Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درد کلیتوریس
سلام خسته نباشید من الان ۳ روزه که ناحیه کلیتوریس متورم شده قرمز شده خونریزی داره و خیلی درد میکنه نمیدونه بخاطر چی اینجوری شده
- جراحی
سلام خدمت خانوم دکتر عزیز.من نزدیک سه ساله زایمان کردم بعد سزارین شدم.گاهی این گوشه های بخیم احساس درد دارم.واینکه موقع نزدیکی زیر دلم وبخیه هام بیشتر درد میگیره.علتش چیه؟باتشکر
- یائسگی
سلام من ۵۴ سال دارم و حدود ۶ سال که یائسه شدم و پنج ماه قبل به علت لکه بینی کورتاژ شدم که جواب پاتولوژی و پاپ اسمیر خوب بود و الان یه هفته است که درد دارم البته یک روز هم لکه بینی داشتم ود رفتم دکتر بهم ازیترومایسین و پماد واژینال داد و امروز دردم خیلی زباد بود نگرانم لطفا کمکم کنید
- دررابطه با خونریزی
اورژانسی خوردم خون لخته میاد ازم خیلی
- مشکلات زنانه
با سلام و احترام در مورد ختنه زنان ، آیا راه حلی یرای درمان این مشکل هست؟ نزدیکی با همسرم امکان پذیر نیست و همیشه عفونت هم داره، راه حل چیه چه باید کرد؟
- پولیپ رحمی
سلام. خسته نباشید. سونو واژینال دادم گفتن پولیپ دارم. دکترم گفته باید عمل بشم. اگه عمل نشم خطرناکه یا مشکلی بوجور نمیاد؟ باتشکر.
- ماموگرافی پستان
سلام در مورد ماموگرافی پستان انجام داده Bilateral mamography: اپاسیته ای با حدودlll-definedدر ربع فوقانی خارجی پستان راست نزدیک نیپل دیده میشود که با توجه به نمای ماموگرافیک بیوبسی توصیه می شود از شما پرسیدم شما پاسخ دادید،از توده باید نمونه برداری جهت بافت شناسی انجام شود. خانم دکتر منظورتون اینه که سرطانه پستانه ؟ خیلی نگرانم
- خ ریزی زیاد ولخته
سلام از فروردین امسال خونریزی های طولانی همراه لخته های بزرگ همراه خونریزی زیاد وبعد تمام شدن دوران پریودم لکه بینی مداوم تا پریودی بعدی پارسال اسفند یه سقط ۸ هفته داشتم که باید کورتاژ میشدم ولی انجام ندادم تا خودش باقی بقایا دفع شه سه تا دکر زنان در طول این مدت رفتم اولی آزمایش پاپ اسمیر نوشت دادم مشکلی نبود جز یه عفونت خیلی کم که گفتن طبیعیه بعد دکتر دوم سونو نوشت تو سونو گفتن مشکلی نیست دکتر سوم برام مفنامیک اسید ویتامین کا واهن نوشت گفت اگه باز خوب نشوی بیا برای معاینه واونو ترانس واژینال میخواستم بدونم مشکل چیه آزمایش خون هم دفعه اول پیش دکتر رفتم دادم برای بارداری فکر کردم باردارم منفی بود ولی همش لکه بینی دارم در طول ماه در پریودم هم خونریزی شدید ولخته که از کار زندگی میفتم دوتا بچه دارم یکی ۳ یکی ۱۰ ۳۲ سال سن دارم خونریزی غیر طبیعی تو خانوادمون مادرم مثل من بوده
- سرکلاژ
سلام زایمان زودرس چطور قابل پیشگیری هست در صورتی که سرکلاژ وازینال هم پاسخگو نباشه؟
- بیماری زنانه
علت دردامدن مقعد در پریدی ودرمدفوع کردن
- درد در ناحیه بخیه سزارین
سلام و عرض ادب ،بنده چند وقته درد در ناحیه بخیه سزارین سمت چپ دارم . دو فرزند دارم آخرین سزارین سال ۹۵ بود . سونو رفتم اعلام شده راپچر عضله سطحی خفیف و شدید اعلام نشده . ممنون میشم راهنمایی بفرمایید قدم بعدی چیه
- زگیل تناسلی
با سلام خدمت شما .32سالمه تست DNA typing HPVمن مثبت شده و نوع 73رادارم.این باین معناست که داخل خون من ویروس هست یا داخل رحمم??چون دکتر موقع تست hpv,پاپ اسمير حرفی نزدند که زگیل دارم یا نه ومن هم تاحالا بدنم زگیل نزده.باتشکر
- سقط و دفع بقایای سقط
سلام خسته نباشی من۳۵ روزه سقط با قرص داشتم الان سو نو ۱۲*۱۱ م م نشون داده آیا باید کورتاژ کنم خونریزی هم ندارم میشه راهنمای کنید
- ایزواکو رحم
سلام سونو دادم. ضایعه ایزواکوبه ابعاد۱۲در۹ درکاویته اندومتر دیده میشود.میوم سابموکوراوپولیپ درتشخیص افتراقی مطرح ان.سونو واژینال دادم..پریود هام هم ماهی دوبار شده .با خونریزی زیاد.لطفا راهنمایی کنید
- فیبرومیوم
سلام ۲ماهه پریودم قرص مژسترول .و ی دوره ۳ماهه امپول دیفرلین مصرف کردم بخاطر فیبرومیوم .دکتر میگه آی یو دی بزار قبل از مصرف دارو پریودی هام خیلی منطم بود فقط درد داشتم خواهش میکنم راهنمایی کنید ممنونم
- اکوژن در رحم بعد از سقط
سلام من سقط داشتم چند روز پیش الن رفتم سونو نویشه در کاویته رحم اوکی نسجی با ابعاد18*13*20 دیده شد یعنی چی باید چیکار کنم؟خون ریزی هم دارم همراه با درد
- علت مداوم خونریزی
۳۷ سال دارم ۴سزارین سونو دادم تصویر یک توده هایپواکو باحاشیه مشخصبه ابعاد تقریبی ۱۱*۱۷م م به صورت اینتراکاویتاری در اندومتر سگمان میانی رحم همراه با وسکولاریته پریفرال در مجاور اسکار سزارین دیده میشود که مطرح کننده یک میوم ساب موکوزال تا پدانکوله به حفره اندومتریال میباشد
- یائسگی
سلام و عرض ادب من از ۵۰ سالگی مدتی پریود نشدم بعد از چند ماه دوباره شروع شد و ماهانه بود الان در ۵۵ سالگی حدود یک ماهه که خونریزی متوسط دارم که قطع نمیشه امکانش هست با دارو و آمپول خوب بشه و نیازی به عمل نباشه
- بیماری زنان
سلام ببخشید من یساله ازدواج کردم من دو ماه پیش به دکتر مراجعه کردم زخم دهانه رحم و عفونت باکتریایی و قارچی داشتم دارو استفاده کردم دکتر گفت خوب شدی اما تمام این مدت بازم سوزش داشتم تا دیروز درباره مطب پزشک دیگه رفتم گفت همون مشکلا رو داری و خوب نشدی تست پاپ اسمیر گرفت و دارو داد اما جواب ازمایش و سونو 8 مهر میاد و من 7 ام تاریخ پریودمه که چند روزم جلو میفته اما تا اوون موقع داروهام تموم نمیشه و نمیشه باز برم معاینه حالا با توجه به اینکه ی هفته تقریبا مونده تا پریودم میشه سیپروترون بخورم تا پریود نشم ؟ عوارض نداره بدترشم ؟
- درد بخیه های سزارین


