Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی بااینکه امپول لوپرومرزدم
خواهشا جواب بدید بنده مجسترول میخوردم ولی دچارخونریزی شدم بعد دکترامپول لوپرومر۷ونیم داد برام اشتباهی عضلانی تزریق کردن ولی بجای که خونریزی قطع بشه زیاد شده چکار کنم میخوام مسافرتم برم
- عقب افتادگی پریود
سلام من چن ماهه که قاعدگی نامنظم دارم وباآمپول قاعده میشم دکتربهم گفت تنبلی تخمدان داری وبیشترمواقع دردشدیدزیرشکم دارم این ماه آمپول زدم چهارروزپریودشدم دکترقرص مدروفم ۵داده ایابااین قرص تنبلی تخمدان برطرف میشه وقاعدگیم منظم میشه و اینکه در زیرشکمم براچیه ممنون میشم جواب بدین
- ؟
سلام ایا ورم داخل ناف و گاهی خارش پوست و در اوردن دونه ی قرمز و گاهی بدون خارش و در اوردن دونه های قرمز کنار هم و لرزش از داخل بدن علایم هپاتیت است؟
- توده
سلام خانم دکتر توی جواب سونوی مادرم یه توده هیپو اکو در پستان سمت راستش وجود داشت که مشکوک به سرطان بود دکتر بیوپسی پیشنهاد داد بیوپسی رو انجام دادیم ولی جوابش ۱۰ روز طول میکشه حالا با گذشت یه هفته اندازه ی توده بنظرم کوچیک تر شده آیا این ممکنه خبر از خوش خیمی بودنش باشه؟
- درد جای بخیه
سلام خسته نباشین ببخشین من ۴سال پیش سه زارین شدم الان از سمت چپ جای بخیه خیلی درد دارم
- سلام خسته نباشین من تقریبا چهار ماهی میشه عمل کیست تخمدان کردم کیست درموئید داشتم و از اون موقع پریودم نامنظم شده و اینکه هراز گاهی در زیر شکم درد و هراز گاهی درد در ناف وضربان هم داره آیا طبیعیه ؟
- فیبروم و ضخامت رحم
سلام من سه بار رفتم دکتر دو نفرش گفتن چیزی نیست اما یه دکتر. دیگه رفتم گفت فیبروم داری هیچ داروی نداد پریودیم نامنظم دوسال پیش ۴ماه خون ریزی داشتم خودم قرص ال دی خوردم سه ماه ر وقت بود دوباره یک ماه نمیشم بعدم که میشم خون ریزم طول میکشه خواستم از خانم دکتر سوال کنم چ قرصی بخورم قطع شه
- پریودی
سلام ایا عفونت یا قارچ روی پریودی تاثیر دارد ؟ من پریودیم بهم ریخته و سنوگرافی دادم و پزشک موقه ی سنو پرسید پریودیت منظم. نپرسیدم چی دیده که اینو پرسید.ایا چیز خطرناکی است؟ مشکل چیست؟
- زنانه
علت دردامدن دل در پریودی و مصرف ۴ قرص مسکن تازه آرامم میکنه
- چوشیدن سینه
- آیا هیستروکتومی کنم یا نه
سلام من دیروز ازتون سوال پرسیدم و عکس سونومو فرستادم الان 12 روزه پریودم چندروزه اول لکه بینی و سه روز اخر لکه بینی. خونریزی زیاده . علایم دیگر ندادم نظر دکترم این بود هیستروکتومی کنم . میخواستم نظر شما رو هم بدونم . سونوم رو مجدد میفرستم براتون همون که گفتم من 44 سالمه متن سونومو براتون ارسال میکنم میشه ببینید و بگید با این شرایط جراحی باید صورت بگیره یا نه ؟ ممنون میشم راهنماییم کنید خیلی استرس دارم سونوگرافی واژنال و ابدومینال و کالرداپلرو مپینگ میوم ابعاد رحم 50*105 میلی متر بزرگتر از حد طبیعی است ( محور رحم متمایل به سمت راست ) میوم ساب موکوزال در فوقانی فوندوسی 29*33 م م دیده شد ( فیگوی 1) میوم اینترامورال در خلفی چپ فوندوس 18 م م دیده شد ( فیگوی 4) میوم اینترامورال در قدام فوندوس و بادی 19 م م دیده شد ( فیگوی 4) میوم اینترامورال در خلفی راست فوندوس 118 م م دیده شد ( فیگوی 4) میوم ساب سروز در خلف فوندوس 17 م م رویت شد ( فیگوی 5 میوم اینترامورال در خلفی راست بادی 18 م م دیده شد ( فیگوی 4 میوم ساب موکوزال در راست بادی 11 م م دیده شد ( فیگوی 2 چند میوم پراکنده 8-10 م م پراکنده در رحم میوم ها در دایلر واسکولاریتی متوسط دارند و RI بزرگترین میوم 0.77 می باشد اکوی میومتر غیریکنواخت است ( آدنومیوزیس و رحم میوماتو ) ضخامت آندومتر 4 م م و در حد نرمال است تخمدانها سایز و اکوی نرمال دارند مثانه ضخامت جداری نرمال دارند و فاقد پاتولژی است مایع آزاد در حفره لگن مشهود نیست
- پریودی بعد از تزریق دیفرلین
بعد از تزریق دیفرلین برای فیبروم برای خانم ۴۳ ساله همون ماه پریود میشم ؟؟
- خراش پرده بکارت
دخترم دوسال داره تو دستشویی میشتمش که ازش خون اومد دکتر بردم گفت بکارتش خراش پیداکرده امکان داره خودبخود ترمیم بشه و بازیو جنبو جوش باعث پارگی بیشترنمیشه و در رشد و بلوغش تاثیر داره
- سقط جنین
هزینه کورتاژ چقدر هست؟؟
- سرکلاژ
سلام اگر در زایمان های زودرس مشکل فقط نارسایی دهانه رحم باشه و سرکلاژ واژینال موثر نباشه چه راه حل هایی وجود داره که موثر باشه و این اتفاق دوباره نیوفته؟لطفا راه حلی پیشنهاد بدید که خیلی موثر بوده باشه و تقریبا صددرصد جواب بده
- خونریزی بعد زایمان
سلام من ۴۵ روز که از زایمان طبیعی ام میگذره سه چهار روز بود که خونریزی ام قطع شده بود و فقط تراشح داشتم بازدوباره خونریزی دارم کمی زیاده و تکه ای هم میاد ایا طبیعی است این موضوع
- کورتاژ
سلام ۷روزپیش کورتاژانجام دادم ۶هفتع سقط داشتم بقایاب ابعاد۷سی سی موندکورتاژانجام دادم بااینکه۷روزگذشته خونریزیم کم وزیاذمیشه وخون سیاه ازم میادکمی هم لخته داره لخته ریز دلیلش چیه ب دکترمراجعه کنم ؟امکان وجودبقایاهست آیا؟قرص مفنانیک اسیدوآهن هم مصرف میکنم
- کیست مولتی لوکولار
سلام ..من سونو انجام دادم .یک کیست ب قطر ۳۵م م با نمای هموراژیک در تخمدان چپ دارم و یک ضایعه کیستیک مولتی لوکوله حاوی سپتاهای متعدد ب ابعاد ۷۰ *۳۹م م در آدرنکس راست دارم باید چکار کنم ؟؟آیا خطرناکن ؟
- کیست پستان
سلام کیست سینه دارم .ماه قبل سونو دادم اما درد شدید سمت چپ سینه بازیگر بغل دارم که گاهی اوقات خیلی اذیتم می کنه ..در سونو بافت متراکم سینه دارم ..چی کار کنم
- باز شدن بخیه سزارین
با سلام خدمت خانم دکتر من یک ماه هست که زایمان سزارین کردم و از و سط بخیه هام اندازه ی یه نقطه یا کمی بزرکتر خون اومده جای نگرانی هست کو یعنی عفونت کرده ؟


