Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- چندقلوزایی بدون سابقه در خانواده
سلام بنده 24ساله هستم و من و همسر خیلی به چند قلو های همسان علاقه داریم آیا میشه با روشlvf و یا با روش دیگه ایی صاحب چندقلو همسان بشیم
- خونریزی نامنظم
سلام خوبی خانم دکتر بنده ۴۴,ساله دارای سه فرزند دارم میوم فیبروم دارم بعد از واکس کرونا دچار قاعدگی. نامنظمی شدم دکتر هم رفتم همیشه لکه بینی دارم
- عوارض فولیک اسید
سلام آیا قرص فولیک اسید مدفوع رو سیاه میکنه؟
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز من ۱۸ هفته باردار هستم در سون هفته ۱۳ طول سرویکسم ۳۰ و جفتم خلفی مارژینال بود پس از استراحت و تزریق هفته ای یک آمپول پرلوتون طول سرویکسم در هفته ۱۵ ، ۳۱ شد و جفتم خلفی لولایینگ حال با توجه به اینکه کارمند هستم و باید ۸ ساعت در محیط کار باشم نیاز به سرکلاژ است یا خیر. ممنونم
- تنبلی تخمدان
سلام ببخشید میشه قرص... کامپاند رو از روز ششم پریود بخورم گذشته ی روز واینکه بار اوله میخام شروع کنم
- من خانمی 35 ساله هستم باردارم آلرژی دارم میتوانم لراتادین مصرف کنن
- برای قطع خونریزی قاعدگی چه کنم؟چه کنم
من خانمی ۴۷ساله هستم و ماه آذر ماه که نوبت پریودی بود تاخیر شد به متخصص مراجعه کردم وسونو گرفتند گفتند که تخمدان ها ضعیف شده برای من قرص دوفامد تجویز کردند بعد از دوز مصرفی یک هفته بعد پریود شدم والان حدود ۱۶ روزه که هنوز خونریزی دارم میشه من را راهنمایی کنید ؟؟ درضمن آزمایش پاپ اسمیر هم انجام دادم گفتند مشکلی ندارم .در ضمن نوبت بعدی قرص دوفامد را هم باید روز ۱۵ قاعدگی شروع می کردم که من دو تا خوردم و دیگه استفاده نکردم .الان دو سه روزه دارم کپسول ترنسید ومفنانیک استفاده می کنم خونریزی کم شده ولی هنوز پاک نشدم خیلی از این وضعیت کلافه شدم
- جنین بریچ
سلام من بارداری اول را میگذرانم قبل از اون سقط نداشته ام الان در هفته 36 ام بارداری هستم سونوگرافی که انجام شد وضعیت بچه بریچ بود سوال من این است آیا از این هفته به بعد احتمال چرخش جنین هست؟ چقدر احتمال داره به از بریچ به سفالیک تبدیل بشه؟
- خارش بارداری
سلام خانم دكتر من ٥ماه و ١هفته باردارم از ٢روز پيش روي كليتريوس و لبهرخا واژن بيروني احساس قرمزي و خارش دارم از چي استفاده كنم .روزي ٥بار لباس زير عوض ميكنم كاملا تميزم ولي نميدونم چرا اين حالتي شد
- نزدیکی بعد از آمپول hcg
سلام خانم دکتر.. من دیروز ساعت ۷ غروب دوتا آمپول hcg زدم روز ۱۴ام.. امروز پنج شنبه ۱۵۱م ساعت چند باید نزذیکی داشته باشم و تا چند روز
- درد
سلام من عفونت قارچی دارم و از کرم واژینال کلوتریمازول استفاده میکنم سه روزه امروز زیر شکمم(اولش هر دو طرفش بعد از یکساعت طرف راست ) درد ریزی داره که اذیت میکنه چیکار کنم یعنی بخاطر عفونت قارجی هست؟ دکتر برم؟
- بارداری
سلام وقتتون بخیر ببخشید من پریودی ام خیلی منظمه الان 3روز عقب افتاده میشه پریود باشم بچهام شیر میدم
- بارداری باوجودکرونا؟
باعرض سلام وخسته نباشید. بنده 37ساله مه ویک بچه دارم ویک سقط انجام دادم. هم خودم وهم شوهرم دوست داریم که بچه زیادداشته باشیم. باوجوداینکه سنم داره زیادمیشه وکروناهم هست بفرمائیدکه ماچه تصمیمی بگیریم؟خیلی ممنون
- جنین
در سونو انومالی در بطن چپ یه فکوس اکوژن دیده شده یعنی چی
- سرماخورگی
با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت شما من تو ماه ششم بارداري هستم و به شدت سرما خوردگي ( گلو درد،آبريزش، سردرد) دارم از چه دارويي مي تونم استفاده كنم كه خوب بشم؟
- آیاکلسیفیکاسیون رحم ۴مم باافزایش اندومتر۷م م نشانه سرطان؟
سلام ،۶۵سال سن دارم ده ساله یائسه شدم نزدیک ۲ماه درد شدید کمر شکم دارم الایک هفته است خوریزی دارم رفتم سونو واژینال نوشته؛افزایش ضخامت فوکال در اندومتر ناحیه ی فوندوس به میزان حداکثر ۷م م ،حاوی یک فوکوس کلسیفیکاسیون coarse به سایز ۴م م دیده می شود ،پدیکل واسکولار واضح در این ناحیه دیده نمی شود.(هایپر پلازی فوکال اندومتر؟)آیا این با علائمی دارم نشانه ی سرطانه؟
- سلام من مدت ۲۵ روز پیش ی دختر بچه ای ده الی دوازه ساله با سر محکم خورد تو شکمم در جا پریود شدم اون ی هفته پاک شدم ولی از ان موقل شکمم باد میکنه انگار حامه ام سنوگرافی شکم ولگن هم دادم چیزی نشان نداد همه طبیعی بود
درد شکمم هم دارم
- بارداری
سلام خسته نباشید یه سوال میخواستم بدونم اگه پرده پاره نباشه چقدر از بارداری جلوگیری میکنه
- قرص اوژانسی
با سلام من قرص اوژانسی مصرف کردم هفته پیش الان نزدیک پریودیم نوک سینه هام انگار سفید شده ترشح نداره ولی بین سفیدی انگار خیلی خیلی کم مایع باشه میشه مال قرص باشه چندروز دیگه پریود میسم البته همیشه قبل پریودی درد و ورم سینه دارم الانم دارم
- سزارین
سلام،خسته نباشید ببخشید زایمان سزارین چند روز زودتر از تاریخ طبیعی انجام میشود؟


