Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص سیپرترون کامپاند
سلام میخواستم بدون قرص سیپرترون کامپاند بایدازروز ۵پریودی خوردی یا۳ یافرقی نمیکنه
- بارداری
سلام هفته ۲۷ بارداری هستم.امروز متوجه شدم کف دوتا دستام انگار ورم کرده و حالت خواب رفته داره ..فشار خونم نرماله و مشکل خاصی تاحالا نداشتم.ورم پا رو که داشتم..ولی ازاحساس مورمور و خواب دست نگرانم
- سرکلاژ شکمی
سلام وقت بخیر بنده سرکلاژ شکمی هستم و در هفته۱۱بارداری ترشحات سفید و کمی شیری رنگ مانند سفید تخم مرغ دارم و زیاد هست رنگ و بو و خارش و سوزش ندارم ایا امکانش هست این ترشحات موکوسی باشه و نشوندهنده باز شدن دهانه رحم باشه؟خیلی نگرانم ممنون از پاسختون
- مشکلات زنانه
سلام چند روز پیش رفتم دکتر گفتن عمق رحم برام انجام دادن یا لوله رحمم رو باز کردن بعد اون خونریزی دارم آیا طبیعی یا نه؟؟؟
- سلام وقت بخیر من تازه ازدواج کردم ولی با همسرم که رابطه دارم ارضا نمیشم میشه لطف کنین بگین مشکل چیه همسرم میگن اگه به ارگاسم نرسی وجودت سرد میشه
- پریود بعد آمپول لوپرومر
سلام خسته نباشی من فیبرم دارم دکترم برام آمپول لوپرومر تجویز کردن دوتا ۷/۵و دوتا ۳/۷۵که آخرین آمپول رو ۲۳فروردین زدم میخواستم ببینم بعد از ۲۸ روز از زدن آمپود پریود میشم ممنون میشم جواب بدین
- دکتر
سلام خانم دکتر من یه خانم ۳۸ ساله هستم یه بچه ۱۴ ساله دارم ۴سال پیش تا العان ۴بار اقدام با بار داری کردم سر ۵ الا ۶ هفته یاخون ریزی میگیره ید برای ظربان قلب مراجعه میکنم ظربان نداره خیلی دوست دارم یه بچه بیارم ولی ۴ بار این اتفاق برام افتاده با همسرم فامیل نیستیم لطفا راهنمایی کنید چیکار باید بکنم
- قاعدگی
سلام وقت بخیر من ۲۴ بهمن سزارین زایمان کردم. پسرم هم شیر منو میخورد هم شیر خشک. ۵ خرااد پریود شدم تا ۷ روز. ۵ تیر هم شدم تا ۷ روز . بعد ۱۷ تیر دوباره شدم تا ۷ روز . باز ۳۱ تیر شدم تا ۷ روز . امروز باز هم انگار داره شروع میشه. سونو رحم تخمدان همه رو دادم همه چی نرمال بود. میخوام بدونم علتش چی هست ؟ خون رنگ قرمز معمولی دارد. بی بود و بدون ترشحی دیگر . پیشگیری با کاندوم مسرم دو هفتست دیگه شیر منو نمیخوره
- آیا قرص نورم اسکین باعث معلول بودن بچه میشه؟
آیا قرص نورم اسکین باعث معلول بودن بچه میشه؟
- اقدام بارداری
با سلام خدمت شما امپول آزاد سازی تخمک زدم دوتا تخمک سایز ۲۰ تخمدان چپم بود بعد چند ساعت نزدیکی کنم که بیشترین احتمال پسر داشته باشه
- افتادگی مثانه لیزر مثانه
حدود 10سال عمل نثانه انجام دادم 4سال مثانه دوباره اونده پایین اذیتم آیا میتونم لیزر کنم؟؟؟
- پریودشدن خین مصرف قرض مدروکسی پرژسترون
سلام خانم دکترخسته نباید من ماه ۵اقدامم به مامامراجعه کردم ایشون برای من مدروکسی پرژسترون تجویز کردن امامتاسفانه شب اول که دوعدداستفاده کردم دچارلکه بینی شدم ایاباید مصرف قرص روادامه بدم یاخیر
- بارداری
با سلام وخستهنباشیدببخشید من از بارداری سوالی داشتم لطفن اگ شد بامن تماس بگیرید ۰۹۹۳۱۲۳۰۰۳۵
- سلام خانم دکترببخشی خواستم ببینم موقع مصرف قرص دوفامدک خورده میشه موقع درمانه یادرمان میشه
سلام خانم دکترم رفتم دکترقرص دوفامدبهم دادبرابارداری برادو ماه بهم قرص دادمن میخوام ماه بعداقدام کنم برابارداری بایدازماه بعدشروع ب قرص خوردن کنم یاازهمین همهین ماه شروع کنم تااحتمالش بیشترباشه
- سلام من اندو متر داشتم دکتربرام قرص وروژست دادن الان بسته چهارمی دارم استفاده میکنم سه بسته اول خوب بودم خونریزی نداشتم به اخرا بسته سوم که رسیدم لکه بینی شروع شد بسته چهارم هم وسطاش خونریزی شدید با لخته های بزرگ ایا درمان نمیشم با این قرص چون خونریزی دارم حالا مفنامیک هم میخورم کمتر شده ولی احساس میکنم لکه بینیم تمومی نداره نظر شما چیه؟
- پولیپ
باعرض سلام وخسته نباشید،خانوم دکترمن لکخ بینی داشتم اومدم خدمتتون سونوکردین گفتین یک پولیپ ده میلی متری دررحم دارم،آیاحتمابایدجراحی بشم وایامانع بارداری؟خیلی استرس گرفتم
- آمپول واریوپپتیل
سلام من آمپول واریوپپیتل ۳.۷۵ تزریق کردم بعد چند مدت پریود میشم؟
- بار داری
سلام من سونو انجام دادم گفته هفت هفته و چهار روزه قلبش تشکیل نشده اگه تا یک هفته دیگه تشکیل نشه باید سقط کنی می خواستم بپر سم اخرین مهلت برای تشکیل قلب جنین کی هست
- کانون نامنظم
ببخشید داخل سونو نوشته ساک حاملگی دیده شد یک کانون نامنظم اکولوسنت در فوندال راست کاویته رحمی حاوی مایع دیده شد این کانون نامنظم ینی چی ؟؟
- سقط جنین
من 32سالمه بعد 8سال نازایی باردار شدم ولی تو هفته 22سقط شد بدلیل باز شدن دهانه رحم الان 40روز از سقط میگذره کی میتونم دوباره اقدام کنم برای بارداری؟


