.نظر شما چیه میشه راهنماییم کنید ممنون میشم
- باسلام
درسینه راستم دوتوده هیپواکوباابعاد12.5×8و10.5×7میلیمتردیده شده است .آیا خطرناک است ؟


