Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ضخامت آندومتر
در سونو ضخامت آندومتر ۱۳ تصویر یک اکوژن که با کالرداپلر دارای واسکولاریتی بوده وهیپرپلازی پولیپ را مطرح میکند اکوی میومتر غیر یکنواخت بوده و میوم ساب سروزال
- جلوگیری از بارداری
سلام خسته نباشید خانم دکتر الان من قرص شیردهی قطع کردم میخام قرص تری فازیک بخورم پریود نشدم چکار کنم بنظرتون چه جوری بخورم قرص؟قرصای شیردهی سرساعت وبه موقع خوردم
- قیمت فریز کردن رحم
دکتر گفته بخاطر اینکه است شما مثبت شده باید رحم رو فریز کنه
- بیماری فیبروم رحمی
با سلام و درود من ب دلیل داشتن فیبروم رحمی ک با نمونه گیری مشخص شد پروژسترون بالا باعث ایجاد فیبروم شده و با تجویز دکتر طی دوره 4ماهه آمپول لوپرامر زدم الان ب مدت 4ماه از تزریق میگذره پریود نمیشم از لحاظ جسمی درد و فشار عصبی دارم میشه بگین تا چ مدت پریود نمیشم ممنون ازتون
- سرکلاژ شکمی
باسلام ووقت بخیر،میخواستم بدونم هزینه سرکلاژشکمی چقدر میشه واینکه چنددرصداحتمال شکست دراین نوع سرکلاژهست؟متشکرم
- زنان زایمان
سلام،وقت بخیر من پریودی منظم داشتم۱هفته بود کلا که۳روزاخرمعمولا در حد لکه بینی بود الان حدود۲ماه هست پریود هستم و سونو هم دادم که جوابش بصورت زیر مشاهده شد ●کیست اکوفری به سایز39**49(mm)درلگن مطرح کننده کیست پارااوارین مشاهده شده که با مثانه خالی،متمایل به ادنکس چپ با مثانه پرمتمایل به ادنکس راست میباشد. ●کیست اکوفری به سایز21**30(mm)درمجاورت تخمدان،در ادنکس چپ مطرح کننده کیست پارااوارین مشاهده شده. خواستم ببینم برای تنظیم پریودی چه قرصی مصرف میکردم معمولا قبلا برای تنطیم پریودیLDاستفاده میکردم الان دیگه نمیخوامLDبخورم چون چاق ککندس ممنونم
- زیبایی
سلام خانم دکتر شرف الدین عمل هایمنو پلاستی رو برای دخترا انجام میدن؟
- بکارت
سلام خانوم دكتر، متاسفانه در دوران نامزدی (عقد نه) بكارتمو از دست دادم و به دلایلی جدا شديم الان ميخوام ازدواج كنم، شما ترميم انجام ميدين!؟
- بقایا سقط
سلام خسته نباشید میخواستم جکاب این سونو رو برام تفسیر کنید ممنون چون به دکتر زنان نشون دادم چیز خواصی نگفت در بررسی اولتراسونیک رحم با ابعاد ۱۰۰*۴۸ میلی متر مشاهده شد .تصویر بقایای بارداری به حجم تقریبی ۳ سی سی در قسمت فوندال کاویته اندومتر رویت شد که دارای واسکولاریته در قسمت فوندال قدامی می باشد تخمدان ها با حدود وابعاد نرمال بدون ضایعه فضاگیر مشاهده شدند .مایع ازاد در کلدوساک مشاهده نشد .ممنون میشم جواب کاملی بدید ببینم مشکلی هست یا نه با تشکر از شما
- سونوگرافی
سلام۱۸سالمعمجردمسعروزمیشعخیليکلیهدردمامروزرفتمسونوبهمگفتنبایدبرمپیشجراحبمگفتن«تصویرمایعازادخفیفدرفضايسابهپاتیکموریسونپرياسپلنیکاینترلوپشکمیولگنیکلدوساکخلفیوقدامیپريوزیکالرویتمیشه بنظرتونچیکارکنم
- ضایعه اکوژن
برای ضخامت اندومتر23mmوتصویریک ضایعه اکوژن به ابعاد14*9.2درقسمت فوقانی اندومترچکاربایدکرد
- زگیل تناسلی
عرض سلام وخسته نباشید.زگیل تناسلی نوع 73دارم .شما چه درمانی برای زگیل داخل واژن پیشنهاد دارید?میتونم واکسن بزنم عوارض نداره ?خیلی میترسم از واکسن خانم دکتر.واینکه واکسن چندگانه خوبه چون شهر ما فقط 3گانه پیدا ميشه ومن میخواستم برم تهران برای تهیه واکسن.با تشکر
- قاعدگی
سلام من ۱۸ سالمه و الان چهار روز از تاریخ پریودیم میگذره و هنوز پریود نشدم قبلا دکترم برام مدروکسی پروژسترون تجویز کرده بود الان رفتن داروخونه به جاش بهم جستیران دادن مشکلی نداره این قرص رو استفاده کنم برای اینکه پریود شم زودتر؟
- طولانی شدن پریودی
سلام ببخشید یک سوال داستم من مجرد هستم و حدود شش ماه پیش مجبور شدم به خاطر درد گردن انواع مسکن های قوی رابه مدت دو ماه بخورم بعد از گذشت یک ماه که خوب شدم پریود من طولانی شد و قطع نمی شد از روز پنج به بعد خیلی کم ولی خون روشن داشتم چند روز طول کشید و خودم سرخود مفنامیک خوردم و قطع شد دوماه بع پریود شدم و به دستور دکتر از روز ۵ قرص دیان خوردم قطع شد حالا ماه بعد پریود شدم اما هنوز با اینکه روز ۴ پریودی است اما خون روشن دارم لطفا راهنمایی کنید
- باسلام
درسینه راستم دوتوده هیپواکوباابعاد12.5×8و10.5×7میلیمتردیده شده است .آیا خطرناک است ؟
- Mural node
خانوم دکتر عزیز اگر که از کیست حاوی mural node مایع خارج بشه خطر ناک است؟ دکترش گفته میتونم سه ماهه دیگه ام عملت کنم دارم میمیرم تنها کسم مادرمه که گفتم ۴۶ سالشه سایز کیستشم تو سونو گرافی اول قبل پریود ۴۸ در ۳۸ بود بعد تو پریود شد ۴۴ در ۳۸
- پرده بکارت
سلام من با نامزدم رابطه داشتم و متوجه خون نشدم الان چند ماه میگذره و جند بار دیگم سکس داشتیم الان میشه متوجه شد ک پردشو چجوری از دست داده
- درسونوچیست
کانون اکوزن به قطردونیم میلیمتردرکالیس تحتانی کلیه چپ مطرح کننده tiny stone این چیه
- افزایش سایز سینه
سلام، خسته نباشید میخواستم سایز سینه هام یه سایز بیشتر بشه میشه یه داروی خوب بهم بگین عمل جراحی نمیخوام ممنون
- کانون اکوژن در تخمدان
سلام وقت بخیر در رحم مادر من یک کانون اکوژن در سونو گرافی مشاهده شده، ایشون حدود ۵۴سال سن دارند و هیچ علامتی از درد یا مشکل خاصی ندارند، آیا موضوع نگران کننده است؟


