Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عصبی بودن در بارداری خطر دارد
سلام خانم دکتر وقت بخیر من در ماه سه بارداری هستم خیلی عصبی میشم نمیدونم چکار کنم .
- سلام قرص الپرازولام روی جواب بتاتاثیردارد؟
آیا قرص الپرازولام روی جواب بتا تاثیردارد؟
- کیست
سلام من چند روز پیش رفتم دکتر و گفتن کیست کوچک دارم و برای قرص استروژن و دوفاستون نوشتن ، و گفتن قرص استروژن هر ۶ ساعتی ۲ تا باید بخورم ، از جمعه شروع کردم به خوردن و امروز یکشنبه است و خونریزیم قطع نشده باید چیکار کنم؟
- ترشحات
سلام روزتون بخیر.حدود سه هفته هست که ترشحات بسیار زیاد رقیق و کمی زرد رنگ دارم. به همراه بوی شبیه ماهی.رقیق بودن آن شبیه ادرار است. ۴۵ساله و متاهل هستم. ممنون میشم داروی مناسب بفرمایید.
- ناباروری
سلام با تعداد کم اسپرم ۲۶ میلیون در هر انزال و تحرک کم ۱۳ درصد حرکت پیشرونده میشه طبیعی باردار شد
- پریود نامنظم
باسلام.وخسته نباشید من 31 ساله، از دوران مجردی همیشه پریود نامنظم داشتم .گاهی اوقات دو یا سه ماه پریود نمیشدم بعد از زایمانم بهتر شد تو این سالها سونو میدادم کیست داشتم و با دارو رفع میشد و دوباره ... دو ماه پیش سونو دادم دکتر سونوگرافی گفتن اکوی پارانشیم رحم هتروژن هست و کیست ندارم قبلش دو بسته قرص کنتراسپتیو دی ای خوردم که پریودم 3 ماه منظم بود. آخرین پریودم 7 فروردین بود مطمینم که باردار نیستم بیبی چک هم منفی بود لطفا بفرمایید چه دارویی مصرف کنم پریود بشم
- تنبلی تخمدان
من مشکل تنبلی تخمدان دارم پریودم قطع نمی شد تا اینکه رفتم دکتر بهم قرص سیبل داد گفت تا ۳ ماه بخور حالا که قرص را قطع کردم لکه بینی دارم همش می خواستم ببینم طبیعی است یا نه؟
- پله بعد از انتقال جنین
سلام خانم دکتر خونه ما طبقه سوم داری ۴۵ پله.. ماه دیگه انتقال جنین دارم میخواستم ببینم بالا رفتن از اینهمه پله بعد انتقال مشکلی ایجادنمیکنه خیلی نگرانم باتشکر ازشما
- بارداری
سلام تنبلی تخمدان دارم،اقدام به بارداری کردم،دکتر بهم دارو داده،اگه فولیکول بالغ داشته باشم و hcg تزریق نکنم،تخمک آزاد میشود
- تاثیر قرص اوابوست در قاعدگی
سلام، من قرص اوابوست رو از روز سوم قاعدگی شروع کردم و خونریزی م مثه دفعه قبل نیست خیلی کم شده این طبیعیه و دلیلش مصرف این قرص هست؟!
- میوم رحمی
سلام من به تازگی سونوگرافی کردم و داخل رحمم میوم به ابعاد ۱۱ mm ,و ۶mm,دیده شده و فولیکول غالب به ابعاد ۱۴mm در تخمدان چپ ، آیا این خطرناک هستش؟
- پرده بکارت…..
سلام ایا وارد کردن انگشت بدون فشار به پرده اسیب میزند ؟من یه بار انگشتمو وارد کردم خونی نبود اما بعدن متوجه شدم که روی پردم یک خط افتاده .تو اینه نگاهش کردم هیچ پارگی ای ندارد اما انگار پردم کش آمده . امکانش هست که چیز جدی باشد اگر گواهی بگیرم بهم میدنش ؟خیلی نگرانم .
- زگیل تناسلی
سلام خانم دکتر عزیز آزمایش پاپ اسمیر و اچ پی وی من نشون داده که اچپی وی از نوع شش دارم ولی پاپ اسمیر هیچ مشکلی نداشت .میخوام بدونم چون آزمایش اچ پی وی مثبت شده آیا داخل واژن یا دهانه رحم زگیل هست واگه باشه من باید چکار کنم ؟راهنماییم میکنید که چجوری خوب میشم؟با توجه به اینکه من سیستم ایمنی ضعیفی دارم.ممنون
- قرص نورم اسکین۲۰
سلام من قرص نورم اسکین ۲۰ میخورم آیا در دوران لیزر موهای زائد ضرر داره؟
- تداخل دارویی
باتشکر از خانم دکتر.استفاده همزمان از آمپول دیفرلین وقرص کابرلین مشکلی ایجاد نمیکنه؟
- هایمن
سلام خانم دکتر نزدیک زمان پریودم بود ترشح سفیدی ازم اومد که همراه با خون بود داخل ترشح ربطی به پارگی هایمن دارد؟
- بارداری بعد ازسقط
من ۴۵روزپیش سقط جنین دارم وبقایاازش مونده تحت نظردکتردارومتوژن خوردم امادفع نمیشه،یه کیست تخمدان ۴۷میلی هم دارم ،پریودهم نمیشم،چکارکنم بقایادفع بشه
- غدد مونتگوری
سلام و وقت بخیر. دختر مجرد ۳۳ ساله هستم نوک پستان من جوش های زیادی داره اما ترشحات نداره چطور از بین ؟ باتشکر
- تداخل دارویی
باسلام همسراینجانب با کانسربرست متاستاز کرده به استخوان درحال مصرف زولادکس وآرومازین است.ازچند ماه پیش پزشک برای ترمیم استخوانهای اسیب دیده اش الندرونیت70 هم تجویز کرد ولی یک داروسازگفت الندرونیت با داروهای هورمون درمانی تداخل دارد. لطفا دراین مورد راهنمایی بفرمایید. با تشکرفراوان
- واژن
سلام خانم دکتر وقتتون به خیر. ببخشید من احساس میکنم مورچه ای وارد واژنم شده،خیلی میترسم،چیکار باید بکنم؟


