Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- توده
با سلام من توده ای اندازه نخود شتید یه کم بزرگتر در باسن دارم که الان دوساله دارم تغییری نداشته یه کم سفته ولی زیر دست حرکت میکنه اگه زیاد فسارش بدم یه کم درد داره ولی در حالت عادی اصلا درد نداره به نظر شما خطرناکه داخل باسن با دست زیر پوست احساس میشه
- من یک کیست اکوفوری به سایز۵۶×۳۳درتخمدان راست دارم چه کاری برای رفعش باید انجام بدم
- دردپریودی
سلام خانم دکتر ۲۲سالمه و مجردم من موقع پریودی زیر شکمم روز اول درد میکنه آیا این درد ممکنه از عفونت باشه؟ ممنون
- قرص مدروکسی و اقدام به بارداری
سلام خسته نباشید ۲۶ سالمه ۷ ماه اقدام بدون نتیجه داشتم تنبلی تخمدان دارم دوماه قرص لتروزول میخورم این هم قرص لتروزول خوردم و برای تنظیم پریودی قرص پروژسترون دارم میخوردم همش حالتای پریودی دارم دلدرد دارم حتی موقع تخمکذاری الان روز نودهم و بیستم پریودیم ترشحاتم صورتی فقط روز بیستم یه لک خیلی کوچیک موقع ادرار دیدم میخواستم بدونم ممکنه بخاطر قرص باش یا ممکنه برای لانه گزینی باشه و باردار باشم ممنون میشم جواب بدید
- قرص
قرص گین آپ در پریود تاثیر دارد
- کیست سینه
باسلام وخسته نباشیدخانوم دکترمن ازبیماراتون هستم بخاطر درد وسنگینی دست راست برام سونوسینه نوشتین نتیجه سونوبه اینصورته تغییرات فیبروکیستیک منتشردر پستان هادیده می شود که حاوی چندکیست پراکنده به تعداد وسایزبیشتر در سوپرولترال پستان راست میباشد بزرگترین آنهادرساعت۱پستان چپ به ابعاد ۷در۴میلیمتر ودرساعت ۱۱پستان راست به ابعاد ۱۵در۴ و۱۱در۶میلیمتر است پستان ها فاقد solid massمیباسو وتوده یابزرگی غیرطبیعی غددلنفاوی وآبسه درنواحی آگزیلاری دوطرف مشاهده نمیشود خانوم دکترخیلی نگرانم توروخداراهنماییم کنید من یه ماهه واسه بارداری اقدام کروم چکارکنم آیااحتیاج به دارو یاجراحی داره وآیاخطرناکه؟؟ راهنماییم کنیدلطفانگرانم
- سلام من پریود خیلی نامنظم حالا دارم قرص مدرکسی پروژسترون مصرف میکنم دکتر گفته از روز ۱۶قاعدگی بخرم بار اول که خوردم یکیش مونده بود از قرص مدرکسی پروژسترون پریود شدم حالا نوبت بار دوم شده از عادت ماهیانه که پاک شدم ۵روز بعد دوباره خون ریزی خفیفی دارم باید چی کار کنم چه طوری مصرف کنم باید خون ریزی ۵روز فیش حساب کنم یا حالا که خون ریزی خفیفی دارم باید حساب کنم چه طوری مصرف کنم راهنمایی کنید
- عقب افتادن پریودی
دخترم ده روزه پریود نشده رفته دکتر به خاطر درد شدید سینه و شکم گفته آزمایش بارداری انجام بده با توجه به اینکه ایشون هنوز مجرد هست وهیچ رابطه ای نداشته چرا باید یه همچین آزمایشی بهش بده که اینقدر استرس بگیره ؟
- پرده بکارت
سلام من دوسال پیش پردمو از دست دادم الان ازدواج کردم شوهرم میگه میخوام ببرمت دکتر من ۵.۶ باره با همسرم نزدیکی داشتم بازم زمان پاره شدن پرده مشخص میشه؟؟؟
- آیا خود ارضای باعث کیست تخمدان میشود
- بارداری
سلام و عرض ادب، 4ماهی هست که اقدام به بارداری کردم ولی نشد دکتر برام قرص متفورمین 500 برای تخمک گذاری، مدروفم 5 و کلومیفن تجویز کردن. با مصرف قرص متفورمین روزی یک عدد شروع کنم و هفته ای یه دونه اضافه کنم حالت تهوع و اسهال بهم دست داد به نظر شما ادامه بدم
- تست غربالگری
با عرض سلام و خسته نباشید آیا تست تریزومی 13 و 18 هم در غربالگری اولیه باید انجام شود؟ تست NT و BT برای چیست؟ با تشکر فراوان
- سزارین
بعدازدوسالجای سزارین وکمرم درد میکنه
- عقب افتادن پریود
من هر ماه پریودم عقب می افته و تا ۳ شب قرص ال دی نخورم فایده ایی نداره ....خونریزی های زیاد و لخته خون زیاد دارم دوره پریودمم یا همون خونریزی هم طولانی مدته و ضعفم زیاد دارم
- آمپول ریه
سلام من در هفته ۳۳ هستم و درد زیر شکم شدید دارم رفتم دکتر گفت احتمال زایمان زودرس هست و بهم آمپول ریه برای نوزاد داد ... میخواستم بدونم اگه این آمپول بزنم واسه بچه ام مشکلی پیش نمیاد
- it
با عرض سلام خدمت خانوم دکتر مهربون در سونو گرافی غربالگری اول در سن ۱۲+۱،ضخامت nt ۲/۳ و it دیده شده اما حرفی از nb آورده نشده. it چیه؟
- سلام خانم دکتر خانمرقیه سهیدی خون ریزی شدید دارد در بیمار ستان الزاه رشت بص
- بارداری
سلام. مایع مختصر در کاویته ی آندومتر رویت شد . یعنی چی؟
- نارسایی تخمدان یعنی چه
- عفونت گوش در بارداری سه ماهه اول


