Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نازایی
با سلام خدمت خنم دکتر. میخواستم بدونم هزینه آی وی اف در رشت چقد میشه با دارو؟ایا بیمارستان دولتی برای انجام این کار وجود داره.
- .
سلام خانم دکتر من مجردم دو ماهه پریود نشدم چیکار کنم
- درباره قرص ضدبارداری
سلام من بهترین قرص ضدبارداری رو میخوام
- بارداری
سلام وزن جنین در ۳۳ هفته و ۵ روز ۲۴۳۰ بود خوبه بنظرتون ؟ پودر لیدی میل باعث میشه بچه بعد از دنیا اومدن ب پروتئین گاوی حساسه بشه؟
- بارداری
12مردادبایدپریودمیشم نشدم ازمایش خون دادم بارداربودم بعدسه روزخون ریزی پیداکردم یک هفته استراحت کردم بعدرفتم دکتر شیاف دادشیافا ک تموم شد دباره خون ریزی دارم ازماش دائم منفی بود حالا باید چکارکنم
- خونریزی بعد از ۱۰ ماه از برداشت رحم بصورت نصف
سلام بنده خانم ۳۳ ساله هستم که به خاطر فیبروم زیادو خونریزی، قسمت فوقانی رحم رو برداشت کردن ودهانه رحم رو برام گذاشتن .اما حالا طی مدت طولانی بعد ۱۰ ماه خونریزی بهم دست میده و هر سری میرم پیش دکتر که بار اول گفت گوشت آورد و سوزاندم وبار دوم پودری خارجی داشت برام ۳ بار الان میزنه اما هیچ تعصیری نداره حالا چه کاری باید انجام بدم
- سلام من قراره انتقال جنین روم انجام بشه ،گفتن اگه تیروییدت کن کاریاپرکارباشه انتقال عقب میوفته مگه نمیشه در دوران بارداری قرص تیرویید مصرف بشه؟
- کیست تخمدان
سلام کیست اکو فری داشتم قبل سقط۶ ساعت بود بعد سقی ۴ سانت شد بعد دوماه استفاده از دارو قرص ال دی شده ۶ سانت دکتر میگه باید عمل کنم به نظرتون عمل کنم و اینکه عملش چطوریه لاپارسکوپیه یا. و اینکه بعد عمل کی میتونم باردارشم
- دوفاستون
سلام من چرخه هام منظمه و ۲۹یا۳۰ روزست دکتر برای کمک ب بارداری دوفاستون برام نوشته.. ممکنه درصورت باردار نشدن این ماه من بعد از مصرف ده روزه قرصم.،پریود بشم ؟یعنی تاریخ پریود قبلم رو قرص جاب جا میکنه؟چون شنیدم بعد از مصرف قرص ممکنه خونریزی شروع بشه
- پریدی نامنظم
سلام خانم دکتر من چند وقته پریدیم نامنظمه یکه ماه پیش نشدم اینماه که پرید شدم الان نزدیک 20روزه که پریدم سابقه ی کیست هم داشتم قبلا میشه بگین دلیلش چیه ممنون
- بارداری
سلام ایا اگر در رابطه اسپرم روی واژن بریزد امکان بارداری هست؟؟؟؟
- سقط جنین
با سلام وخسته نباشید من دوبار اقدام به بارداری کردم و موجب سقط جنین شد . میخواستم بدونم اگه واژن زیاد گشاد باشد موجب سقط جنین خواهد شد .؟؟؟ مرسی جواب بدین
- کیست تخمدان
پریودیم. عقب افتاده رفتم سونوگرافی میگه کیست تخمدان به ۶سانت داری چکار کنم
- ریزش مو پس از زایمان
باسلام ببخشید پنج ماه از زایمانم میگذره دوماهه ریزش مو پیداکردم ،چیکارباید کنم؟ باتشکر
- ماستیت
سلام من ماستیت پستان داشتم و خوب شدم هر چند ماه یک بار هم سونو میدم. این سری توی سونوی من نوشته بود یک توده هیپواکوی لوبونی به اندازه ۵•۷ میلی متر که اکنون امتیاز ۳ تا ۴ الاستوگرام دارد. و جای دیگه نوشته ضخیم شدن دو طرفه پری داکتال دیده میشود لطفا راهنمایی کنید منظورش چیه خطرناکه یا نه. سرطانه ؟
- ورزش پیلاتس
با سلام و خسته نباشيد آیا انجام ورزش پیلاتس در دوران بارداری خطری برای مادر و جنین ایجاد می کند؟آیا مجاز است؟ چه ورزش هایی برای مادر و جنین مناسب هستند؟ لطفا راهنمایی کنید.
- کیست تخمدان درموئید
سلام من پنج روزه عمل جراحی کردم کیست تخمدان داشتم درموئید بودش و الان یهو خونریزی افتادم مثل پریودی خون کم قرمز و لخته کم بنظرتون طبیعیه اخه من ۱۹ سالمه و خیلی استرس دارم لطفا جواب بدین
- نازایی
من یک پسر ۵ ساله دارم وسه ساله که هیچ روش جلوگیری نداسته ام با وجود مراجعه به دکتر ناهید قنبر زاده و تحویز داروهای بارداری وتقویتی هیچ نتیجه ای نگرفته ام خیلی نا امیدم لطفا راهنمایی کنید ممنون
- عقب افتادن پریودی در دوران آبله مرغان
سلام پسرم یازده ماهشه ۴ماه هست قرص جلوگیری استفاده میکنم الان یه هفته هست آبله مرغان گرفتم ۱۶ هم تاریخ پریود هست میشه یه خاطر آبله مرغان و دارویی که استفاده کردم عقب بیفته
- زهرا
سلام خانم دکتر می خاستم ببینم من از چهار پنج ماه قرص فولیک اسید می خورم آیا مشکلی که نداره


