Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زیاد شدن خونریزی با مصرف استرادیول
برای انتقال جنین قرص استرادیول میخورم امروز روز نهم اما خونریزی دارم.. علتش چیه
- پریودی بعد از آمپول لوپرومر
سلام خانمی 47ساله هستم با دو فرزند دو سال است که پریودهای شدید همراه با لخته های بزرگ دارم از اول مهر دیگه پاک نشدم تا دیماه عمل هیسترسکوپی انجام دادم و کورتاژ تشخیصی و همچنین برداشتن پولیپ دهانه رحم انجام دادم نتیجه پاتولوژی خوب بود بعد سه مرحله آمپول لوپرومر زدم و تا سه ماه پاک بودم الان هشت روزه لکه بینی دارم چقدر احتمال میره یائسه دایم شوم
- انتقال جنین
سلام خسته نباشید من روز 7 بعد از انتقال جنین هستم و روز 23 پریوزم انتقال انجام گرفت. الان قرص استرادیول روزی 6 عدد و دوفاستون روزی 2 عدد و شیاف پروژسترون روزی 2 عدد مصرف میکنم. امروز موعد پریودم بود که نشدم. میخواستم بدونم پریود نشدنم به داروهایی که مصرف میکنم داره یا انتقال جنین موفق بوده؟
- سلام خانم دکتر در سونگرافی من نوشته شده اکوی آندومتر اکوژن ونان هموژن است یعنی چی خطر داره
- نازایی
با سلام من سه دوره انتقال انجام دادم منفی بود و همان انتقال کیست هم به وجود میومد به خاطر دارو خوب میشد الان نزدیک 3 ماه دارو استفاده نکردم ولی ماه قبل پریود شدرم در روز اول درد داشتم قرص ناپروکسن250 خوردم پریودم قطع شد پریودم یک روزه بود به خاطر قرص پریودم قطع شد؟ والان دوره بعد هستش علایم پریود دارم ولی عقب افتاده علتش چیه؟
- مصرف سیبل بعد از ال دی
باعرض سلام و خسته نباشید من چندین دوره ال دی مصرف کردم و حالا پزشکم برای تخمدان پلی کیستیک سیبل تجویز کردن نحوه ی مصرف سیبل بعد از ال دی به چه صورته؟۷روز فاصله بیفته؟
- قرص سیبل
سلام من الان امروز دومين قرص سفيد رنگ سيبلو ميخورم شب پريود نشدم هنوز ميخواستم ببينم سفيد ها كلا تموم شه پريود ميشم يا ن وسط هاي قرص پريود ميشم يكيم از روز ٥ پريود ي بايد باز بسته بعدي رو شروع كنم اگه سفيد ها تموم شد پريود نشدم بايد منتظر بمونم كه بشم يا ن بسته بعديش رو شروع كنم ؟
- با سلام حدود هفتاد روز هست که سزاربن سدم الاک پریود شدم قبل پریودی کار سنگین انجام دادم بعدش پریود شدم الان میزان خون ریزی نیبت به دوره های قبل قاعدگی زیاد تر است آبا احتمال باز شدن جای بخیه وجود دا د ؟ لخیه هام درد نمز کنخه فقط خونریزی زیاد هست در مقایسه با قبل
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر، ببخشید دوره های پریودی من 42 تا 45 روزست سونو انجام دادم بهم گفتن کیست ندارم بنظرتون طبیعیه یا ممکنه تنبلی تخمدان باشه؟
- سلام وقت بخیر من ۱۹ سالمه و پریود میشم زیاد خون نمیاد و خیلی درد دارم
- غربالگری اول ادامه سوال قبل
FBHCG 2.61 mom PAPP-A 0.53 mom
- لک پریود
سلام خسته نباشید خانم دکتر من روز 29 /2 /94 لک پریود شدم وهمچنان تا 4 روز ادامه یافت ولی روز 94/3/4 خون ریزی داشتم وهمچنان ادامه داره ایا نیازی به ماینه پزشکی داره که مزاحم شما بشم وهمچنان خوردن متفورمین توی پریودی مشکلی ایجاد میکنه ایا قطع باید کردممنون
- سوزش واژن
سلام ۱۶ سالمه سوزش واژن دارم حتی بعد از ادرار اعصابما خورد کرد سونوگرافی و ازمایش ادرار هم دادم هیجی مشخص نبوده چکار کنم برای اینکه خوب بشه
- سلام دکتر قرص کلومیفن داد از روز 5قاعدگی قرص ولتروزول داده از روز 3قاعدگی برای تخمک گذاری ایا این دو قرص مشکلی ندارم هر دو بخورم میشه توضیح بدین ممنون میشم ازتون
- عمومی
سلام خانم دکتر من ۲۱ سالمه و مجردم سوالی ذهنم و درگیر کرده آیا طبیعیه که من وقتی سرپا ایستادم با آینه واژنم و دیدم و متوجه شدم در این حالت لبه های کوچک واژن به هم چسبیدن و با کمک دست از هم جدا میشن این شکل از واژن طبیعیه؟ و اینکه هنگامی که میشینم تو مثلا عذر می خوام توالت در دوطرف انتهای واژنم نزدیک مقعد انگاری دوتا چیز دایره شکل مشخص و برآمده میشه که وقتی بلند میشم اونا هم دیده نمیشن دیگه آیا طبیعیه هستن این توصیفات؟ خیلی نگرانم ممنون میشم راهنمایی کنید
- IVF
سلام و درود بر خانم دکتر وقت بخیر برای انجام IVF چه مواردی باید رعایت شود ؟ آیا تغذیه خاص ی باید رعایت بشود ؟ IVF در مطب انجام میشه ؟
- لابیاپلاستی
سلام خانم دکتر..میخواستم بپرسم شما جراحی لابیا انجام میدید؟میشه این عمل و داخل مطب هم انجام داد؟
- چطور بچع رو سقط کنم
میخوام چیه رو سقط کنم
- ماموگرافی پستان
سلام خسته نباشید من ۶ماه پیش سونوی پستان دادم خانم دکتر علیزاده صفت گفتن که قرص Eهفته ای ۳باربخورم الان ۶ماه شده باید برم سونو بدم ایا به دلیل بیماری کرونا میتونم سونورو بندازم عقب دیرتر برم؟؟ممنون ازشما
- قائدگی نامنظم
سلام خانمدکترمن هر۳ماهیکباریا۵ماه۱بارپروئیدمیشم ووقتیعادتهستم۳روزهتموممیشهوخیلیکم هستمقدارخونریزی ممنون
- بارداری
سلام شبتون بخیر . هفته ۲۶ و ۳۰ آمپول بتامتازون تزریق کردم یعنی ۱۲ تا . الان ۳۵ هفته ام . ریه بچه تشکیل شده یا باز باید بزنم ؟ بچه چند هفته بیاد نیاز ب دستگاه نداره ؟


